Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mewo Creative Commons License 2013.06.05 0 0 134738

Az első videó sem tartotta fordulaton, ő egyszerűen csal lepadlózta kikapcsolt kipörgésgátlóval.Képzelj el egy manuál rajtprogramot:).Mindjárt belinkelem, hogy mire gondolok.

Előzmény: mcI_2.0 (134736)
Mewo Creative Commons License 2013.06.05 0 0 134737

Célozgatsz itt nekem, mindenki tuggya, hogy szépnapokon MarCI vagy, ünnepnapokon meg végre lehetsz MarCsI.:)))Nem is értem, miért vagy MorCI?!?:)

 

Nem 4500-ról beszéltem, hanem 3000-ről, amit még megtart a fék gumifüstölés nélkül néhány másodpercig.

Előzmény: mcI_2.0 (134732)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.06.05 0 0 134736

Ez pl.: elméletileg ugyanolyan autó, kicsit fordulatról indulva. Kb. az én másik videóm is ilyen, leszámítva azt, hogy tovább tartottam start előtt fordulaton, keresve azt a pontot, mikor még nem kapar el helyben. Ja, az időeredmény ugyanannyi, mint nálam.

 

http://www.youtube.com/watch?v=amXArdleDhU

 

Ez pedig elméletileg ugyanaz a motor, mint a charger-ben (csak 9 lóerővel kevesebb), de olybá' tűnik, hogy jobban hangolt váltóval. Bár, ez meg nem nagyon tapad be... Viszont, első kerék hajtás!

 

http://www.youtube.com/watch?v=u5ec1g0eLno

 

Jut eszembe, mikor 2 éve a ford escappel készítettem gyorsulási videót, ott el tudtam rajtolni kb. 4 ezerről is, nem pörgött ki előtte a kerék. Gondolom azért, mert az első kerekes volt. 4x4-el sem lehet gond, hátsó kerekessel meg nyilván megvan a trükkje, ha van.

 

Bocsi az OFF-okért. ;-)

Előzmény: mcI_2.0 (134732)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.06.05 0 0 134735

Ahogy mondod, köszi a tippet. :)

Előzmény: Realtukko (134733)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.06.05 0 0 134734

80-120: elsőben már nem forog ott, 2.-ban meg ennyi a fordulat... Sajna rosszul eltalált váltó kiosztással ez a v6 ennyit tud (olvasgattam utána, mindenhol lehúzzák... a 8 sebességest viszont dicsérik hozzá). Ezért nem minden a lóerő, hisz annál az autónál bőven vannak olyan tartományok, ahol a Bravo "halálra verné" a maga 150 (172 :-)) lovával.

 

A charger a nyomatékát, amely 350 Nm körül van, 4800-on adja le. Onnan nem lehet rajtolni (0-ról), mert már rég forog(na) a kerék. Jó, mikor elindulna, nyilván betapadna, s vesztene sebességet, de igazi 0-100 lenne az? Nem tudom...

Előzmény: bajan122 (134722)
Realtukko Creative Commons License 2013.06.05 0 0 134733

Az élet apró, ám annál jelentősebb örömei... :))

Előzmény: mcI_2.0 (134730)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.06.05 0 0 134732

Mivel privát adatokkal nem élünk vissza, így csak szimplán "boy"-ként szólítalak meg, tedd elé a többit... :-))

 

Szóval, az a kályhás nyilván sokkal jobban megy, még a Bravo sportnál is, ezen nincs is mit ragozni, én csak a túlzásoddal nem értettem egyet, mert azért nem egy pagani zondáról beszélünk. :-D

 

Az automatával van valamekkora fordulatról rajtolós videóm is, ugyanennyi az eredmény. Illetve, nyilván, ha 40-50-el forgó kerékkel rajtolnék 4500-as fordulatról, akkor lehetne jobb az idő (?) (de az már 40-100 lenne, nem 0-100 :-D). Amikor a kint élő, sok éve automatákat vezető haverom ment vele egy 0-100-at (közben én videóztam), ő fordulatról indult, helyben forgó kerekekkel, s az lett 8,5-9 mp, nem is volt érdemes kikockázni pontosan. Lehet, ő is rosszul csinálta, nem vitatom. Én úgy indultam vele fordulatról, hogy még tudta tartani a fék, de ugyanúgy 7,9 lett a vége... Egyébként, a gyári (vagy mért) adatok közt fürkészve 7,5-8,6-ig eléggé szór a szaksajtó. Tehát átlagosat mentem vele.

Előzmény: Mewo (134720)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.06.05 0 0 134731

Sajna dízel, de nem finnyáztam a menetteljesítménye kapcsán. ;-)

Előzmény: piros madááár (134717)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.06.05 0 0 134730

Már az van, s lám:

 

térköz!!!

 

Vastag betű!!

 

Ennyi is elég most a boldogsághoz. :-D

Előzmény: Realtukko (134716)
dirige Creative Commons License 2013.06.05 0 0 134729

Off

Ha már volt, bocs! De, ezt inkább 2x mint egyer se...

 

http://youtu.be/5iyWC1rW6fA

Mewo Creative Commons License 2013.06.05 0 0 134728

Szia, írj légyszi nekem egy e-mailt, hogy mik az árbéli elképzeléseid.:)kuncz6@gmail.com

Előzmény: ritchie02 (134727)
ritchie02 Creative Commons License 2013.06.05 0 0 134727

Üdv Bravosok!

Multiplám egyik alufelni garnitúráját értékegyeztetéssel elcserélném 16"-os Bravo 2 lemezfelnire esetleg alura is. Az se baj, ha gumi is van rajta, de kizárólag téli mintázatú érdekel 205/55 méretben. A felni paraméterei: 7 1/2Jx17 H2 ET 31.5. Jelenleg téli gumik vannak rajta, 2db. 2010-es Falken és 2db nagyon jó mintázatú, de 2001-es Bridgestone. Köszönöm, hogy elolvastátok.

 

Így néz ki:

 

gattaka12 Creative Commons License 2013.06.05 0 0 134726
Olajcsere ennyiért? Akkor mennyi lesz náluk a bosch szonda???Nem tudom Várpalotán a GTA s srác Csöri műhelye meg van-e még,azt dicsérték az Alfások.
Előzmény: bajan122 (134723)
bajan122 Creative Commons License 2013.06.05 0 0 134725

Annyit finomítanék hogy a hibatároló megnézése műszeres diagnosztikát takar.

Előzmény: Mewo (134724)
Mewo Creative Commons License 2013.06.05 0 0 134724

Nagyon sok szerintem is.

Előzmény: bajan122 (134723)
bajan122 Creative Commons License 2013.06.05 0 0 134723

Vissza jött a Gt. Egy olaj cserét csináltak rajta plusz megnézték a hibatárolót ez bruttó 37 ezer. Eléggé sokallom.

bajan122 Creative Commons License 2013.06.05 0 0 134722

Jó is hogy írtál, mert majdnem elfelejtettem megnézni a videókat.

 

Szóval a rajt kapcsán, bár nincs sok rutinom az autómatával, de látszik hogy a fordulat hiányzik, ahogy a 80-120-nál is. Ahogy eléri a neki megfelelőt nagyon megy. Nem épp úgy kell vele gyorsítani mint egy 1,4 turbo benzinnel.

 

A váltó nyilván családiasra van hangolva, meg amúgy is egy lomha valami a nálunk megszokotthoz képest. 

Előzmény: Mewo (134720)
Mewo Creative Commons License 2013.06.05 0 0 134721

Te ezt eladni akarod, nem megvenni.

Előzmény: Petronella* (134714)
Mewo Creative Commons License 2013.06.05 0 0 134720

Figyeljmá MuCIkám,

 

Két igaz állítás:

1.Ez azért nagyon elnáspángolja a Sportot is.120-140 egyenlő 3 másodperc, az durva, látszik, hogy ott az erő.

2.Automatával mindig fordulatról rajtolunk, fék-gáz egyszerre és akkor nincs az első 2-3 másodpercben ez az erőtlen vonaglás, amit a videón keresztül is ki lehet hallani.

 

 

(A traktor akkor megy 6,4-et, ha manuálban 2.-ból indulok és 2500on forgatom.Ugyanis ott a kisebb turbo vége és jön a nagy.)

Előzmény: mcI_2.0 (134712)
bajan122 Creative Commons License 2013.06.05 0 0 134719

Lamdaszonda volt.

Előzmény: gattaka12 (134702)
piros madááár Creative Commons License 2013.06.05 0 0 134718

ez igaz. nekem felhivtak a figyelmemet arra hogy ha lehet ne bikazzam( lattak a csomiban a kabeleket).elszalhat az elektronika. igazabol nem a bravot bikaztam vele hanem az amcsi vasat..annak meg kb mindegy :-)

Előzmény: dirige (134709)
piros madááár Creative Commons License 2013.06.05 0 0 134717

benzines volt?? a regiek 290 majd 310 ill 340 LE voltak.dieselben nemtudom de olyan 310 korul volt :-)bar ritkan latni 4.2 inkabb a 4.0 de teny hogy szedi a talpat

Előzmény: mcI_2.0 (134711)
Realtukko Creative Commons License 2013.06.04 0 0 134716

Ne féljé a krómtól, jójaz. :)

Előzmény: mcI_2.0 (134715)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 134715
Így meg főleg. :-D Szerintem downgrade-elek valami ie 7-8-ra... Vagy chrome...
Előzmény: mcI_2.0 (134713)
Petronella* Creative Commons License 2013.06.04 0 0 134714

Sziasztok! 

 

Erről mi a véleményetek? Nekem nagyon tetszik, meg akarok venni! 

 

http://aprod.hu/hirdetes/fiat-bravo-1-6-mjet-emotion-ID118YT.html#0367f16d44

mcI_2.0 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 134713
Ez a böngésző kiakaszt.... ; ;
Előzmény: mcI_2.0 (134712)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 134712
OFF, a charger videók: https://www.youtube.com/watch?v=USbE9d6FW4o; https://www.youtube.com/watch?v=6KBuy0XBRtQ; https://www.youtube.com/watch?v=oFnZaUF7Lbg
Előzmény: mcI_2.0 (134697)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 134711
Nem a legfrissebb kasztnis a8 volt, hanem a még egy kicsit kerekített. Nem teljesen voltam / vagyok vele tisztában, milyen paraméterekkel bírt, csak annyit tudtam, hogy 4.2 v8, quattro, automata. Akkor utánaolvastam, s úgy találtam, hogy vmi 330 (?) paci, 650 Nm.
Előzmény: Mewo (134701)
-carcass- Creative Commons License 2013.06.04 0 0 134710

Ma az egri Törvényházban a változatosság kedvéért bombariadó volt.Addig sikerült akksiról szirénázni, hogy bikázni kellett a sünök autóját.

Előzmény: dirige (134709)
dirige Creative Commons License 2013.06.04 0 0 134709

Azért ezeknél a hülyére elektronizált autóknál a bikázás nagyon merész dolog... Nekem a Lanciamba 140k-ba került a motorelektronika........

Előzmény: piros madááár (134708)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!