Érdekes dolog a fényképmemória... nekem sajnos nem adatott meg... Ha van kedved mesélni a saját ötleteid megvalósításáról, akkor gyere át az én állandó lakhelyem- re, és ott aztán ha éxer, ha modell, ha kismozdony... semmise OFF...
A hengerfejeket pedig egy ócskavasas haverom elől lomtalanítottam el egy hagyatékból... holnap le is ellenőrzöm hogy hol is vannak... nyunyuka telefonszámát viszont eltrehánykodtam... kérlek mondd meg neki.
IFA/Trabant generátor. . . . . ahhoz találsz a legkönnyebben fesszabályzót, és a legegyszerűbb is faragni hozzá tartót, esetleg lehet hogy ékszíjtárcsát kell cserélni de ez már részletkérdés!.
Jó állapotban? repedt hüvellyel rossz dugattyúval meg két rossz hengerfejjel??:-) Ennél több alkatrész nem nagyon van. Az a helyzet, hogy ha ezt amit felsoroltál megveszed szépen a Nagytraktorba akkor kb komplett motor áránál vagy ha nem arrébb! De tény hogy ha azonnal kell akkor más verzió nincs, Én az évek során minden egyes apróságot is felvásároltam itthonra amikor adódott egy kis extra olcsó vételre lehetőség, hogy ha baj van legyen mihez nyúlni.
Dutrások lenne egy kérdésem: ue50-be (4400) lehet valahol vízhűtőt szerezni, venni, találni, vagy milyen másik gépnek a hűtőjét lehetne beszerelni úgy hogy a motorháztetőt meg az oldalsó lemezeket ne kelljen vágni? Nagyon örülnék ha valaki tudna ebben segíteni.
Maga is egy mekkelek vagyok, én csak az ékszercsináláshoz és a vasútmodellezéshez értek. Van egy jó képességem - a fotografikus memória- ami miatt szétszedek és összerakok bármit, így könnyű megtanulnom a szerelést. A mozdonyt nagyon sokat használták és kikopott a hengerfej és tönkrementek a szelepek is. Működne a meglévővel is, de már nem lenne ereje, ezért lenne szükségem újakra.
Kedves ArtofNoizz, én csak egy mekkelek vagyok áám... csak véletlenül vannak Csepel-hengerfejeim... Egyetlenegyet kellett csak a tíz év alatt a Csepelinkómra rápótolnom közülük...
Én biztoshogy egy jól elterjedt nagyteljesítményű generátort bűvölnék a dinamó helyére... mindegy hogy pontosan milyenhez férsz hozzá az ismeretségedben... talán a legjobb valami nagyteljesítményű dízel személyautó generátorja, amelyik típus már bizonyított... ahhoz van bontásból származó komplett cseredarab, a javításához alkatrész, és mivel nagyteljesítményű motort nagyteljesítményű akku indít, a kismozdonyhoz biztos van fölös töltéskapacitét a generátor tekercselésében is...
Lenne egy kérdésem. Ugye, az UE28-ban 12V-os önindító van és dinamó. Na most én egy generátort szeretnék beépíteni, de megtartanám a 12V-os öndindítót, mert tökéletesen működik, milyen generátort vegyek?
A hétvégén szétszedtük az UE-28-as mozdonyt. Szétszedtük a motort -már amennyire bekötve lehetett. A főtengely szépen forog! Miután kikötöttük a dugókat a főtengely kitolta perselyestül az egészet. A két dugó és persely kuka..az egyik repedt is volt. A vízpumpában csak csapágyat kell cserélni, egyébként az egész vízkőmentes. Találtunk az olajsár alatt egy táblát a motorfelújításról, ami 1976-ban a Mezőgépnél történt. A motor nagyon jó állapotban van, látszik, hogy törődtek vele. Viszont kellene két új hengerfej, kompletten, szelepekkel! Hol, kinél, mennyiért? Majd dobok fel képeket!
...szombatooon...? amindenit... pénteken mentünk felétek... Szombaton már Zalakaros felé mentünk haza... Sajnálom... de ehét szombatján megint megyek arrafelé...
Gondolom szombaton összejövünk páran Keszthelyen, Ha a munkahely is úgy akarja akkor péntektől hétfőig Zalában tartózkodom(Karoson), ezt úgy is tudják kiknek szól!!!:-)
..nullatíztől tizenötig... szerintem éppen passzolós... Örülök, hogy nem bántódtál meg attól hogy csak így billentyűzeten hívtalak találkozni... kicsit sűrű volt mostanában a táncrend...
Azthiszem nem kaptam... de mondd csak, nem néznél be a mi Trafópálcás topikunkra kicsikét..? Holnap talán meglátogatnánk mert arrafelé lesz utunk a hetesen... baaaxx.. hotib mekkk sértődik... szóval őt is meg kéne köszönteni...