Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Ezekkel a kínai csodákkal az alapvető baj a rendkívül nagy szórás, valamint az, hogy messze nem tudják azt, amit ígérnek. A szórás ugye egyértelmű, a másik talán nem. Teljesen mindegy, hogy 10 évente 1-szer, vagy napi 8 órában használod egy szempontból. Van az a terhelés, ahol szétesik a szöghajtás, lenyalja a bordákat a meghajtó rúdról, stb. Vagyis amíg marketingfüvet maszatolsz vele, akár rendben is lehet. Viszont az első alkalom, amikor határon (fölötte meg nem is szempont) használnád, beadja a kulcsot. Egy valódi kasza kicsit nyöszörög, és küzd. Na ez a különbség ami nem mindegy. Már szerintem .
köszönöm mindenkinek a gyors válaszokat.valóban így vannak a garanciával és az árakkal is.azért gondoltam erre a két féle markában mert havi szinten kétszer használnám kb fél fél órára.de ha valaki esetleg tud jobb megoldás kérem ne tartsa magában.😊 vagy erre a célra a Garden is megfelelne nekem?Köszönöm.
Még valami:A piacon aki szóban aszongya hogy garanciát ad 1 hétre!!! ott egy 20-as a kasza.A másiknál 3 hó gari van,de ott 26 a GardenField kasza.Teszkóba ott az 52ccm-es 1 év garival.És ott nem az megy,hogy meg sem ismernek 1 hét múlva,meg hogy nem Ő adta el,stb.
Én általánosan a makitára gondoltam ! De négyüteműben nincs nagy választék ,talán a honda az amit szerintem használni lehet hosszabb távon ,olcsobb meg talán a fuxtecnek is mintha lett volna gépe !
Szia Kriszbon! Tudod kérdeztem a hq szorásvédökröl, és irtad hogy volt neked a másadik( nem a kombi). Ez méretben kisebb( nem akad annyira?) és igy lehet a késsel is használni? Köszi
SZerintem károsodni nem fog, miután benyás. Elektromossal károsodna. Az egyetlen baj, ha nem tud kipörögni, mert olyankor már a damil nem "késpenge", belefullad a gazba. Azt sem tudom, hogy egyáltalán kijön-e a damildobból, de ha igen, próbáld ki nyugodtan, legfeljebb nem válik be.
McCulloh Trimmac tip. szegélyvágónál az előírt damilvastagság 2mm. Van egy nagy tekercs 2,6mm-es damilom. Károsodhat a szegélyvágó, ha nagyobb keresztmetszetű damilt használok?
Néha ezeknél az olcsóbb gépeknél majdnem annyi az alkatrész, mint egy komplett gép.
Ez ahoz hasonló, minthogy volt egy jó tollam. Egyszer kifogyott a tinta. Bemegyek a boltba, hogy tollbetét kellene, mire az eladó: Tollbetét: 580ft komplett toll 620ft.
Utóbbi pár hetem volt ilyen az Einhell kasza berántójával. Így a második szezon vége felé már elroppant benne a csoda acélhabdrót mechanika, és csak kompletten lehet kapni berántót. Felrakom az első olcsó, piaci beszerzést, indítom, eljátszogatok vele fél tank benzint (mókából csak félig töltöm, mióta bebizonyosodott, hogy ahhoz a hűtőfelülethez elég lett volna feleekkora tank...), aztán hűlés, tankolás, első rántással kinn is marad a berántó. Tudom, hogy kell ezeket a szarokat berántani: mindig ütközésig igazítom, és onnan húzok rá egy gyorsulót, csak annyit, míg behajlítom a karomat, és visszaengedem a kötelet, stabil fogással... Mielőtt valaki erre tippelne ugye... Szedem le a berántót, gyanúm szerinti a hiba: a rugó kilóg az orsó mögött. Szétszed, visszatuszkol, összerak... Túl messze van az orsó a burkolattól, eléggé billeg rajta, a perem a rugó körül pedig igazán tudna legalább egy kicsit ráhagyásos lenni. Végül az maradt, hogy az Einhell kopottas orsója van a szintén gyári burkolatban, a középső kis elem pedig a két dróttal az új, kínaiból át lett téve bele, és sosincs berántóbaj. Vajon mi pénz lesz, ha az orsó kopik el? :)
Hát ... sajnálom, hogy már nem emlékszem ki nyűglődött azzal az amerikás Viking trakesszal, de arra elég jól emlékszem, hogy szétvágta az ideg, amikor a Stihl Hungária, majd az anyacég is közölte vele, hogy márpedig ahol nem forgalmazták, oda alkatrészt sem ad. Persze igazad lehet, másik anyacéget kellett volna választania. ;-)
Látod,én csak megvárom a vasárnapot,lesétálok a vásárba,oszt ahogy tömöm befele a sajtos-tejfölös lángost jobbról-balról ott sorakoznak az alkatrészek kaszához-fűrészhez. :-))
(Mondjuk ha napi szinten használnám,mindig menni kéne cuccért.)
Na meg itt volt pár éve valaki, aki valamilyen Viking trakeszhoz szeretett volna elektromos késkuplungot. Na az egyszerűen nem sikerült neki, mert az a masina csak Amerikában forgalmazott volt, így nem gondolták, hogy akarnak hozzá Magyarországra alkatrészt biztosítani. ;-)
Teljesen igaz. Ami biszbaszokat megrendeltem az FS560-hoz, én is megkaptam. Úgy 4 hónap múlva. Persze ehhez kellett a Stihl Magyarország támogatása. Tisztán az üzletre támaszkodva nem tudom, összejön-e.
:) Tévedés, a Stihl palettájából mindent meg lehet rendelni itthon is, csak egyedi megrendelést kell leadnia az üzletnek és nyilván nincs itt pár nap alatt. Kértem ajánlatot itthon nem kapható profi viking 755 fűnyíróra is és meghozzák (ráadásul jóval olcsóbban mint a németeknél vagy osztrákoknál), nyilván itthon nem árulnak rázógépet oliva fához de ha kell lehet venni :) :), szóval baromi nagy paletta van mindenből ha utána nézünk. Ugyanígy a Husinál is.
Érdekes, hogy pl. a Husqvarna nem árulja itthon a permetező gépeit.... meg sok mást.......
Komolyabb megbontás nélkül (értsd hengerfej/talp leszerelés nélkül) hogyan takaríthatom a hengertalp kuplung felőli / "belső" oldalát . Ecsettel sajnos elég korlátozottak a lehetőségek.
Brigéciol, motorblokk tisztító aeroszolok szóba jöhetnek, vagy kinyírják a gumi elemeket a porlasztó környékén? Ki hogyan, mivel állt már neki, ha csinált hasonlót?
HQ 343-ról van szó. Alább egy robbantott kép sárga nyilakkal jelöltem a kérdéses részeket (tudom HQ 545, de hasonló a felépítése...)