Nem tudom, ha motorikus probléma, akkor benne kell legyen az agyában, legfeljebb nem jelez, mert esetleges a dolog.Meg kéne nézni, hogy van-e tárolt hiba.
Úgy látom igazság szerint a piros bömös többeknek bejött. Persze ízlésről vitatkozni felesleges és azzal is egyetértek,h a fekete és szürke bömbik között jólesik a felüdülés de annyi más szín van ami jól áll neki ( nekem pl a hófehér nagyon tetszik ).
De majd figyelek és megnézek egy ilyen pirosat élőben. Az is lehet,h a fénykép rossz mert amikor én néztem a Bravomat (ill.akkor még nem volt az ) akkor hetekig azért esett ki a rostából nálam az autó mert nagyon rossz képek voltak felrakva. Aztán megnéztem élőben és első látásra szerelem volt:)
Szerintem lehet, hogy a jó öreg 1.7-es dizli volt, 110 pacival.
Én tegnap este egy infiniti g35-öt hajtottam. Durva. Ha minden igaz, 3,5 liter v6, 300 pacival Kb. 5,5 mp alatt van százon, gyönyörűen hangolt kipuff, keresztbeverős kanyarodások, remek futómű. Érdekes, hogy utána a dodge charger 292 pacija nagyon kevésnek tűnt. Nyilván nem a 8 lóerő különbség, hanem a sokkal lustább karakter, nagyobb test, stb. miatt. Még csak meg sem lehet forgatni erőből... Van egy 0-100 videó, de roppant gyengének tűnik (Bravo szint körül, s ezért ahhoz az erőhöz mérten gyenge, persze), otthon kielemezem. :-)
Én is néztem ezt a hirdetést nem olyan régen.Elsőre azt hittem egyik cartársunk autója a fekete kerekek miatt de aztán láttam, hogy nem lehet az.
Engem a 9 légzsák akasztott meg rögtön elsőre. Hol lehet benne 9?Ha létezik ilyen verzió hol vannak elhelyezve?
2 utas, esetleg térd, 2 a B oszlopban és még? Az A oszlopban van nálam valami felirat de megmondom őszintén most nem tudom,h az ott légzsák akar e lenni..meg kéne néznem.
Elég rendesen hazudik a csóka...Ez egy szinte full pöcsbelsős-kivéve kormány- ledegradált dynamic-pl. manual klima-a xenon fsz. mosóit sem nagyon látni pl.....Sporthoz semmi köze...
Kétszer írtam át, aztán hagytam az injektor szót. A befecskendezéssel lehet baj, vagy valamilyen érzékelővel (ha korábban nem volt gond) mert ilyen torpanásokat elégtelen keverék képzés okoz szerintem.
Sziasztok! Nekem is hiba jött elő, bal első kerékből nyikorgás, csikorgás, gondolom fék, mert amint megnyomom a fékpedált, azonnal elhallgat. Állítólag tavaly nyáron volt fék cserén, ha ezt igaznak feltételezzük, akkor eléggé valószínűtlen, hogy mostanra újra elkopjon, igaz?
Ha injektor gond lenne, akkor azt jelezné a kompjuter, és vészmódba rakja magát.Anno a Stilomon volt ilyen esemény injektor problémám, amikor az egyik trafó megadta magát.
De, gyorsítás közben érezni a legjobban, de ha kellőképpen "kiszopósodik", akkor már gurulva is felfigyelsz rá.
Igen, 101000 körül adta meg magát a bal oldali, a jobb azóta is jó.Sajnos a sok teljes terheléses ingázás Németországba és haza nem tett jót neki.Amikor utoljára jöttünk haza, akkor meg szerintem jócskán túl is volt terhelve.Öröm az ürömben, hogy az m1-m7 bevezetőn kezdtem el érezni, tehát nem az egész út volt rángatós.