az aksi miatt csinalta.nekem utkozben vilagitott ki nemtudtam mi a baja majd mikor beertem a celba leallitottam es ket ora mulva nem indult... betoltuk es miutan az aksit lecsereltem mar tobbet nem lattam ezt a lampat vilagitani.
Egy röpke kis kérdés aksi csere után. Miután az aksim megadta magát, a kocsit be kellet bikázni, és utána a check engine lámba világított. Pár kilóméter után a lámpa "elhallgatott". Ezt tudjam be a bikázás okozta sokknak és ne foglalkozzak vele, mivel elaludt, vagy azért nézessek rá a szervízben?
Fel volt húzva? Persze, az még jobban mehet egy kicsit, de attól a korábbi állításod illetően nem közeledtek álláspontjaink. :-) Egyébként, a charger esetében ez ugye az alapmotor, alapváltó volt. Ha már a 8 sebességes zf váltó lett volna benne, szerintem már az segített volna az adatokon, nyilván rövidebb fokozatokkal, az optimális fogyasztás és gyorsulást segítve. S utána még ott vannak a hemik, a 5,7 literes v8 370 lóval, meg a 6,4 v8 470 lóval. :-D
Inkább csak lépeget. A videók alapján a 0-100 Bravo szintű, 7,9 mp körül. Érdekes, hogy bármelyik indulási módban ugyanaz jött ki, 1-2 tizedmp-es különbségekkel, max. A 80-120 minimum értéke kicsit rosszabb, mint a Bravoé, és ott is lényegtelen, hogy 2. fokozatban néztem, vagy hagytam D-ben, hogy maga váltson vissza, 5,5 mp jött ki. Viszont, előbbinél szebb a motorhang, mert utóbbinál egy kicsit bőgős ("csúszós kuplungos") egy ideig, aztán ott is szép. Majd holnap felteszem a videókat. Ja, de nincs ebből semmi baj, tényleg jó autó az. ;-)
Ha azt nézzük, hogy nromál használatnál pályán 7 körül eszik, átlagban meg 10-et, jó a hangja és ha erőlteted akkor lép is és persze végtelenül kényelmes és konfortos vele az utazás akkor ez bizony egy jó autó.
5 sebességes volt, mint az infiniti g35 is. Vannak videóim, szerintem az a legnagyobb baja, hogy 3-3,5 ezerig szinte 0, amit mutat, persze, a papíron jelzett lovakhoz képest. Pl.: a 80-120 3.-ban egy "évtized", de azért 2.-ban, vagy d-ben hagyva, teligázra nem olyan rossz, majd megnézem, pontosan mennyi. De a 0-100 esetén is sokáig tart, míg felpörög a motor. Azt is különböző módokon néztem, szerintem a legjobb a "manuális" elsőből indulva lett (kicsit felpörgetve elindulva). Fölfelé az automata váltott tiltás közelében, kb. 85 körül. A hangja persze jó. :-)
Ja, és nagyjából 700 km-t tettem bele, 9,7-es átlaggal, mely egy éjszaka után volt 13 is korábban. ;-) Ha csak "gurulsz", rögtön eco módba vált, s akkor pályán 120-130 körül is csak 7 liter tájékán mozog a pillanatnyi.
Persze, hogy durva. 330 paci, 650 Nm. De nagy a tömeg ott is. Igen, nyilván jóval jobban megy, mint a Bravo, főleg terhelve, de a példád akkor is túlzó volt. :-) Én is vezettem olyat, tehát valamennyire van rálátásom.
De, hidd el nekem, hogy ez megadurva volt, ahogy ment.Apu duplaturbós traktorját érzetre átugorja, pedig csak 50 ló van köztük, mondjuk az A8 szerintem jóval könnyebb.
Pénteken még egy kanadai autópályán kapott el egy olyan eső, hogy leállt a forgalom, mert nem lehetett látni, ma meg itthon esett kb. 20-30 perc alatt 35 milli... Itt csak nagyon kis méretű jég volt, de az eső brutál módon esett.
Nálunk is brutál jégeső volt, szinte fehér lett minden, de az volt a szerencse, hogy 1 cm alatti volt a szemcseméret. Az utcán hömpölygött a víz, a zivatar "szeme" ment el fölöttünk. (Kelenvölgy)
Ha jól tudom a tömítés csere elég (nekem nem volt ez gond). Viszont ha használtat veszel akkor amúgy sem árt a vezérlés csere, akkor meg már a vízpumpát is érdemes ha már szét van bontva. Ha meg már cserélték akkor valószínű ilyen gond nem lesz.
Esp-t a cartárs megválaszolta képpel illusztrálva.