Keresés

Részletes keresés

vt976 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77661

A BPE-839 és a 844 élnek, a 840-et tavaly selejtezték.

Előzmény: CLY-015 (77660)
CLY-015 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77660

A BPE-844 is szerintem megvan még de nem esküszöm.

Előzmény: BPI-791 (77658)
BP-02-25 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77659

A gyári 43-asokban nincs nyitható ablak,mivel NDK-s kivitel volt és gyárilag magasságjelzővel sem rendelkeztek.

 

A 47-esek közül nem tudom biztosra melyik megy még de a Kaposos fórumon megmondják.

Előzmény: BPI-791 (77658)
BPI-791 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77658

Időközben már nekem is feltűnt.. de azért köszi :)

Az az egy példány tán a BPE-839-es?

Előzmény: BP-02-25 (77656)
BPI-791 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77657

időközben megnéztem és tényleg 47.. bocs!

Viszont ebből adódóan a következőt kérdezném: Mi a különbség a '43 és a '47 között? (Tipp: A '43-ban az ablakok fele(?) teliablak, míg a '47-ben az összes 1/2-es elhúzható...)

Előzmény: boz-021 (77655)
BP-02-25 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77656

Jól írta a pontszámot ezek 260.47-esek és csak a Kapos-nál jártak,tudtommal még egy van forgalomban az öt darab-ból.

 

A 260.43-ast hamar meg lehet különböztetni tőle hiszen az utastéri ablakok nem nyithatóak.

Előzmény: BPI-791 (77653)
boz-021 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77655

IK260.47 !

Előzmény: BPI-791 (77653)
BPI-791 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77654

Amúgy most mi is lett ezzel a Kréberes kocsival, magánbusz, vagy fémhulladék?

Előzmény: siófoki35 (77651)
BPI-791 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77653

"a 260.47-esek"

Akarod mondani 260.43-asok ... gondolom én:)

Amúgy igen ezek mind ráncosként készültek (ezért jelölik inkább 4-4-0 ként).

Előzmény: vt976 (77652)
vt976 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77652

"A Kapososak is ráncosak, ráadásul 2-2-0 ajtajúak."

 

Szerintem a 260.47-esek csak 2-2-0 elrendezésű ráncajtókkal készültek. De pl. faros1 jobban tudja(?).

Előzmény: siófoki35 (77651)
siófoki35 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77651

A Kapososak is ráncosak, ráadásul 2-2-0 ajtajúak.

 

Íme a kréberes, még tavalyról:

Előzmény: BPO-105 (77649)
LMB-706 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77650

A 280.02/280.03-asok közül hídcserés is volt. 

Előzmény: BPO-105 (77649)
BPO-105 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77649

És akkor még a 260.43-asokat nem is említettük (bár nem tudom, hogy került-e vissza Magyarországra, 280.03 viszont biztosan), ott vannak még a mozambiki exportból visszamaradt Kaposos 260.47-esek, a DUD-600-féle és CLY-s extrákról nem is beszélve...

Előzmény: LMB-706 (77644)
BPO-105 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77648

Az meg asszem gyárilag nem volt bolygóajtós.

Előzmény: siófoki35 (77646)
EKM-765 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77647

Azt már nem fogod.

Előzmény: siófoki35 (77646)
siófoki35 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77646

Jééé... én eddig csak a Kréberest láttam ilyet.

Előzmény: EKM-765 (77645)
EKM-765 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77645

Dehogynem.

Előzmény: siófoki35 (77639)
LMB-706 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77644

1984-ig az összes 260.32/39 trilexes volt, papa. 

Előzmény: siófoki35 (77639)
D 20 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77643

Azért díjazandó ez a szépítés:)

 

Van olyan "Ikarusos" poszt ott, amit a beérkező kommentek után nem léptek meg így.

Előzmény: Oleever07 (77642)
Oleever07 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77642

de van már repostja is. :D

http://www.demotivalo.net/view/85426

Előzmény: D 20 (77640)
torqmatic Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77641

Rosszul tudod, volt.

Előzmény: siófoki35 (77639)
D 20 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77640

Ne onnan tájékozódj ez ügyben:)

 

(Fene eszi, hogy már ilyen fotókkal is lóf4szkodnak demotiválóék:(

Előzmény: siófoki35 (77639)
siófoki35 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77639

http://www.demotivalo.net/view/85374 Ezmiez? Trilexes helyközi 260-as tudtoal nem volt, csak helyis!

rigomodell2 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77638

Ezt a képet el tudnád nekem küldeni egyben, nagyban?  Megköszönném!

Előzmény: Törölt nick (77624)
Mihál Creative Commons License 2012.03.12 0 0 77637

Csak úgy látszik, mintha nem lenne, de van neki, csak szét van hajtva a motorház-ajtó, ami - a hűtőrácson kívül - az oldalfal végét (a hátsóablakon túlnyúló részt) is magában foglalta.

Előzmény: EKM-765 (77634)
Mihál Creative Commons License 2012.03.12 0 0 77636

Pontosabban az Ik 66-os első prototípusa. Az 55-ösé másmilyen volt.

Előzmény: Csoki bácsi (77630)
Aron_son Creative Commons License 2012.03.12 0 0 77635

Sanda gyanúm az, hogy a hsz. második felére reagált írásával. (rosszl írtam a típusszámot)

Előzmény: BP-02-25 (77633)
EKM-765 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 77634

És itt a jobb alsó képen hogy van? Ik 55-öst írnak de mintha ennek sem lenne fara, pedig az nem lehet.

Előzmény: Csoki bácsi (77630)
BP-02-25 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 77633

Az Olaszok részére gyártott két alacsonypadós IK 412.09-es 1db.

 

A csuklós pedig IK 417.09-es 1db.

Előzmény: 18-09 (77619)
D 20 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 77632

Oh, jóféle képi emlék!

 

Előzmény: Dtomesz (77601)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!