Akkor próbáld meg úgy, hogy leveszed a kárpitot belülről. Arra figyelj, hogy amikor pattintod le, akkor sorban haladj a műanyag bolhákkal és egyenesen húzd lefelé. Úgy nem fognak eltörni. Visszarakásnál a helyére illeszted és kicsit ráütsz kézzel, úgy bepattannak.
Hello.nemsikerul a jofenek sem leszednem a rendszamvilagitast sehogy sem.csak feszegetem azt a kis muanyagot,de csak mindenestol majd kipem.2 oldalrol probalom feszegetni,de sehogy sem jo....
Lehet hogy igazad van. nem tudom. a wartburgjaim közül a 2 és a 4 ütemű is 4sebességes volt. sajnos akkoriban az eszemben sem volt hogy 5-ös válót építsek bele.
A volt tanárom számát ha gondolod megadom neked és vele beszélhetsz a dologról.
nem az első wartburgját építi át. Csak wartburgja van, - ill. van simsonja is és egy babettája
Van 4 jó nyri gumim Feliciára! Kb 3 hónapot használtam őket, elötte meg csak a pincébe álltak! Tényleg jók a gumik!!! Ha valakit érdekel irjon, következő szezonra tökéletesek;) 15ezerre gondoltam:) Szerintem bőven jó ennyiért! További szép napot!
Kösz, de ez min 95%-ban nem válasz a kérdésemre. A kocsi túl van a 100e km-en, E85-tel üzemanyaghiányos tüneteket produkál (menet közben apró rángatások, nem gyorsul rendesen, volt hogy padlógázon csak lassult), ugyanez benzinnel egyáltalán nincs. Más hozzászólásban is leírnak üza.szivattyú hibára ilyen hibajelenséget + nem kap túl kevesetE85-ből, mivel többletfogyasztás van benzinhez képest, több is mint indokolt lenne + hallottam már hogy a VW csoport kocsijainak AC-i nem bírják az E85-öt mert anno pocsék alkatrészeket raktak beléjük gyárilag valami török beszállítótól, amit azóta már leváltottak, ezek még benzinnel se bírják ki az elméleti 160e km élettartamot.
hubo44: nincs valami ötleted erre? (>>milyen gyártótól érdemes AC pumpát venni Felíciába/van hozzá csereszabatos grafitos kommutátorú elérhető áron?)
(Korábban írtad: klapla, amit bowden mozgat és a levegőt szabályozza>>Klappe>>pillangószelep)
Röviden válaszolva a VW váltónál is ugyanez a tortúra mint a skoda váltónál (rudazat,felfogatás,kuplung,önindító) csak pluszban még 2db vw és 2db warbi féltengelyt kell elvágni méretre és központosan,erősen lehetőleg kicentírozva összehegeszteni.
A bontós árakat figyelembe véve 50-80ezer minimum és + még a gépmunka díja ez a művelet vw-ből és kb. 30ezer a skodával.
A favorit váltó nagyon jó áttétellel rendelkezik,1.3 motorra méretezett és megbízható és a kihajtása ugyanaz mint a warbinak csak a lendkereket nem csinálták egyformára...:(
Annó volt wartburg-skoda keverék prototípus is tehát nem a vw volt a korszakváltó se itt se ott... Csak korszerűbb nyugati motorok voltak a vw mocik és elérhetőek mindkét gyárnak...
2008 óta keresem az olcsó és jó megoldást az 5sebességes warbira és ez lenne az...
Csak kisebb tudáshiánnyal küzdök mivel nem ismerem se a skodákat se a vw ket...
Elvileg nem lenne szabad csepegni... Én összerakásnál a csonkokat mindig beszoktam kenni vékonyan zsírral, az tömít is, meg a csövek jobban illeszkednek a csonkokra.
Én "sima" zsírral szoktam, de valaki azt mondta, hogy szilikon zsírral kellene.
Egy párszor már írtam de leírom megint mert látom vannak még újjak. Nekem 96-os 1.3-as központis felim van és kb:4 éve használom az etanolt átalakítások nélkül.Jobban megy de kb:1 lityivel többet eszik és +7 fok alatt kell bele 5-10 liter 95-ös tankonként hogy simán induljon a hidegben is.
,,Nem lehet más a kuplungháznál valamelyik?,, mind edforma meg a fabia 1,4 8V i. A 1,6 lend kerek i ud nez ki mind a te fotodon van hod nem taňér alaku".
Köszönöm az ötletet de sajnos nem vált be mert még akkor is hiányzik 1,6-2cm. Az önindító csapágyházához érne el maximum a koszorú ha leszednék a közgyűrűből.Ez a megoldás is csak akkor lenne jó ha olyan széles fogaskoszorút csináltatnék ami addig kiérne...
Nem ismerem az AEE lendkereket de biztosan mélyebb a felfogatása mint a warbinak.
Valahogy úgy mint a mély és a lapos tányér az étteremben... :)
A favorit és a felicia 1.6 sebváltója teljesen egyforma egyébként?
Nem lehet más a kuplungháznál valamelyik? Vagy az önindító miatt más?
2000 év végi Felícia 1.3 LXi MPI-hez keresek új üza. szivattyút.
Van valakinek infója róla, melyik gyártóé a legjobban bevált/melyikkel nem szabad véletlenül se próbálkozni?
Etanolos üzemre fejlesztett (grafit kommutátoros) létezik a típushoz? Ha van olyan ami csereszabatos az eredetivel, inkább azt építeném be mert használom E85-tel a kocsit.
leszeded a rendszámtáblát és ha például egy vékony csavarhúzót feldugsz mellette akkor ki lehet pattintani a kis lámpatestet. Az ovál alak két végén van a két kis akasztója.
Sziasztok! Most lett kicserélve a hűtőm, de amint kihűlt a kocsi, a csonkoknál elkezdett csepegni a hűtővíz. Talán az a hiba, hogy a csövek csak bilinccsel lettek rögzítve és nem lett semmilyen tömítővel bekenve a csonk?
Nekem lett igazam, átengedett a ház és a betét között, de megoldottam. Tettem a házba egy tömítést, arra a termosztát betétet, majd rögzíztettem a zégergyűrűvel. Előtte simán lehetett forgatni a házban, most fixen áll benne. Azóta nem melegszik csak minimálisan a cső felső része, ahogy írtad is a közvetlen hőátvitel miatt.