Érdekes dolog történt. Egyik vásárlom reklamál hogy nem autentikus az árú és talált olcsóbbat, mind azután hogy megkapta és adott pozitív visszajelzést.
Ha esetleg valamilyen probléma van a termékkel, például nem működik megfelelően, akkor ebben az esetben ilyenkor mi a teendő? Mert ugye elvileg nem tudok az eladónak üzenetet küldeni.
A feltöltésnél ki tudod választani, hogy melyik aloldalon jelenlen meg pluszban, pl. .com esetén co.uk/canada. Ekkor fog felszámolni egy biz. díjat a párhuzamos listázásért.
Egy kérdésem volna. Attól, hogy eBay.de-s regisztrációm van, fel tudok tölteni terméket csak .com-ra? Van külön díja? Azért kérdezem, mert úgy tudom, hogy több régióban történő listázásnak külön díja van.
Szerintem félreértetted: arra gondolt, hogy nekik csak a jutalék a lényeg, ha pedig ráeresztesz egy PP claim-et, akkor lehet, hogy visszaadja a PP, de cserébe az eBay-en mínuszba leszel, és még késedelmi kamatot is fizetsz.
Ebay-en vettem három fotós kiegészítőt ugyan attól az eladótól egy hete gyanúsan olcsón.
Most vettem észre, hogy a Purchase history-ban a termékek már lekerültek az oldalról "We removed this listing from the site.", az eladó pedig "No longer a registered user".
A Purchase history szerint egyébként elpostázta mind a három terméket.
Találkoztatok már ilyennel? Ilyenkor van félni valóm?
Egyszer volt egy ilyen visszakuldos ugyem, poenbol raeresztettem egy dispute-ot az ebay jutalekra. Semmi valasz nem jott ra, ment claim-re. Arra sem jott valasz, igy visszakaptam.
Viszont az ebay egyenlegem azonnal elment minuszba, es meg kesedelmi kamatot is felszamoltak erte. Aranyosak, nem?
Ha a tracking szerint megkaptad, akkor elvileg semmit sem tehetsz, leemelik.
Szoval veszek toled egy aranytombot.
Kifizetem.
jelzem, hogy nem azt kuldted, amit rendeltem, emrt mondjuk nem balinez tancos van rajta, vissza akarom kuldeni. Nalad azonnal zaroljak. Ha azon az egyenlegen mar nincs penz, akkor elviszi minuszba. Semmi gond, mert amig minuszos az egyenleged, kiutalni sem tudod a fedezetenek megfelelo egyeb penzeket. Ha esetleg felre volt teve a jutalekra, azt sem tudod kifizetni.
Kuldok neked dhl-el egy teglat. Alairtad, a tracking mutatja, hogy atvetted, mar kapom is vissza a penzt elvileg.
Az sem korrekt, ha részlegesen térítesz vissza (akármilyen okból), akkor sem korrigálja az eBay a jutalékát.
A PayPal viszont tudtommal mindkét esetben arányosan vissza is adja a jutalékot (azaz annyival kevesebbet kell visszautalnod, a jutalékot pedig hozzáteszi).
Qrvajó. Olvastam, hogy csak akkor utalja ténylegesen a vevőnek a paypal a pénzt ha jóváhagyom, hogy megkaptam a visszaárút? Pedig ilyen esetben korrekt lenne az ebaytől paypaltól, ha visszautalnák a jutalékot.
A legjobban meg akkor jarsz, ha ragaszkodsz a visszakuldeshez.
Ott meg van esely, hogy nem kuldi vissza, vagy nem megfeleloen kovethetoen, es akkor meg akar a penzed is megmaradhat.
Ja, az ebay jutalekot "termeszetesen" nem kapod vissza.
Volt egy gyoker franciam, az mondta, hogy vissza akarja kuldeni. Mondom a leirasban is benne volt, hogy nincs visszakuldes, meg a policy is ugy van beallitva. Pici hiba, hogy az .fr ebay mobil nezetben ennek ellenere neki azt irta ki, hogy van 30 napja.
Huztam, aztan a claim-re azt irtam, hogy jo, akkor kuldd vissza. Egyszercsak meg is jott. Viszont kivancsisagbol gondoltam, kivarom, hogy lesz vege. A tracking nem volt az igazi, automatikusan nem mutatta, hogy kezbesitve van, en meg nem okeztam le, igy egy ido utan feloldottak a zarolast. Vicces ez is.
Az ilyen esetekben az ebay mindig a vevő javára dönt, függetlenül attól, hogy kizártad a visszaküldés lehetőségét. Ha paypallal fizetett, akkor a paypal először felfüggeszti az összeget a számládon, majd visszautal a vevőnek. A szívatásnak még vannak egyéb fokozatai is, amire most nem térnék ki.
Sziasztok! Nemrég eladtam egy terméket az ebayen. Majd a vevő tkp. megzsarolt, hogy hiányzik 1-2 tartozék, és utaljam vissza tkp. a vételár 80%-át azonnal, ha nem akkor jelenti az ebaynek. Nem utaltam semmit, jelentette az ebaynek. A termék leírásánál megadtam, hogy nincs visszaküldés. Viszont az ebaytől kaptam egy emailt, hogy a vevő vissza akarja küldeni a terméket, az opciók amiket az ebay megadott: teljes visszautalás - termék visszaküldés, részleges visszautalás - terméket nem küldi vissza, teljes visszautalás - terméket nem küldi vissza. Nem akarok semmit visszautalni, a vevő 3 hónapja van fent az ebayen, 30 értékeléssel, pénzt akar. Mit tehetek, mi lehet a szankció ha nem veszem vissza a terméket? Van valakinek ilyen tapasztalata?
"Az eBay-en bármilyen kártyával lehet fizetni, nincs jelentősége hogy dombornyomott vagy nem az, hitelkártya vagy betéti kártya. Legyen alkalmas a külföldön történő fizetésre. Egy-két banknál van olyan hogy a Maestro kártya csak belföldi, forintos fizetésre használható, ezt a bankodnál tudják megmondani. Mindegyik bank írja hogy melyik számlához milyen kártyát adnak és a kártya leírásoknál ha van ilyen korlátozás akkor írják. Hol igényeld? Ott ahol van bankszámlád, mert a kártya az bankszámlához tartozik. Ha van a bankodnál Internetes, virtuális bankkártya azt célszerű az on-line fizetések megoldására igényelni."
Sziasztok. Szeretnék segítséget kerni,fizetéskor milyen bankkártyát lehet használni?Dombornyomott kell vagy elég a sima Pay Pass nem dombornyomott is .Ismeros fizette eddig a rendelést de csináltatok bankkártyát. Illetve melyik banknál vagy takaréknál érdemes kártyát csináltatni. Köszönöm.