Keresés

Részletes keresés

Distván Creative Commons License 2006.11.03 0 0 3898

"Mi az, hogy megint kocsival???"

Hát úgy hogy a 22 éves Toyota Tercelt megint bekurblizom. :-)

"Hiszen jelenleg van 10:22-kor szombat-vasárnap és 8:22-kor vasárnap?
Akkor jelenleg jó a vonat? Vagy nem?"
Persze jelenleg még jó, vagyis dec. 9-ig!

Előzmény: v_peti (3896)
v_peti Creative Commons License 2006.11.03 0 0 3897
A 8:22-essel át tudtok menni továbbra is, vasárnaponként. Csak a 9920-as nem megy vasárnap. :( Így tényleg szívás.

Előzmény: Distván (3892)
v_peti Creative Commons License 2006.11.03 0 0 3896
Mi az, hogy megint kocsival???

Hiszen jelenleg van 10:22-kor szombat-vasárnap és 8:22-kor vasárnap?
Akkor jelenleg jó a vonat? Vagy nem?

Az új szerint a 10:22-es szűnik meg. :(((

Amúgy nem értem, hogy ha pl. hétköznap a délutáni órákban sok vonat lejön Fsztmiklósra, és ott is alszik, akkor miért nem onnan indulnak másnap reggel? Miért mennek fel szerelvényként Pomogyba, ha úgyis rajtuk van a személyzet??? Miért nem visz némelyikük (egy kivételével) utasokat?


Előzmény: Distván (3885)
Cric Creative Commons License 2006.11.03 0 0 3895
Nemtom. Sajnos a mi szavunk nem ér el messzire... Talán az OH-ig se...
Előzmény: Distván (3894)
Distván Creative Commons License 2006.11.03 0 0 3894
Hát valakinek megéri úgy látszik. Vagy menjetek busszal felkiálltással elsöprik az egészet?
Előzmény: Cric (3888)
Distván Creative Commons License 2006.11.03 0 0 3893
Oda is 1-2-szer de inkább fotózás céljából. :-) Azért nyáron ilyen üzemanyag árak mellett kicsit durva lett volna arra nincs pénzünk.
Előzmény: v_peti (3891)
Distván Creative Commons License 2006.11.03 0 0 3892

Farád-Fertőszentmiklós-Boldogasszony (Frauenkirchen). Ok: egy rokonunk van ott az idősek otthonában.

 

"A 731 legalsó része tényleg vacak."

A 9-es most tényleg 0 az én részemről. Jó persze nem a magyarokhoz alakítják a menetrendet, meg nem is ahhoz a 8-10 szerencsétlenhez aki reggel megy át dolgozni vonattal.

Előzmény: v_peti (3887)
v_peti Creative Commons License 2006.11.03 0 0 3891
Nezsiderbe?
Előzmény: v_peti (3890)
v_peti Creative Commons License 2006.11.03 0 0 3890
Hová mennél?
Előzmény: Distván (3889)
Distván Creative Commons License 2006.11.03 0 0 3889
Idáig volt 10:26-kor vonat Nezsidernek, azzal eltudtam menni vasárnap, tudom nem volt sohasem tömve, megértem ha nemjön át. A 8:22-essel meg mivel gondolom, hogy menetrendváltástól nem fog vasárnap közlekedni továbbra sem a 9920 és busz sincs, így marad a kocsi. 7,5 Eurokat meg nem dobok ki, hogy elkerüljek Kismarton fele.
Előzmény: Cric (3886)
Cric Creative Commons License 2006.11.03 0 0 3888
...mellesleg mi vv-k évek óta kérjük, hogy a 2606-os ne szerelvényként menjen 5:15-kor Szentmiklósról, hanem vonatként...

De hiába, a qtya se figyel ránk :((
Előzmény: Cric (3886)
v_peti Creative Commons License 2006.11.03 0 0 3887
Honnan hová jársz át?

A 731 legalsó része tényleg vacak.

Előzmény: Distván (3885)
Cric Creative Commons License 2006.11.03 0 0 3886
Mert mi a baj vele?
Előzmény: Distván (3885)
Distván Creative Commons License 2006.11.03 0 0 3885
Ha a 731-es ígymarad akkor megint kocsival járhatok át, vagy kerülhetek jópénzért Kismartonnak. :( Remélem az EZ nem úgy lesz mint most a papíron, mert annak semmi értelme.
Előzmény: Cric (3878)
Cric Creative Commons License 2006.11.03 0 0 3884
Szuper.

Nem is ismerem a 8as vonalat :) Csak semmiklósig :))

Ezek csak ÖBB Entwurfok, magyar vonali nincs benne
Előzmény: szzo (3883)
szzo Creative Commons License 2006.11.03 0 0 3883

Akkor elbeszéltünk egymás mellett, azt hittem a 8-asra írtad a 981-et.

:-)

Persze, hogy nem megy!

:-)

z

Előzmény: Cric (3882)
Cric Creative Commons License 2006.11.03 0 0 3882
8as vonalon nem megy a Corvinus?
Ezt nem vágom... Mi ebben olyan meglepő? Eddig se ment arra...
ÖBB ennyit tud róla...

Amúgy az Entwurf szerint érkezik Pécsre: 12:20
Előzmény: szzo (3881)
szzo Creative Commons License 2006.11.03 0 0 3881

Köszi! :-)

Közben viszont "okosabb" lettem:

Menetrendtervezet 8-as vonalra e-mailben, aki kéri, van nálam.

Ami érdekes: semmi IC981 nincs benne...

Erre tessék gombot varrni.

:-)

z

Előzmény: Cric (3880)
Cric Creative Commons License 2006.11.03 0 0 3880
mennyi jó kérdés...!!!! :-))

szerinted mi a válasz rájuk?

IC981 Sopron indul: 7:40

Ezek csak ÖBB menetrendek, Győrt nemtom
Előzmény: szzo (3879)
szzo Creative Commons License 2006.11.03 0 0 3879

Ez mennyire Entwurf, mennyire végleges? (Tudom, csak ami megtörtént.)

De az IC931 Sopronból tényleg egy órával későbbre kerül?

Győr felé marad az egyetlen gyorsvonat 16.00 körül?

z

Előzmény: Cric (3878)
Cric Creative Commons License 2006.11.02 0 0 3878
Egy kis entwurf...

ami minket érdekel
M62-902 Creative Commons License 2006.10.31 0 0 3877
El is hiszem,mert ez csak itt járkál, Te meg állandóan a Balkánon csavarogsz.
Előzmény: szv (3869)
dzcsiga Creative Commons License 2006.10.31 0 0 3876
Miféle nagyokos újságíró írta ezeket a marhaságokat?
Előzmény: Törölt nick (3874)
etwg Creative Commons License 2006.10.31 0 0 3875

A cikkben több alaptévedés is van: (Hivjátok már a tisztelt lap figyelmét erre.)

 

Miota leányvállalata a GySEV a MÁV-nak? Illekve kinek az anyavállalata a MÀV:

ahonnan anyavállalata vissza kíván vonulni

 

...a MÁV többségi tulajdonában lévő társasághoz  Ez melyik társaság?

 

 

 

A GySEV a magyar állam tulajdona s nem pedig a MÁV-é. Ez eléggé köztudott és alapvetö különbség. Szégyen, hogy ezt egy ilyen babérokra törekvö ujságban nem tudják.

Előzmény: Törölt nick (3874)
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.31 0 0 3874

Köszönet rg7 Topiktársnak a cikkért, én nem tudtam megszerezni. A GYSEV-vel kapcsolatos fontos hírekről szól.

 

2006.10.25-én a Világgazdaságban megjelent egy cikk "A GYSEV-nek is kell Cargo" címmel. 
 
A GySEV-nek is kell Cargo

FUVAROZÁS. A MÁV Zrt. Sopron-Szombathely vonalának 2002as megszerzése után ez év végén a Szombathely-Szentgotthárd szakaszt is átveszi a Győr–Sopron–Ebenfurti Vasút Zrt (GySEV). Mérlegeli a MÁV Körmend-Zalalövő vonalának átvételét is, de azok a szakaszok is érdeklik, ahonnan anyavállalata vissza kíván vonulni. Emlékezetes, hogy a Szombathely-Szentgotthárd vonal vagyonkezelői joga a gazdasági miniszter döntése nyomán kerül a MÁV többségi tulajdonában lévő társasághoz. Az indoklás szerint azért, mert miközben az anyacégnek nincs pénze az 54 kilométeres szakasz felújítására, a GySEV-nek van. Ráadásul bevételhez is jut az állami vasúttársaság a vonal menti ingatlanok és eszközök átadásából. „A beruházás 15-16 milliárd forintba kerül, de ennek csak egy részét fizetné önerőből a társaság” - tájékoztatta lapunkat Szabó András, a GySEV igazgatóságának elnöke. A fejlesztéshez a cég szeretne uniós pályázati pénzt szerezni és a Nemzeti fejlesztési terv adta forráslehetőséget is kihasználni. A beruházás műszaki tervei már készen vannak, 2007 első negyedében várhatóan beadhatók a pályázatok. A pénz önerős része tőkeemelés formájában érkezik az osztrák tulajdonosoktól (az osztrák államnak közel 39, a szintén osztrák Speditions Holdingnak közel 7 százaléka van a társaságban). A körülbelül 2,5 milliárd forintos tőkeemelésre azért van szükségük a külföldi tulajdonosoknak, hogy megtarthassák jelenlegi hányadukat a GySEV-ben. A Szombathely–Szentgotthárd vonal eszközeinek apportáfása miatt máskülönben a MÁV javára eltolódnának az arányok. Szomszédunknak egyébként is érdeke a magyar-osztrák szakasz fejlesztése. A beruházások 2007-2008-ban indulhatnak Szabó András reményei szerint. A munka során villamosítják, nagy (óránként 100 kilométeres) sebességű és teherbírású vonatok közlekedtetésére teszik alkalmassá a szakaszt. A Speditions Holding már gondoskodott a szakasz kihasználásának évi kétmillió tonnás, azaz mintegy 30 százalékos növeléséről. A Bécs és Graz közötti teherszállításokat tereli a magyarországi szakaszra. Bár ez az útvonal 40-50 kilométerrel hosszabb a közvetlen ausztriainál, a kerülő megéri, mert miközben az ausztriai hegyek között csak két mozdony képes felvontatni a teherkocsikat az emelkedőkőn, a magyarországi kerülővel elég egy mozdonyt a szerelvény elé csatolni.
Korábbi hírek szerint a személyszállítás is előnyét látja a vonal átvételének, mert az utasok Bécs és Graz felé átszállás nélkül jutnak majd el. A Sopron–Szombathely felújítása és villamosítása a társaságnak 3 milliárd forintjába került. A szakaszon óránként 60 kilométeresnél nagyobb sebességű vonatok is közlekedhetnek. A pálya felújításával megnőtt a vonal áteresztőképessége, a korábbinál nagyobb személy- és áruforgalmat téve lehetővé. A társaságnál kiemelt fejlesztési irány a logisztika, arra támaszkodva meg akar jelenni a Balkán piacán is. A MÁV-val közös vasúti rendező pályaudvarokban, a fővárosi BILK-terminálban vagy a székesfehérvári Logisztár Kft-ben lévő érdekeltségén keresztül déli irányú cél vonatokat szervez a nagyobb megrendelőkhöz. E törekvésében kiemelt szerepe van a soproni logisztikai központnak, amely eddig is a kelet-nyugati áruszállítás észak-déli forgatókorongjával számított - emlékeztetett Szabó András. Megrendelései teljesítése érdekében a társaság folyamatosan korszerűsíti és bővíti járműparkját. Tavaly év végén öt Taurus mozdonyt bérelt a használatban lévő 37 mozdony mellé az osztrák ÖBB-től. Ez évi tervében újabb öt vétele és bérlése szerepelt, öt éven belül pedig további öté. A múlt évben húsz használt személykocsi-szerelvényt vásárolt a Deutsche Bahn-tól, majd a saját műhelyében felújította. További szerelvények vagy tizenöt elővárosi motorvonat vásárlását is fontolgatja.

Cheew Creative Commons License 2006.10.30 0 0 3873

 

Az mondjuk igaz, hogy nem egy sűrűn fordul meg erre felé.

 

 

Előzmény: szv (3869)
Distván Creative Commons License 2006.10.30 0 0 3872
Szép kép!
Előzmény: szv (3867)
Distván Creative Commons License 2006.10.30 0 0 3871
Minden vasárnap Aspang- Wr.Neustadt között ingázik. (Legalábbis eddig így volt.)
Előzmény: szv (3867)
Cric Creative Commons License 2006.10.30 0 0 3870
tegnap nyaljstadt és aspang között flangált
Előzmény: szv (3869)
szv Creative Commons License 2006.10.30 0 0 3869
Én már két hónapja nem láttam.
Előzmény: Cheew (3868)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!