Találkozott-e már valaki olyannal, hogy bizonyos feltételek mellett picit rángat a kocsija? (benzines 120le)
Nálam 3-asban 2000-2500 között szokott, ill. még 4-esben szoktam néha érezni. Nem komoly rángatás, hanem inkább olyan mintha hullámos lenne az út, de ha kinyomom a kuplungot megszűnik. Valamint ha 2000 alatt vagy 3000 felett megyek. Egyébként semmi más tünet nincs. Gondoltam, hogy sokat mentem a városban, rövid utakon meg az utóbbi időben nem voltam vele hosszabb úton, elmentem hát körbe az M0-áson, de nem sokat változott a helyzet. Gyertya kb 15ezerrel ezelőtt volt cserélve... ezen kívül passz :( Nem benzin, mert azóta már tankoltam többször. És ezt se mindíg csinálja, inkább csak hidegebben. Ötlet?
ha megnezed a honlapjukat nem csak parkolassal, hanem az autopalya fenntartoval is van kontaktjuk. ill. eleg sok nyelv legorditheto sajna, nem csak A & H viszonylat.. :(
Na jo, de itt az USA-rol volt szo! :-)
CH meg mindig, mindenben kivetel. :-)
A parkolasi birsagok behajtasa egyedul az osztrakokkal kapcsolatban mukodik, ha jol tudom. A gyorshajtasokal viszont kolcsonosen nem foglalkoznak a szervek.
csak hogy tudd az EU-n belül nagytesó mindent lát.. :) az ide-oda jelentgetés már müxik. ez alól sztem CH sem lesz kivétel. a családban van egy osztrák autó, mely szombati napon parkolt Budán, sajna munkanap volt, erról a rokon nem tudott :( 71.19 jurója bánta.. az értesítés a kinti osztrák címre ment. ez már oda-vissza müxik, egy angol behajtó cég intézi, utalással kiegyenlíthető!
Hát végülis fájt, de muszáj voltam. Vagy nem fizetem be és akkor nem léphetek be California területére jó ideig. Ez még szándékomban áll, szóval inkább fizettem:)
Engem amikor Amerikában büntettek meg több mint 70k Ft-ra mire hazaértem már szépen várt a boríték is. Írták,h ha valami nem tetszik, akkor fáradjak be vmelyik bíróságra Californiában...hát persze:)))
Én nagyon szeretek kinn lenni. Bejártam már a NY-i part szélét végig, Kanadától Californiáig. Hatalmas élmény.
Anno egy Ford Edge terepjárót béreltem. Alig volt benne 3000 mérföld teljesen új volt. Imádtam. Kinn gyakorlatilag szaré' hugyé' adják azt az autót itthon sokáig 1 db volt fenn 10 miskáért. Pedig anno elhatároztam,h veszek egy olyat mert annyi megtetszett.
V6, 3.5L 260LE elég meggyőzően ment. Ja és az a panorámatető..teljesen hátra lehetett húzni, óriási volt :)
Most nézem, 1 db van fenn de az némileg erősebb annál amit én vezettem és nem is olyan szép a belseje.
"Egy almenüből választható ki, hogy dinamikus, vagy komfortos hangot szeretnénk-e. Előbbinél csak kifelé hallható a nyolchengeres-hang, utóbbinál a beltérbe is enged belőle. Persze, csinált hang, de ha nem tudnánk, nem is zavarna a tudat. Hogy mennyire jól sikerült, mi sem mutatja jobban, mint a tény, hogy NSX Tomi – a piros Honda tulajdonosa – is megemlítette, hogy V8-hoz képest is keveset forog. Pedig ő aztán elég vájtfülű. Ennyire megtévesztően adja elő magát a TDI."
Ez beteg.... :-D Most akkor nem lehet felvállalni, hogy dízel?
Azért nem olyan sűrűn jövök Kanadába. Egyébként, én is szeretek itt lenni, akár dolgoznék is, majd meglátjuk... (asszony nem nagy szeret távol lenni a hazától)
A gép maga az alapmotoros, 3.6 lityi, v6, 292 paci. 5 sebességes automata, de kézzel is kapcsolható. Kicsit lusta kis és közép gázra (a lóerőkhöz képest), olyan használattal kiír valami eco módot is, csendes, és nem eszik atom sokat. De kövér gázra azért elindul rendesen. :-D Lehet, csinálok egy-két videót, majd látjuk. ;-)
Igen nekem is vannak kétségeim az autót illetően..Mondjuk a 3 miska önmagában még talán nem is annyira irreális ( szerintem ), de ha figyelembe vesszük az autó paramétereit úgy már kérdéses ( a km-rel együtt ).
Azt hiszem ( de javítsatok ki ) 4 misi körül már bőven lehet kapni ( amikor lehet ) mazda 6 MPS-t. Így egy mazda 3 MPS 3 miskáért nem tűnik elvetemültnek.
Ezt már néztem én is és biztos jó autó, de nem tetszik se kívűl se belűl. Mondjuk élőben jobb (reggelente mindig jön szembe egy), de még úgy sem az igazi nekem.