Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

OT2176 Creative Commons License 2011.10.26 0 0 20627

na most végeztünk  ilyennel "faviba 1.6 motor abs-kormányszeró -légzsák beépítés"1:motortaró bak 5 csavaros ,hűtő és csövei is cserés , ha mpi-ről cserélsz akkor légszűrőház  kipuf rendzszer katalizátor után jó a kábelcsatlakozó szénszűrő mellett ok de itt az immo párosítás mivel a motorvezérlőben van kódolva.A cseremotor  esetén célszerű vezérműszíjat,vízpumpát feszítőt cserélni ami kb 20-40 e ft+olaj és egyébb sallangok.Ha mocit akarsz bontóból hátasd dobsz pl motor nyuszkán 80 pengő,motorvezérlő 30 pengő és szívósor-köteg-generátor ára ...csillagos ég  Ennek akkor érdemes nekifognod ha sikerül neked is kintről egy törött de felhasználható donort szerezni de akkor is beleszald az autó árán kívül min 50 be itt csak az eladott bontott anyagokon tudsz kereskedni de én pl az 5 szinte hibátlan ajtót váltót és egy hibátlan központis komlett köteggel ellátott 136B favi motort se bírtam eladni 2 hónap alatt.

Előzmény: Csabáskodás (20621)
Dreamer Creative Commons License 2011.10.26 0 0 20626
Ne hari, de a galvanizalt kaszni, ha nem serul eleg sokaig allja a sarat, az 1.1-es Trabim kuszobe 6 ev alatt ketszer cseres volt, ne beszeljunk a hatso ajtorol (ez kombi volt). A favi jobban rohadhat...
Előzmény: gdzsozy (20624)
András52 Creative Commons License 2011.10.26 0 0 20625

1.6 motor:okmányiroda,vizsga kb. 300 e.ft     Hacsak nem teherre vizsgáztatott kocsiba teszed ,akkor sokkal olcsóbb.

Előzmény: Csabáskodás (20621)
gdzsozy Creative Commons License 2011.10.26 0 0 20624

hát azért nem teljesen igaz a különbség, mert mint írtam teljesen újjáépített autó volt. Az apja boltos, de azelőtt autószerelő volt. mindent cseréltek. 5fokozatú  váltó volt benne.

annyira jó kis járgány volt, aztán ahelyett hogy megtartotta volna magának odaadta a lányának.

annak meg csak megszületni volt nehéz, eddig mindent megkapott az élettől.

 

úgyhogy a fábia valóban 5 fokozatú, de rozsdál is. a papundekli meg nem.

 

Előzmény: OT2176 (20614)
hubo44 Creative Commons License 2011.10.26 0 0 20623

Jaj ijet ne ez ča Junior. ôreg octi kormaň van bene, čak 62-eš kerek čapadak eš nič meg servo še bene.

Előzmény: józsi1966 (20622)
józsi1966 Creative Commons License 2011.10.26 0 0 20622
Csabáskodás Creative Commons License 2011.10.26 0 0 20621

Az a helyzet, hogy...:

Eszi az olajat, fogy a hűtővizem, habos az olaj az olajsapkában elég csörgő zörgő hangja van. Sok kilóméteres autó ez már. Nem szeretnék rá sokat költeni. Az a helyzet hogy egy motor felújítás tuti sokba kerülne. A régi Skoda 130-asom is eléggé sokba fájt pedig ahhoz majd mindent megoldottunk haverokkal. Ha kiderülne hogy hengerfej probléma akkor külön egy bontóból szerintem 15 körül biztos lenne egy hengerfej. Akkor már inkább veszek egy "kevés kilóméteres" blokkot és bízok a szerencsémben hogy még jó ideig komolyabb hozzányúlás nélkül elszaladgál.

És ezért vetődött fel az 1.6-os motor. Ha már cserélem akkor lehetne 1.6-os is és akkor abba több a kraft stb... az mondjuk nem 30 ezer huf körül mozog :) kicsivel azért több.

Előzmény: Kolja987 (20617)
arthur877 Creative Commons License 2011.10.26 0 0 20620

Csereszabatosak egymással.

Az erősebb 2 Wattost teddd be mindenhová!

Előzmény: Kolja987 (20618)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.26 0 0 20619

köszi, megpróbálom, csak jobb lehet :)

Előzmény: Epeter01 (20612)
Kolja987 Creative Commons License 2011.10.26 0 0 20618

Tudna valaki segíteni? A műszeregység világításánál kétféle izző van, az egyik a hétteret a számlapokat világítja, a másik fajta a visszajelzőket, ezeknek a műanyag része különbözik, a foglalatuk megegyezik vagy az is különböző?

Ergo cserélgethetők e egymással?

Kolja987 Creative Commons License 2011.10.26 0 0 20617

Szia!

 

Felmerül pár kérdés:

Miért szeretnél motort cserélni?

A másodikkal kapcsolatban pedig: Milyen állapotú a motor 28-35-ért, mert teljesen felujítottat ennyiért nem kapsz (de talán még részlegesen felujítottat sem)

Előzmény: Csabáskodás (20616)
Csabáskodás Creative Commons License 2011.10.26 0 0 20616

Sziasztok Skodások!

 

Kérdés: 1.3 Mpi feliciába bele szeretnék tenni egy 1.6-os motort. Mennyire nehéz belefabrikálni? Esetleg aki csinált már ilyet vannak-e tapasztalatai hogy milyen buktatói vannak ennek a műveletnek?

Továbbá ha ez mégis nehéz lenne vagy nem kivitelezhető akkor a kérdés hogy reális ár-e egy 1.3 mpi motorért 28-35 e ft???

Csaba

Epeter01 Creative Commons License 2011.10.26 0 0 20615

Próbáld meg ezt: (itt eddig a legelképzelhetetlenebb alkatrészeket is be tudtam szerezni) www.skodabolt.hu

 

Előzmény: OT2176 (20613)
OT2176 Creative Commons License 2011.10.26 0 0 20614

favorit értelmesebb és kényelmes 5 gang-os  váltó  2 vel több ajtó :)!!!!  és nem pakundekli karosszéria

Előzmény: gdzsozy (20608)
OT2176 Creative Commons License 2011.10.26 0 0 20613

úgy csörgött a lánc hogy SCOOBY DOO rögtön kisértetért kiáltott volna  :)   már alapjárat se volt  értelmes   bonusz képpen hűtőventillátor nyikorog  váltó kulissza csukló csere, továbbá kérdem a váltórúd-tengely végén lévő szimmering szerűséget hol lehet kapni

Előzmény: gdzsozy (20607)
Epeter01 Creative Commons License 2011.10.26 0 0 20612

Szia!

 

Ugynez a jelenség volt/van nálam is.

A történet úgy kezdődött, hogy egyik nap hafelé indultam volna de kiderült, hogy alig van élet az akksiban. Miután kolléga segített behúzni, így haza tudtam jutni. Hazafelé vettem észre, ugyanazt amit Te is írtál. Alapjáraton alíg tölt a generátor. Ez megmagyarázza, hogy mivel nincs rendes töltés alapjáratnál, így a reggeli hidegben rövid úton, amikor megy csomó fogyasztó, (pl a fűtőventillátor, a lámpák égnek, és még az ablakfűtés is be van kacsolva) szép lassan lemerültt az akksi és nem volt elég fordulat, hogy rendesen visszatöltsön.

Miután kicseréltem a fesz szabályzót, sokat javult a helyet. Szerintem próbáld meg Te is, csak 1500 ,- HUF és 10 perc

Sajnos az alapjárat ingadozást nem oldotta meg, így az még hátra van, de legalább van töltés rendesen.

Előzmény: Törölt nick (20609)
Epeter01 Creative Commons License 2011.10.26 0 0 20611

Egy szóval sem említettem, hogy más volna a szervíz intervallum de azt írtam, hogy saját tapsztalat, mint ahogy azt is, hogy a 30ezer HUF ár a (a 15 ezres szervízre) a Fabia-ra vonatkozik, mindezt egy budapesti szervízben.

Amúgy a felicia időszakos szervíz árairól nem sokat tudok, mert azt magam csinálom.

Másnak nyilván más tapasztalati vannak. Én budapesti vagyok, így budapesti (szervíz)árakat ismerek és azt ugye mindannyian tudjuk, hogy a vidéki és budapesti szervíz árak közt jelentős különbségek vannak.

 

Előzmény: gdzsozy (20606)
Skodabajnok Creative Commons License 2011.10.25 0 0 20610

Nem hülye az !

Megjött az esze !!! :-)

Előzmény: gdzsozy (20608)
Törölt nick Creative Commons License 2011.10.25 0 0 20609

Sziasztok! 98 1,3 mpi alapjárati gondokkal kínlódok pár hónapja, de még nem jutottam el szerelőhöz diagnosztikára. Fojtószelep tisztítva, trafó új, fogyasztás 6,2 átlag, motorolaj-adalék, benzin-adalék van benne, benzinszűrő-hőpatron nyáron cserlve.  

Most észrevettem, hogy ha megy a világítás, az alapjárat ingadozással egy ütemben halványul-erősödik a műszerfal világítása.  Ebből a generátor fesz. jeladóra gondolok, hogy akár az is okozhatja az ingadozást. ???  

gdzsozy Creative Commons License 2011.10.25 0 0 20608

elgondolkodtató... 600ért felicia fapados,

vagy felicia 450-ért.

 

 

egy ismerős leányzó most vált meg a 4 ütemű trabant kombijától. az apja tavaj teljesen felújíttatta neki.  ez a kis ...leány  járt vele fél évet és azt mondja nekem: már annyiba van hogy nem éri meg tartani elfogom adni...

 

eladta.

 

vett rajta egy skoda favoritot.

 

a hülye.

Előzmény: józsi1966 (20570)
gdzsozy Creative Commons License 2011.10.25 0 0 20607

45000 nél?

 

90.000ezret írnak a cserére.

Előzmény: OT2176 (20589)
gdzsozy Creative Commons License 2011.10.25 0 0 20606

Semmivel nem nagyobb a szervíz intervallum mint a feliciának.

 amikor vettem 1500km volt benne.

 

a feliciánál is úgy volt hogy 15000km vagy 1 év volt a kötelező szervíz.

vagyis vagy minden évben 1x 3 éves koráig vagy 15000km-ként.

 

én egerben vettem. és oda is hordtam szervízbe mert a miskolci skoda 2x olyan drága volt+ ha át tudták az embert vágni akkor úgy megvágtak hogy csak na.

 

a 15000km nél miskolcon 25ezret mondtak egerben 12 volt. (olajcserével amit én vittem)

miskolcon mobil1 olajat akartak beleszámlázni pluszban de ebből is 5 litert amikor szóvá tettem hogy full szintetikus olajat és ebből 5 litert ne számoljanak mert egyrészt nem ez kell másrészt nem ennyi akkor a hapsi bement a raktárba és hallottam hogy azt mondja: gyere már mert van itt egy ürge aki nem hagyta magát átbaszni.

 

amikor kijött a szervizes én csak annyit mondtam: nem csak nem hagyom magam átbaszni de a fülemre is jól hallok sőt most azonnal elmegyek innen az autóval és megcsináltatom máshol a kötelező szervízt.

 

úgyhogy elmentem egerbe ott 12ezer volt.

 

a 30.000-es 18ezerbe került. ezzel a 3 éves szervíz is meg lett csináltatva. úgyhogy onnan már nem vittem márkaszervízbe.

ill. 60000-nél szlovákiába de akkoriba még megérte átjárni úgyhogy alkatrésszel és átvizsgálással együtt fizettem vagy 8000ft-ot.

 

90.000km-nél szintén szlovákban voltam szervizeltetni akkor cseréltettem a vezérműláncot.

(mondjuk a szlovákok röhoögték hogy a hülye magyar 90ezernél láncot cserél.)

Előzmény: Epeter01 (20597)
Viktorboy Creative Commons License 2011.10.25 0 0 20605

Szia!

 

Sajna nincs aknám, úgyhogy egyenlőre meg marad így, keveset megyek. Kb  évi 5000-ret a Feli most csak másodhegedűs.

 

Üdv.

 

Előzmény: Kolja987 (20603)
Kolja987 Creative Commons License 2011.10.25 0 0 20604

Tudtok pesten jó, korrekt bontót ahol lehet Felicia alkatrészeket szerezni? Konkrétan bontóra gondolok, nem üzletre.

Kolja987 Creative Commons License 2011.10.25 0 0 20603

Igen, ettől megszűnt a lötyögés, csak vigyázz mert van kisebbmeg nagyobb fajta, nem tudom pontosan, de nekem a nagyobbat adták (nem tudom eredetileg az melyikhez van), a kisebb a jó.

Előzmény: Viktorboy (20602)
Viktorboy Creative Commons License 2011.10.25 0 0 20602
Előzmény: Viktorboy (20601)
Viktorboy Creative Commons License 2011.10.25 0 0 20601

Hi!

 

Ez ugye a rudazatban van? Nem a váltóban remélem.

 

Üdv

Előzmény: Kolja987 (20600)
Kolja987 Creative Commons License 2011.10.25 0 0 20600

Szia!

Nekem is ez volt a bajom, váltópersely csere megoldotta!

Előzmény: Viktorboy (20598)
Epeter01 Creative Commons License 2011.10.25 0 0 20599

Amíg veszi a sebességéket addig nyugodtan mehetsz vele. Más kérdés, hogy engem pl idegesített a kopogás, meg a mindig máshol hevergető váltókar. Amúgy nem nagy ügy kicserélni, a komplet rudazat 15-16 ezer fabatka

Előzmény: Viktorboy (20598)
Viktorboy Creative Commons License 2011.10.25 0 0 20598

Sziasztok!

 

Lóg a váltórudam kotyog a kar. Emellett kizárólag hidegebb időben sebességben ha lelépek a gázról akkor fémes kotyogás jön alulról. Rájöttem hogyha lefele nyomom a váltókart, kicsit rátartok akkor nem zörög. Eléggé kopott a rudazat gondolom hidegben összemegy valami gumi alkatrész. Lehet ezzel így még menni? 

 

 

Üdv Viktor

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!