Ezt már néztem én is és biztos jó autó, de nem tetszik se kívűl se belűl. Mondjuk élőben jobb (reggelente mindig jön szembe egy), de még úgy sem az igazi nekem.
Tegnap benzinkúton összefutottam egy cartárssal, 150 dinamik, szerintem 2007-es. Pár szót beszéltünk, nagyon elégedett volt az autóval, 198000 van benne.
Az Asszonynak az Ypsilon (1.4 16V) mostani körülmények között csak városban használva 7, 1-et eszik, már a második tank ennyi. Mondjuk ő sem kíméli, meg sokszor kerül dugóba, pontosabban sohasem kerüli ki. :-)
a GP-vel kapcs.ban visszazökkentünk a normál fogyasztási kerékvágásba.. ;) úgy adódott, hogy teletank után pár napot én használtam a kis vörös Ferrarit és nagyon jót tettem neki. :) fél tank alatt így állunk vegyesben (pálya, orsz.út, kisváros, +káoszfalvi dugók klímával), direkt nem óvatoskodtam vele..
Az általam ismert projektjeid közül nálam messze ez viszi a pálmát. Egyfelől a műszerfalba szerelmes vagyok, de ami még fontosabb hogy piszok jó hangja van még így kulturálatlanul is. Gratulálok és tényleg remélem hogy nem adod el túl hamar hogy meg is lehessen tapogatni kicsit.
Hát igen de ha mindenki másnak működik akkor nem a tuner lesz a gyenge mint gyártásbeli spórolás. Sokkal inkább gyanakodnék arra, hogy valami nálad nem okés..
Semmi extra. 6x40-es metrikus menetű csavar, nagy alátéttel. Meg kell néhány lemezcsavar is, ha meg van a felfogatási pontjuk, de azok az oldalsó motorvédőkhöz rögzítik...
A video lényege, hogy jön, megy, megáll, indul. Még sok-sok apróság van hátra. A drift egyébként nem kedvencem, kivéve a havat. De arra a Starlet épül....
Sziasztok, nem tudjátok véletlenül milyen csavarral kell rögzíteni az alsó középső motorvédő burkolatot? Ugyanis rendeltem egy utángyártottat de ahhoz nem voltak csavarok. Esetleg ha pontos adataokat kaphatnék és hogy hol tudnám megvenni őket. Köszönöm a válaszokat.
akkor most jöhetne egy korbejárós, motor pörgetős videó is mert ebből nem sok minden látszik, azon kívül persze hogy veled örülök hogy jön-megy-közlekedik az autó.