A GSZ-350 jelenleg is aktív autó mostanában különjáratozik is, kapott már felújítást és nagyon igényes gazdája van, egy emberes kocsi.
GBS-394 látott már szebb napokat is, tartalék...
Felújítás nélkül megy a mai napig forda kocsiként GSZ-352 ami szintén selejt érett, de mivel egyik nap távolságira küldték és a motorja nem bírta olyannyira, hogy teljes motor generálon van most.
Ez a 3db E94 van Szentendrén a többi vagy selejt vagy át lett helyezve...
Aha Győr. Jópár fel is lett újítva nemrég, szép csillogósak (itt is voltak elég komoly vázgondok velük) Ha már a Balatont említed a siófoki helyi festés tetszik nagyon (nem vagyok biztos hogy van olyan E94 de mintha láttam volna)
Szerintem is Volánsárgában a legszebb az E94, nálunk a helyis E94-esek olyanok, annyiban talán még szebbek mint a Volánbuszosak hogy a lökhárító is sárga, szerintem így jobban mutat, de feketével se rossz.
Valahogy a volánsárga jobban állt neki. :) sok emlék fűz hozzá, reggelente mindig Nógrádsáp-Vác útvonalon járt. Egy baja volt - ha kint esett, akkor bizony bent is kellett az esernyő! :D
Igen erre a 260asra utaltam pár napja! BHX-275! Így átalakítva "turnézni" láttam felénk is itt Somogyban, pár évvel ezelőtt. A jobb oldali nyitható ablakokat és a praga váltót itt kaposváron szerelték bele. Ismertem a söfőrjeit, egyikük még most is a helyijáratnál dolgozik. Nagyon kis pöpec gép volt ez akkoriban. Ez a közel húsz év gyorsan elrepült sajnos. Ma már csak két harmonikaajtós 260as van forgalomban a KT RTnél de azok nem trilexesek. Kár érte!
De sokat jártam vele Egomból Pestre, de jó kis utazások voltak. GBS-392 volt mellette a gyorsjárat, az kényelmetlenebb volt ülésileg, de jót aludni azon is lehetett.