,,Nem lehet más a kuplungháznál valamelyik?,, mind edforma meg a fabia 1,4 8V i. A 1,6 lend kerek i ud nez ki mind a te fotodon van hod nem taňér alaku".
Köszönöm az ötletet de sajnos nem vált be mert még akkor is hiányzik 1,6-2cm. Az önindító csapágyházához érne el maximum a koszorú ha leszednék a közgyűrűből.Ez a megoldás is csak akkor lenne jó ha olyan széles fogaskoszorút csináltatnék ami addig kiérne...
Nem ismerem az AEE lendkereket de biztosan mélyebb a felfogatása mint a warbinak.
Valahogy úgy mint a mély és a lapos tányér az étteremben... :)
A favorit és a felicia 1.6 sebváltója teljesen egyforma egyébként?
Nem lehet más a kuplungháznál valamelyik? Vagy az önindító miatt más?
2000 év végi Felícia 1.3 LXi MPI-hez keresek új üza. szivattyút.
Van valakinek infója róla, melyik gyártóé a legjobban bevált/melyikkel nem szabad véletlenül se próbálkozni?
Etanolos üzemre fejlesztett (grafit kommutátoros) létezik a típushoz? Ha van olyan ami csereszabatos az eredetivel, inkább azt építeném be mert használom E85-tel a kocsit.
leszeded a rendszámtáblát és ha például egy vékony csavarhúzót feldugsz mellette akkor ki lehet pattintani a kis lámpatestet. Az ovál alak két végén van a két kis akasztója.
Sziasztok! Most lett kicserélve a hűtőm, de amint kihűlt a kocsi, a csonkoknál elkezdett csepegni a hűtővíz. Talán az a hiba, hogy a csövek csak bilinccsel lettek rögzítve és nem lett semmilyen tömítővel bekenve a csonk?
Nekem lett igazam, átengedett a ház és a betét között, de megoldottam. Tettem a házba egy tömítést, arra a termosztát betétet, majd rögzíztettem a zégergyűrűvel. Előtte simán lehetett forgatni a házban, most fixen áll benne. Azóta nem melegszik csak minimálisan a cső felső része, ahogy írtad is a közvetlen hőátvitel miatt.
Nem néztem. Minthogyha alulról jönne a hang , ezért aggódom a motor miatt. Elöször azt hittem hogy a kipufogó egyik része hozzáér valamihez, de most már tanácstalan vagyok.
Az olajbeöntő sapka tömitését már kicseréltem, de nem szünt meg.
A motoron beül nem adhat ki valami ilyen kopogó hangot?
Ha menetközben jól hűt, de araszoláskor felszalad a hőmérsékleted, akkor valóban a ventilátor kapcsolód lehet rossz. Előtte azért húzd le a csatlakozót a kapcsológombáról (a hütő elé állva, belül, bal oldalon a hűtő alsó részén találod) és a vezeték végen lévő csatlakozónál egy vezetékdarabbal zárd rövidre a csatit. ekkor el kell indulni a ventinek, ha az jó. Kapcsológomba ár 1200HUF. Nagytapasztalatú kollégák a Favorit kapcsológombát javasolják, de annak nem egészen kompatibilis a csatlakozója, de egyesek szerint ferdén rámegy. Sok sikert! Ne forrald fel a motort!!!
Az a fehér nem néz ki olyan jól mint a piros 300-ért.
no meg az idős szülők nem nagyon raknak fel alufelnit a kocsira...legalábbis a legtöbbje nem.
aztán a rozsda kezd kivirágozni, a lökésgátló meg túlontúl szép fekete volt, mondjuk úgy frissen volt festve.
van aki a tiszta autók megszállotja és ilyeneket keres, én spec inkább a napi használattól koszos autókat nézegetem. ha valami csilli villi az eleve gyanús.
ha egyszer a Wartburgban póló motor van akkor miért nem egy wv póló váltót akarsz belerakni?
itt küzdesz a favorit váltóval pedig az nem is wv licensz hanem még skoda.
van egy régi tanárom. 22 éve tanított mostanában voltam nála párszor, ő nagy wartburg mágus kb 11-13db wartburgja van a roncstól a különböző variációkon át. többek közt egy kombi 1.3-as wartburgja is. abban is póló váltó van ami eleve 5 sebességes.
E ud nem merted hod foga kosorut le utned le estergalni a lend kerek masik felet hod oda fel rakni a kosorut. Ud nem erne el a tartar a kosorut. Ez čak ojan hirtelen ôtlet.
Látszik, hogy meg volt kímélve. Ha valakinek "van esze", akkor ilyen autót vesz.
Apámnak 4 éve vettünk meg egy 96'-os MPi-s felit, 59ezer km volt benne akkor. Az előző tulajdonosa szerintem télen ki sem állt vele a garázsból, gyakorlatilag egy 2-3 éves megkímélt autónak megfelelő állapotban volt.
Bár ez azóta sem sokat változott, most van benne kb. 68 ezer km. Sajnos a kora és egészségi állapota miatt már kevesebbet vezet. Na meg ingyen van neki a busz, vonat, a benzin meg 400 Ft.
A helyzet az hogy skoda favorit sebváltót építenék be wartburgba üzemanyagtakarékosság miatt. Az 5 sebesség jobb mint a 4...
Az ötletet a felicia 1.6 adta mivel az is VW motorral készült és úgy hittem hogy egyszerű dolog lesz átrakni a váltót. A kihajtás egyezik csak a megfelelő távolságra kell "bakolni" és kész is... Túl optimista voltam....:(
A közgyűrű megvan a motorhoz csak a gondom az hogy nem éri el a wartburg fogaskoszorút a favorit önindító bendixe. Valszeg az AEE motor lendkereke más méretekkel rendelkezik mint a wartburgé mivel beleér a közgyűrűbe ahogy felrakom. A két lendkerék felfogatása ugyanaz gondolom csak a kiképzése más....
A fogaskoszorú is távolabb lehet a motortól mérve mert 2,5cm hiányzik a bendixhez...
Lehet hogy a favorit és a felicia önindítója vagy a sebváltója is más?
Végszükség esetén visszatákolom a warbi önindítót a helyére kivágva a közgyűrűből és leszedek a közgyűrű vastagságából 2-4mm-t és már jó is... Viszont jobb lenne a skoda önindítóval megoldani...
140 ezer van benne kb. Vezetett szervizkönyves 90 ezer környékéig.A motortérből enni lehet-az utastérből is.Ennyi és 1995 ös évjárat.De erre csak büszke vagyok mintsem szégyeljem. :D
Ha jól gondolom és nem szelep probléma akkor ezt olvasd! :D 1:Motorolajbetöltő sapka levesz 2:gumitömítésért elmegy boltba 3:gumitömítést visszatesz 4:megszűnt a szelephang .Mikor megvettem a Felit akkor én is megijedtem,hogy hidegindításnál mi az a szelepkopogás.Nézegettem,nézegettem nyitott motorháznál.És az enyémnél csak egy filléres elöregedett és ezáltal kemény olajsapkagumitömítés volt a kiváltó ok.Kicseréltem és az újat rátéve rögtön selymes járású csendes motohang lett.A régi tömítés olyan szinten öreg volt,hogy a sapka ugrált a helyén.Ezt ajánlom figyelmetekbe.Ne ilyedjetek meg rögtön. Üdv: Karcsi