bvemetro azt szeretném kérdezni, hogy amit tegnap belinkeltél a villamos menethosszakról, ezzeket az adatokat úgy kel nézni hogy a villamos megállótábla vonalátol a következő villamos megállótábláig, vagy a járda szegélytől a következő megálló járdaszegélyéig. Remélem hogy érted a kérdésem, de ha nem akkor elnézést a rossz megfogalmazásért.
Én nem szoktam játszani, openbve alatt játékgépszerűen. Én mindig normálban vezetek, mert engem zavar amikor mindig fel jönn a megálóba beérkezve, hogy elégedetlenek az utasok, és ezért -20 pont levonás jár. Egyszer kiprobáltam a játékgépszerű vezetést, de az elég is volt én maradok a normálnál, vagy éppenségel a profinál, legalább nem teszi ki hogy az utasok elégedetlenek, az meg engem hol érdekel, hogy elégedetlenek az utasok vagy sem. Akkár hogy fékezek az utasok állandoan elégedetlenek, ezzeknek semmi nem jó akkár hogy vezet az ember. Még szerencse hogy a való életben nincs ilyen hogy az emberek a metrón hogy utaznak, elégedeten vagy sem, a metróvezetőt meg amúgy se érdekli az emberek hangulata. :)
Tapasztalt BVE "sofőrként" én átlag kb 85%-os teljesítményt szoktam nyújtani, nálam általában a késések / korai érkezések szokták a problémát okozni, viszont a megállás földrajzi pontossága általában tökéletesen megfelelő (+-1 méter a max eltérés, de a leggyakrabban ez nálam 0.1 méterre jön ki), illetve a gyorsítási/fékezési távolságok és azok erőssége sem szokott gyakran kegyetlenül rossz lenni, általában egy adott pályán max 2-3 "elégedetlenek az utasok" lehúzást kapok. S ti, többiek, hogy vezettek?
Tapasztalt metróvezető (ha még nem próbálta a programot) egy darabig elég szarul állna, mert a BVE-ben lévő vezetéstechnika elég sok helyen eltér a valóstól.
A Flirt nem megy végig 30 perc alatt :) Annyi idő alatt csak az 1-es vonalat darálja végig :) Amúgy nem túl bonyolult a Vultron kód. Négy egyforma számjegy, és cégtől függetlenül ugyanaz. 6-nál nagyobb, 8-nál kisebb ;)
Ez is hozzátartozik az igazsághoz, bár az nappali órákban volt, ha vki ránéz a klipekre YouTube-on, határozottan látszik, hogy verőfényes napsütéses idők voltak akkor KőKin, most viszont az esti homály volt felvetve, nem a nappal! Na ilyet még én sem próbáltam eleddig :D
Hát, az esetben meg is tehetnéd, ha amellett, h rámzárnák az ajtót, még csak a fotók se sikerülnének kellőképpen...De ha a fotók sikerülnének, mindjárt indoktalanná válna a kacaj! >:-D Ja, és mivel Hiknek a belteres MXA-hoz az általam küldött textúrák nem bizonyultak elegendőnek, egy(-egy) ilyen kísérlettel ez utóbbi problémát is ki tudnám küszöbölni, így kétszeresen is megérné a dolog!
Na ott speciel még egyszer nem szálltam le/fel, pedig ideje lenne lassacskán, hiszen ha már a Csömör-Kistarcsa-Gödöllőt is már elkezdtem, jól jönne Kerepesről is egy kevés saját állomásismeret. :)
Ha ezen múlna, ehhez aztán nem kéne senkit megkérni, simán csak föl kéne szállni egy garázsmenetes MXA-ra, oszt az bevinne a remizbe... Elég vakmerő megoldás lenne, különösképp a késő esti órákban (mert mondjuk mi lenne akkor, ha azon venném magam észre, h záróra elmúlt a remizben, na akkor vajh hogy jutnék utána ki?), de végülis beválhatna!
Ehhez kell a Vultron kód is, hogy szépen elmuzsikáljon mindent a gép. A kódot csak a frissítők tudják, (illetve néhány vezér). A múltkor egy Flirten tesztelte a mozdonyvezető a kódot, kiadott magából mindent, ami benne volt. 30 perc kemény rizsa. :)