Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

piros madááár Creative Commons License 2013.06.04 0 0 134708

az aksi miatt csinalta.nekem utkozben vilagitott ki nemtudtam mi a baja majd mikor beertem a celba leallitottam es ket ora mulva nem indult... betoltuk es miutan az aksit lecsereltem mar tobbet nem lattam ezt a lampat vilagitani.

Előzmény: MacroCenturio (134703)
MacroCenturio Creative Commons License 2013.06.04 0 0 134707

Köszi!

 

Remélem csak a szokatlan körülmény okozta sokkhatás, de azért akkor kiolvastatom. :)

 

R.

Előzmény: Mewo (134706)
Mewo Creative Commons License 2013.06.04 0 0 134706

Eseti probléma, ha nagyobb probléma lenne, akkor világítana az folyamatosan.Csak saját megnyugtatásod miatt olvastasd ki, ha kiolvastatod.Szerintem.

Előzmény: MacroCenturio (134703)
bajan122 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 134705

:-)

Előzmény: Mewo (134700)
bajan122 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 134704

Köszi a választ!

Előzmény: gattaka12 (134702)
MacroCenturio Creative Commons License 2013.06.04 0 0 134703

Sziasztok,

 

Egy röpke kis kérdés aksi csere után. Miután az aksim megadta magát, a kocsit be kellet bikázni, és utána a check engine lámba világított. Pár kilóméter után a lámpa "elhallgatott". Ezt tudjam be a bikázás okozta sokknak és ne foglalkozzak vele, mivel elaludt, vagy azért nézessek rá a szervízben?

 

Roland

 

 

gattaka12 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 134702
 Levegőm. mérő,lambdaszonda leginkább.Persze lehet kontakthiba is a perifériákon,ebben nagyon jó a 147,156 es és GT.....
Előzmény: bajan122 (134699)
Mewo Creative Commons License 2013.06.04 0 0 134701

Nem volt felhúzva, teljesen gyári volt az autó.Nem tudom, hogy te melyikkel mentél, ez fél éves volt.

Előzmény: mcI_2.0 (134698)
Mewo Creative Commons License 2013.06.04 0 0 134700

Hogy vigyétek el kiolvastatni.:)

Előzmény: bajan122 (134699)
bajan122 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 134699

Alfa Gt-nél folyamatosan égő  check engine lámpa mit jelenthet?

mcI_2.0 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 134698
Fel volt húzva? Persze, az még jobban mehet egy kicsit, de attól a korábbi állításod illetően nem közeledtek álláspontjaink. :-) Egyébként, a charger esetében ez ugye az alapmotor, alapváltó volt. Ha már a 8 sebességes zf váltó lett volna benne, szerintem már az segített volna az adatokon, nyilván rövidebb fokozatokkal, az optimális fogyasztás és gyorsulást segítve. S utána még ott vannak a hemik, a 5,7 literes v8 370 lóval, meg a 6,4 v8 470 lóval. :-D
Előzmény: Mewo (134695)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 134697
Inkább csak lépeget. A videók alapján a 0-100 Bravo szintű, 7,9 mp körül. Érdekes, hogy bármelyik indulási módban ugyanaz jött ki, 1-2 tizedmp-es különbségekkel, max. A 80-120 minimum értéke kicsit rosszabb, mint a Bravoé, és ott is lényegtelen, hogy 2. fokozatban néztem, vagy hagytam D-ben, hogy maga váltson vissza, 5,5 mp jött ki. Viszont, előbbinél szebb a motorhang, mert utóbbinál egy kicsit bőgős ("csúszós kuplungos") egy ideig, aztán ott is szép. Majd holnap felteszem a videókat. Ja, de nincs ebből semmi baj, tényleg jó autó az. ;-)
Előzmény: bajan122 (134692)
Hooli75 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 134696

hát még ha komfortos:) / jó tudom, nem nyelvtanóra, bocs:)/

Előzmény: bajan122 (134692)
Mewo Creative Commons License 2013.06.03 0 0 134695

Ez 350 ló volt és 800NM.Nagyot nem túloztam szerintem.

Előzmény: mcI_2.0 (134690)
vinjo Creative Commons License 2013.06.03 0 0 134694

Nekem a T-jeten az van télen. ( Kialkudtam még a kocsi vásárlásakor...)

Előzmény: datafax (134693)
datafax Creative Commons License 2013.06.03 0 0 134693

Sziasztok!

Köszönöm az eddigi válaszokat! Még egy dolog érdekelne: a Stilo 15”-os lemezfelnije rámegy simán a Bravora? A téli használat miatt kérdezem.

bajan122 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 134692

Ha azt nézzük, hogy nromál használatnál pályán 7 körül eszik, átlagban meg 10-et, jó a hangja és ha erőlteted akkor lép is és persze végtelenül kényelmes és konfortos vele az utazás akkor ez bizony egy jó autó.

Előzmény: mcI_2.0 (134691)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 134691
5 sebességes volt, mint az infiniti g35 is. Vannak videóim, szerintem az a legnagyobb baja, hogy 3-3,5 ezerig szinte 0, amit mutat, persze, a papíron jelzett lovakhoz képest. Pl.: a 80-120 3.-ban egy "évtized", de azért 2.-ban, vagy d-ben hagyva, teligázra nem olyan rossz, majd megnézem, pontosan mennyi. De a 0-100 esetén is sokáig tart, míg felpörög a motor. Azt is különböző módokon néztem, szerintem a legjobb a "manuális" elsőből indulva lett (kicsit felpörgetve elindulva). Fölfelé az automata váltott tiltás közelében, kb. 85 körül. A hangja persze jó. :-)
Ja, és nagyjából 700 km-t tettem bele, 9,7-es átlaggal, mely egy éjszaka után volt 13 is korábban. ;-) Ha csak "gurulsz", rögtön eco módba vált, s akkor pályán 120-130 körül is csak 7 liter tájékán mozog a pillanatnyi.
Előzmény: Mewo (134688)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.06.03 0 0 134690
Persze, hogy durva. 330 paci, 650 Nm. De nagy a tömeg ott is. Igen, nyilván jóval jobban megy, mint a Bravo, főleg terhelve, de a példád akkor is túlzó volt. :-) Én is vezettem olyat, tehát valamennyire van rálátásom.
Előzmény: Mewo (134687)
vinjo Creative Commons License 2013.06.03 0 0 134689

Ugye? :-))

Előzmény: Mewo (134686)
Mewo Creative Commons License 2013.06.02 0 0 134688

A benzinnel igazad van.

Az aut.-tal meg az a baj, hogy hiába találod meg az optimális tartományokat ha 1 másodperc míg vált.Hány sebességes?

Előzmény: mcI_2.0 (134674)
Mewo Creative Commons License 2013.06.02 0 0 134687

De, hidd el nekem, hogy ez megadurva volt, ahogy ment.Apu duplaturbós traktorját érzetre átugorja, pedig csak 50 ló van köztük, mondjuk az A8 szerintem jóval könnyebb.

Előzmény: mcI_2.0 (134673)
Mewo Creative Commons License 2013.06.02 0 0 134686

Te jól megnőttél mióta nem láttalak.Az összes tető nálatok derékmagasságban van neked.Szar lehet mindenhova négykézláb bemenni.:)

Előzmény: vinjo (134683)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 134685
Pénteken még egy kanadai autópályán kapott el egy olyan eső, hogy leállt a forgalom, mert nem lehetett látni, ma meg itthon esett kb. 20-30 perc alatt 35 milli... Itt csak nagyon kis méretű jég volt, de az eső brutál módon esett.
Előzmény: vinjo (134683)
Hooli75 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 134684

Én is abból kaphattam / túloldalt: Csepel/.

Előzmény: vinjo (134683)
vinjo Creative Commons License 2013.06.02 0 0 134683

Nálunk is brutál jégeső volt, szinte fehér lett minden, de az volt a szerencse, hogy 1 cm alatti volt a szemcseméret. Az utcán hömpölygött a víz, a zivatar "szeme" ment el fölöttünk. (Kelenvölgy)

 

Előzmény: Hooli75 (134681)
-carcass- Creative Commons License 2013.06.02 0 0 134682

Az az esőtől függ...:-)

Előzmény: Hooli75 (134681)
Hooli75 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 134681

Egyszer nem állok be a garázsba......jégeső! Remélem erős a lakkréteg.:)

bajan122 Creative Commons License 2013.06.01 0 0 134680

Ha jól tudom a tömítés csere elég (nekem nem volt ez gond). Viszont ha használtat veszel akkor amúgy sem árt a vezérlés csere, akkor meg már a vízpumpát is érdemes ha már szét van bontva. Ha meg már cserélték akkor valószínű ilyen gond nem lesz.

 

Esp-t a cartárs megválaszolta képpel illusztrálva.

Előzmény: datafax (134677)
-carcass- Creative Commons License 2013.06.01 0 0 134679

Ebben nincs:

Előzmény: datafax (134677)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!