Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

denil Creative Commons License 2013.05.30 0 0 134640

Így,h leírtad nekem is ennyi van :)

Viszont az ülések oldalán lévő légzsákok vajon milyen célt szolgálnak?Mit akarnak védeni?

Előzmény: realist_ (134639)
realist_ Creative Commons License 2013.05.30 0 0 134639

A oszlop, B oszlop -> 4 db

két első ülés háttámlájának ablak oldali felén -> 2 db

kormány, térd a vezető oldalon -> 2 db

jobb egyen -> 1 db

 

ez így 9. Legalábbis az enyémben ennyi van

 

Előzmény: denil (134630)
Mewo Creative Commons License 2013.05.30 0 0 134638

Elfelejted a tömeget, a buta automatát és a fisfos benzinüket.

Előzmény: mcI_2.0 (134631)
Mewo Creative Commons License 2013.05.30 0 0 134637

Vicceltem csak.Akkor verem 200 ig, ha én 198-ról indulok.

Előzmény: mcI_2.0 (134633)
Mewo Creative Commons License 2013.05.30 0 0 134636

Nem tudom, ha motorikus probléma, akkor benne kell legyen az agyában, legfeljebb nem jelez, mert esetleges a dolog.Meg kéne nézni, hogy van-e tárolt hiba.

Előzmény: bajan122 (134626)
Mewo Creative Commons License 2013.05.30 0 0 134635

De, drága volt szerintem, de legalább tudtam faragni belőle jócskán.

Előzmény: mcI_2.0 (134632)
denil Creative Commons License 2013.05.30 0 0 134634

Úgy látom igazság szerint a piros bömös többeknek bejött. Persze ízlésről vitatkozni felesleges és azzal is egyetértek,h a fekete és szürke bömbik között jólesik a felüdülés de annyi más szín van ami jól áll neki ( nekem pl a hófehér nagyon tetszik ). 

De majd figyelek és megnézek egy ilyen pirosat élőben. Az is lehet,h a fénykép rossz mert amikor én néztem a Bravomat (ill.akkor még nem volt az ) akkor hetekig azért esett ki a rostából nálam az autó mert nagyon rossz képek voltak felrakva. Aztán megnéztem élőben és első látásra szerelem volt:)

mcI_2.0 Creative Commons License 2013.05.30 0 0 134633

??

Előzmény: Mewo (134620)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.05.30 0 0 134632

Aha. De mint olvastam, nem volt olyan drága a javítása.

Előzmény: Mewo (134613)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.05.30 0 0 134631

Mint már írták, huligán. :-)

 

Szerintem lehet, hogy a jó öreg 1.7-es dizli volt, 110 pacival.

 

Én tegnap este egy infiniti g35-öt hajtottam. Durva. Ha minden igaz, 3,5 liter v6, 300 pacival Kb. 5,5 mp alatt van százon, gyönyörűen hangolt kipuff, keresztbeverős kanyarodások, remek futómű. Érdekes, hogy utána a dodge charger 292 pacija nagyon kevésnek tűnt. Nyilván nem a 8 lóerő különbség, hanem a sokkal lustább karakter, nagyobb test, stb. miatt. Még csak meg sem lehet forgatni erőből... Van egy 0-100 videó, de roppant gyengének tűnik (Bravo szint körül, s ezért ahhoz az erőhöz mérten gyenge, persze), otthon kielemezem. :-)

Előzmény: vinjo (134608)
denil Creative Commons License 2013.05.30 0 0 134630

Én is néztem ezt a hirdetést nem olyan régen.Elsőre azt hittem egyik cartársunk autója a fekete kerekek miatt de aztán láttam, hogy nem lehet az.

Engem a 9 légzsák akasztott meg rögtön elsőre. Hol lehet benne 9?Ha létezik ilyen verzió hol vannak elhelyezve?

2 utas, esetleg térd, 2 a B oszlopban és még? Az A oszlopban van nálam valami felirat de megmondom őszintén most nem tudom,h az ott légzsák akar e lenni..meg kéne néznem.

Előzmény: bajan122 (134627)
bajan122 Creative Commons License 2013.05.30 0 0 134629

Ráadásul szerintem 120-as és nem 150-es.

Előzmény: gattaka12 (134628)
gattaka12 Creative Commons License 2013.05.30 0 0 134628
 Elég rendesen hazudik a csóka...Ez egy szinte full pöcsbelsős-kivéve kormány- ledegradált dynamic-pl. manual klima-a xenon fsz. mosóit sem nagyon látni pl.....Sporthoz semmi köze...
Előzmény: bajan122 (134627)
bajan122 Creative Commons License 2013.05.30 0 0 134627
bajan122 Creative Commons License 2013.05.30 0 0 134626

Kétszer írtam át, aztán hagytam az injektor szót. A befecskendezéssel lehet baj, vagy valamilyen érzékelővel (ha korábban nem volt gond) mert ilyen torpanásokat elégtelen keverék képzés okoz szerintem.

Előzmény: Mewo (134615)
Bravósgábor Creative Commons License 2013.05.30 0 0 134625

csaó !

 

énis ezt tapasztalom már egy ideje, nekem még ugyan nem volt fékbetét csere. Mi okozhatja ezt ? Elvileg úgy tudom a bal elsőn van a kopásjelző .

Előzmény: szkorhetz (134623)
vinjo Creative Commons License 2013.05.30 0 0 134624
És még én vagyok huligán... :-)
Előzmény: Mewo (134620)
szkorhetz Creative Commons License 2013.05.29 0 0 134623

Sziasztok!
Nekem is hiba jött elő, bal első kerékből nyikorgás, csikorgás, gondolom fék, mert amint megnyomom a fékpedált, azonnal elhallgat.
Állítólag tavaly nyáron volt fék cserén, ha ezt igaznak feltételezzük, akkor eléggé valószínűtlen, hogy mostanra újra elkopjon, igaz?

Mewo Creative Commons License 2013.05.29 0 0 134622

Nekem márkaszervízbe csinálták munkalap nélkül 55ért.Úgyamúgy 100 körül van.

Előzmény: realist_ (134616)
Mewo Creative Commons License 2013.05.29 0 0 134621

Az enyém is lassan 6.

Előzmény: dirige (134614)
Mewo Creative Commons License 2013.05.29 0 0 134620

Huligán...

 

Voltam ott kint, egy féléves A8L 4.2 V8 TDI volt a szolgálati autónk.A Bravoval 200ig verem.:)))

Előzmény: vinjo (134608)
Mewo Creative Commons License 2013.05.29 0 0 134619

Egyetértünk.

 

(Megint E60 M5 láz van, mert úgy néz ki kelleni fog egy utazóautó a német pályán.)

Előzmény: bajan122 (134607)
Mewo Creative Commons License 2013.05.29 0 0 134618

Én láttam ilyet élőben, szép ám.

Előzmény: denil (134604)
realist_ Creative Commons License 2013.05.29 0 0 134617

Nekem is van valami hasonló érzetem mostanság...

 

Időnként - tehát nem minden - gyorsításnál egy rövid ideig kicsit ráz 2-4 ezres fordulat környékén.

 

Én elsőre arra gondoltam, hogy - valamelyik első- felnit kellene centrírozni, ezt valamikor a jövő héten meg is nézetem.

 

Majd írj kérlek, ha kiderült, hogy esetedben mi okozza!

 

Előzmény: nbalazs__ (134598)
realist_ Creative Commons License 2013.05.29 0 0 134616

Kb. mibe került a féltengely csere, mert én is érzek hasonlót amit írsz....

 

Előzmény: Mewo (134613)
Mewo Creative Commons License 2013.05.29 0 0 134615

Ha injektor gond lenne, akkor azt jelezné a kompjuter, és vészmódba rakja magát.Anno a Stilomon volt ilyen esemény injektor problémám, amikor az egyik trafó megadta magát.

Előzmény: bajan122 (134603)
dirige Creative Commons License 2013.05.29 0 0 134614

Az egészben az a jó, hogy rajta kívül mindenki tudja, hogy ezy egy levetett tízéves szakadék, csak ő büszke rá.

Előzmény: denil (134605)
Mewo Creative Commons License 2013.05.29 0 0 134613

De, gyorsítás közben érezni a legjobban, de ha kellőképpen "kiszopósodik", akkor már gurulva is felfigyelsz rá.

 

Igen, 101000 körül adta meg magát a bal oldali, a jobb azóta is jó.Sajnos a sok teljes terheléses ingázás Németországba és haza nem tett jót neki.Amikor utoljára jöttünk haza, akkor meg szerintem jócskán túl is volt terhelve.Öröm az ürömben, hogy az m1-m7 bevezetőn kezdtem el érezni, tehát nem az egész út volt rángatós.

Előzmény: mcI_2.0 (134601)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.29 0 0 134612

No ez nem semmi, valakinek komoly szómenése volt :)

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/hr-v/honda_hr-v_1.6_4wd_ls_black_magic-6859226

vinjo Creative Commons License 2013.05.29 0 0 134611

Mindegy , mert jól írtad, és én is így gondolom. :-)

Előzmény: Törölt nick (134610)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!