Hát 68-ban sem nagyon kérdezték meg tőle, hogy akarsz-e tárcsázni vagy sem aranyom, hanem oldalbarúgták aztán had szóljon, ha a géphez méretezett eszközt használod akkor melegben sem lehet gond, ha túlmelegszik akkor hagyod egy kicsit a járás végén alapjáraton aztán hajtás tovább, nekünk az egyik 28-ason nagyobb lapátok vannak, sok esetben érezhető a különbség, na meg ugye fontos, hogy tisztára legyenek fujatva a bordák a hűtőn.
Lehet, hogy a kormányt benne hagyták, de az maximum kontrollerként funkcionál. Kormányhoz hasonlító kontrollerek a mozdonyokban is vannak és nem arra szolgálnak, hogy a hatalmas mozdonyokat a sínek tetején egyensúlyozzák. A nem túl okosokat ezzel szokták szívatni -a metróban a legnehezebb, szűk helyen kell egyensúlyozni, sínen tartani a kocsikat.............. Kötöttpályás közlekedés! Nem is mondtam, hogy nincs rugózása......
Tudom érdekes, de van kormányműve és rugózása is. Ez volt az első amit én is lefigyeltem így néhány méterről. Jövő héten még járok arra, megpróbálok bekéretőzni, és körbefényképezem normálisan! Így távolról nem vagyok biztos benne teljesen hogy ez ebben a formában gyári...
"Bár nem hiszem hogy kunszt lenne visszagumikerekesíteni..." Bizonyosan nincs benne kormánymű.. A vasút miatt merevtengelyeket kapott, más a rugózása és a hajtása is..és valószínűleg kapott valami erősített keretet is a tányérütközők miatt.
Ha élünk és minden úgy ahogy, szept. 26.-án vasárnap III. Dutra Találkozó Szigethalom-Tököl. Egybekötve P-20-as találkozóval és minden magyar géppel. Lehet, hogy már 25.-én szombaton elkezdődik.
Kedves Dutra fórumozók! Figyelmetekbe ajánlom a 2010. június 31-én megrendezésre kerülő Szögligeti Aratónapot, amely a múlt évben nagyon elnyerte tetszésem, olyannyira, hogy amikor a Hofherr elindította a cséplőgépet meg is könnyeztem. Egy kis kedvcsináló képekben:
Persze így van ez de én is úgy vagyok vele hogy ekkora súly alatt úgy is nyúlik a dereka. ha viszont az embernek van rá lehetősége hogy porkohászati dolgokhoz hozzáfér két sörért akkor hadmennyen. A csapok viszont igy 50-60 év után? szinte mindegyiknek van már egy kis válla. A műanyag viszont jobban kitölti az egyenetlenséget. De hát ez legyen a legnagyobb problémánk.
Hát igen, ezek tények. Sajnos sokszor a bronz sem a legjobb, az is nagyon csúnyán tud koptatni, rágni. Én nem szívesen használom ilyen zsíros helyekre. A porkohászati bronz más téma, az a legjobb, na meg persze az ára is, pláne ha gyártatni kell az adott mérethez. Danamid igaz hajlamos a dagadásra, de a legegyszerűbb, legelérhetőbb megoldás. Aztán max sűrűbben cseréli az ember...
Amúgy ha egészségesek a királycsapok, érdemes huzni rá egy 2-3 mm-es falú perselyt kopófelületnek. Azt bármikor cserélgetheti kedvére az ember, így a hídon lévő csapok egészségesek maradhatnak....
Vegyél egy akkora darab danamitot meg egy akkora darab csapágybronzot amiből ekkora perselyeket ki lehet hozni és megtudod. Ha peremesre csinálod ami stabilizálja a poziciót, és nem engedi csúszkálni minimum 90 mm es anyag kell hozzá.
Funkciót mindkettő betölti. Az egyik 28 asunkba acél persely volt ami azért problémás mert elnyalja a hídon a csapokat, amihez azért szerszám kell hogy újra körkörös legyen nemde? Meg ugye be is kell rakni a szerszámba?