Keresés

Részletes keresés

reszelozsir Creative Commons License 2012.03.14 0 0 77676

Kb egy hónapja még "szaladgált".

Előzmény: BPI-791 (77654)
Komlósfecskés Creative Commons License 2012.03.14 0 0 77675

266-osok meg '81-ig ment ki. A kettő között szóló csak 256.51 és 260.02 lett szállítva?

Előzmény: Zsoltikarus (77671)
Komlósfecskés Creative Commons License 2012.03.14 0 0 77674
Előzmény: BPO-105 (77673)
BPO-105 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77673

A 266-osok (és valamennyi később is kisablakosnak maradt NDK típus) ablakkiosztása megegyezik a magyar kivitellel. Bár a 255-ösök asszem végig felváltva nyitható-nem nyitható kivitelben készültek, de magyar példány is van/volt bőven ilyen.

Előzmény: Snake-Mojzi (77665)
BPO-105 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77672

Igen, pl. a borsodi GEW-918, ami asszem 90-es ex-lipcsei.

Előzmény: LMB-706 (77650)
Zsoltikarus Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77671

A Volánoknál '86-osok a legrégebbiek, valószínűleg akkortól.

Előzmény: Komlósfecskés (77670)
Komlósfecskés Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77670

a 260.43-asok tudtommal nem

 

Mikor kezdték gyártani egyáltalán a .43 altípust?

Előzmény: vt976 (77662)
P.stephenson Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77669

A MÁV-nak készült 43-asokon viszont van egy nyitható ablak, éppen a második ajtóval szemben.

 

P.s

Előzmény: BP-02-25 (77659)
BP-02-25 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77668

Igazad van nem tudom,miért írok mindíg ötöt.

 

Előzmény: Zsoltikarus (77664)
CLY-015 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77667

ez trilex felni:D

Előzmény: torqmatic (77666)
torqmatic Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77666

Fél-OFF: le lett már írva párszor, hogy a trilex az nem híd, hanem felni. Abból is csak az, ami három részre van osztva (illusztráció). Tehát ez például NEM trilex...

Előzmény: vt976 (77662)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77665

"A gyári 43-asokban nincs nyitható ablak"

Tudtommal valamennyi NDK-s 260-ason, 280-ason 1/2 részben nyitható a GKV ablakán kívül a baloldali 3. és utolsó ablak. Amíg 1/3-os ablakok voltak, addig a bal 5. és 280-asoknál a pót bal 3. volt nyitható. 263-asokon a nagyablakok közül a bal 1-3-5-6 és a jobb 2-4 volt nyitható. A 250-255-256 típusok a hirtelenjében összeguglizott fotók tanulságai alapján többnyire a belföldiekkel megegyező ablakokkal készültek. A 266-osokról fogalmam sincs.

Előzmény: BP-02-25 (77659)
Zsoltikarus Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77664

Ez a három volt csupán.

Előzmény: vt976 (77663)
vt976 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77663

BPE-839 él

BPE-840 selejt

BPE-844 él

És mi volt és hol volt a másik kettő?

Előzmény: BP-02-25 (77656)
vt976 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77662

A 260.47-esek eredetileg trilex-híddal készültek, a 260.43-asok tudtommal nem. A Kaposos járgányokon lecserélték a trilex-hidakat.

Előzmény: BP-02-25 (77659)
vt976 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77661

A BPE-839 és a 844 élnek, a 840-et tavaly selejtezték.

Előzmény: CLY-015 (77660)
CLY-015 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77660

A BPE-844 is szerintem megvan még de nem esküszöm.

Előzmény: BPI-791 (77658)
BP-02-25 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77659

A gyári 43-asokban nincs nyitható ablak,mivel NDK-s kivitel volt és gyárilag magasságjelzővel sem rendelkeztek.

 

A 47-esek közül nem tudom biztosra melyik megy még de a Kaposos fórumon megmondják.

Előzmény: BPI-791 (77658)
BPI-791 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77658

Időközben már nekem is feltűnt.. de azért köszi :)

Az az egy példány tán a BPE-839-es?

Előzmény: BP-02-25 (77656)
BPI-791 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77657

időközben megnéztem és tényleg 47.. bocs!

Viszont ebből adódóan a következőt kérdezném: Mi a különbség a '43 és a '47 között? (Tipp: A '43-ban az ablakok fele(?) teliablak, míg a '47-ben az összes 1/2-es elhúzható...)

Előzmény: boz-021 (77655)
BP-02-25 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77656

Jól írta a pontszámot ezek 260.47-esek és csak a Kapos-nál jártak,tudtommal még egy van forgalomban az öt darab-ból.

 

A 260.43-ast hamar meg lehet különböztetni tőle hiszen az utastéri ablakok nem nyithatóak.

Előzmény: BPI-791 (77653)
boz-021 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77655

IK260.47 !

Előzmény: BPI-791 (77653)
BPI-791 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77654

Amúgy most mi is lett ezzel a Kréberes kocsival, magánbusz, vagy fémhulladék?

Előzmény: siófoki35 (77651)
BPI-791 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77653

"a 260.47-esek"

Akarod mondani 260.43-asok ... gondolom én:)

Amúgy igen ezek mind ráncosként készültek (ezért jelölik inkább 4-4-0 ként).

Előzmény: vt976 (77652)
vt976 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77652

"A Kapososak is ráncosak, ráadásul 2-2-0 ajtajúak."

 

Szerintem a 260.47-esek csak 2-2-0 elrendezésű ráncajtókkal készültek. De pl. faros1 jobban tudja(?).

Előzmény: siófoki35 (77651)
siófoki35 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77651

A Kapososak is ráncosak, ráadásul 2-2-0 ajtajúak.

 

Íme a kréberes, még tavalyról:

Előzmény: BPO-105 (77649)
LMB-706 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77650

A 280.02/280.03-asok közül hídcserés is volt. 

Előzmény: BPO-105 (77649)
BPO-105 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77649

És akkor még a 260.43-asokat nem is említettük (bár nem tudom, hogy került-e vissza Magyarországra, 280.03 viszont biztosan), ott vannak még a mozambiki exportból visszamaradt Kaposos 260.47-esek, a DUD-600-féle és CLY-s extrákról nem is beszélve...

Előzmény: LMB-706 (77644)
BPO-105 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77648

Az meg asszem gyárilag nem volt bolygóajtós.

Előzmény: siófoki35 (77646)
EKM-765 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 77647

Azt már nem fogod.

Előzmény: siófoki35 (77646)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!