Ha valakinek meglenne a program, ne várd azt, hogy szerteszét kürtöli fűnek-fának... Amúgy ha ennyire kell valakinek bemondás, ki lehet menni az állomásra, lehet rögzíteni. Én 2006 óta csinálom, elvagyok vele. Ha valaki lusta rá, akár saját maga is készíthet, otthon, a jó meleg szobában...
"oszt bírd rá, hogy bemondja ezeket neked, te meg azokat a fent említett hangfelvevő eszközök valamelyikével titkon rögzíted," Ha rá tudja bírni, hogy bemondja akkor miért kell titkon rögzíteni??? Ha vállalja akkor szerintem bemondja egyből a mikibe is. "oszt" cső :))
Bocsi én néztem el. 875 az utolsó. ha 850 lett volna akkor az előzőhöz irtam volna. Azért kezdtem uj szelvényszámot mert oda kell csak rosszul irtam (siettem)
Persze-persze, a színészbemondások letölthetők, meg ami Peti817172M oldalán van... De itt bemondásszintetizáló szoftverről volt szó, ha jól értettem Kisember87 kér(d)ését, olyat viszont nem lehet letölteni tudomásom szerint. (Vagy már az is megjelent titokban?)
Nagyon szépen köszönöm mindkettőtöknek a tanácsot, rengeteget segítettetek!!!
Minden elismerésem a tiétek!!!
Mindkettőt kipróbáltam, de Tibi amit írtál. Nekem az csak úgy lett jó, hogy ha a legutolsó .Railend parancs 25 méterrel távolabb van, mint az elötte lévők.
Igen, mondjuk erre én is gondoltam, csak még nem volt szerencsém élőben találkozni vele, mert nem tudom, mikor, s merre jár, hogy lekaphassam, lehetőleg álló helyzetben. Ha mozogni látnám, akkor baj lenne, mert elég "érdekes" képek készülnének úgy róla, az biztos :D
Bonyolult dolgot kértél a zárójelek között, mert mind a BKV-nak, mint a MÁV-Startnak a saját bemondóprogramjai teljesen privátak, nincs belőlük letölthető, terjeszthető változat. Így sajnos csak az marad, h a más által lejátszott bemodást felveszed diktafonnal, MP3/4 lejátszóval, vagy valami hangrögzítős eszközzel. Amúgy más ilyenkor azt csinálja, hogy elindítja a Microsoft Sound Recorder, alias Hangrögzítő című programot, rányom a piros kitöltésű körre, elkezd valamit bemotyogni a mikrofonjába, mondjuk "üdvözöljük utasainkat, az első megálló az xyz utca", majd ráklattyint a fekete dobozra, majd a save menüpontra, és elmenti...
Női bemondáshoz meg keress egy szerinted jól beszélő csajt (ha van, akkor a szerelmedet :)), oszt bírd rá, hogy bemondja ezeket neked, te meg azokat a fent említett hangfelvevő eszközök valamelyikével titkon rögzíted, aztán otthon bemásolod a PC-dre, kialakítod a megfelelő formátumot és minőséget, s ha szükséges, levágsz néhány az alapfelvételbe került üres részt, aztán elmented WAV formátumban, és mehet is a pályába. Meg is van oldva a női bemondás. ;)
Először is kell hozzá egy jobbos váltó ami jobbra áll -a képen a legalsó- , kell egy jobbos váltó ami egyenesen áll -átkötő váltók a kép közepén- , kell egy balos váltó ami balra áll -visszatérő váltó, kép teteje- , kell még egy jobbos ív -156 méter sugarú, vagy x-offszet 2 méter- Az ívet is a szviccsel tudod megcsinálni.
With structure .rail(0) egyenes.b3d .rail(1) ivjobb156.b3d ; ez a jobbos ív .rail(10) uressin.b3d ; ez az üres sin
.freeobj(1) vjobbjobb.b3d ; ez a váltójobb jobbra áll .freeobj(2) vjobbegy.b3d ; ez a váltójobb egyenesen áll .freeobj(3) vbalbal.b3d ; ez a váltóbal balra áll
;visszaértél. A szelvényszámokat modositsd ahogy neked jó. A váltók készitésénél az x-offszet 2 méter legyen, az ív is 2 méteres vagy 156 sugaru. Igy a két vágány 4 méterre lesz egymástól. Ha valami nem stimmel kérdezz. Jó munkát.
Letöltöttem a víziók metrót, nagyon szuper, meg minden... egy kérdés: szándékoltan van sötét az utastérben, vagy csak valami bug? (nem fikázás akar lenni, csak érdeklődöm).
Abból kiindulva, hogy a két vágányod között 4 méter a tengelytávolság, és feltételezve, hogy ezen a szakaszon a vágányok alapértelmezett objektuma üres (magyarán magát a vasúti pályát freeobj-ként fekteted le), a következőt javaslom (alulról fölfele haladva):
Ha így csinálod, akkor a vonat még "csattogni is fog a kitérőkon", mind az elején, amikor az 1-es vágány eltávolodik a 0-tól, mind a végén, amikor visszazár "alá". Ha a csattogást a közbenső kitérőnél is hallani akarod, akkor 75 méternél indíts még egy vágányt (railstart 2;-2;0), és 100 méternél zárd le a 0 alatt (railend 2;0;0). Arra ügyelj, hogy a kitérő objektumokat az elején és a végén is arra a vágányra fektesd, amelyik "egyenes" (tehát az 1-esre). Ha a 0-ra raknád, akkor bizonyos szögben el kellene fordítanod, egyszerűbb nem vesződni ezzel.
Hát, a falu vagy község honlapján (csomor.hu) meg lehet tekinteni ezzel kapcsolatos hivatalos adatokat PDF-ben, a "Csömör számokban" résznél (vagy hogy is hívják azt a menüpontot), egész meglepő dolgokat olvastam ott, megnézhetnéd Te is!