Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Twister damil a legjobb ár/érték arányban. Kerek 2,7 vagy 3mm a legjobb, nem kopik nem vásik, nem reped be, és kurv@ jó áron van. Én se akartam mást venni mint a Husi Whisper, de megérte váltani... majdnem dupla annyi damilt veszek Twisterből azon az áron. Ha meg tudsz még olyant aki rendelne veled együtt, akkor még a posta is oszlik tovább.
Az ÉN véleményem az, hogy a husi prémium damiljai nem érik meg az árukat. Jobbak, de nem annyival. Hosszasan a husi Trimmy cord nevű damiljukat használtam, pár éve meg ezt. Szeritem semmivel nem rosszabb, csak olcsóbb.
Én azt javaslom, mindig azt a LEGVÉKONYABB damilt használd, ami már nem szakad, mint a fene. Ha úgy érzed, a gép a határok felé közelít, csakis kerek damilt válassz, egyébként meg a sarkos.
A terep boritottságától,milyen magas,erős a fű,bozót attól függ milyen damil kel hozzá.Erős durva bozóthoz meg van,hogy már a damil kevés is,és dikicskés...stb kel.
Bocsi az "X"Forcet kérdezted az meg talán a legjobb Hq damil szerintem.Fokozott vágási teljesítménnyel.Ez a legdrágább damilja a Husqvarnának minden méret szürke,középen mintha más.anyagból lenne
A Whisper egy csendes damil 50 %-l kisebb zaj,a sima kerek normál fűhöz van a Husqvarna szerint ,mindkettő piros színű.A Whisper horror árú legalábbis felénk.Jó damilok!
természetesen nem full öntöm meg a tankot, ha a földön van a kasza öntöm bele amíg elér a nyílás aljáig, ha megmozdítom egy kicsit akkor lentebb megy kb 1cm a tank tetejétől a benzin.
A szuszogónál nem folyik, a tank sapkánál sem,tömítés csere után, sehol nem folyik, csak egy tank használat után látszik hogy ott benzin por keverék van a két felfogató csavar alatt.
ez nem is zavar amúgy addig amíg nem ömlik kifelé a benya mint amikor a tanksapka tömítés szétmállott.
Ez így is van,csak hát a Fuxiban a tanksapkában IS van szuszogó.Hogy miért van ez a + szuszogó még rajt talán biztonsági megoldás.Minden másik Cshájnéze kaszán csak 2 cső van a tanknál,Fuxinál 3.
De az előzőnek válaszolva,ha a tank felfogatásnál megjelenik a benzin,akkor ott repedés van.Ez az MFS520?
Nem igazán. Tulképpen nem illene teletankolni EGYIKET SEM. Ez alól talán a tanksapiban levő szuszogósok kivételek (talán). Ha teleöntöd, a szuszogó cső, ami a tankba van bekötve (a hogyishíjják, ami ki van vezetve a karbi mellé) csöve a benya szintje alá kerül. Minden ellenkező híreszteléssel szemben inkább van a tankban túlnyomás, mint depresszió, és ilyenkor a benyát szépen nyomja vissza. Vagy nem, de olyankor a tankban TÚLNYOMÁS van. Aztán később a szuszogóba felhordott benzin további izgalmas dolgokat okoz ...
Fuxival kapcsolatban nekem is lenne kérdésem. Múltkor amikor használtam, a karburátor mellé visszavezetett kis cső végén van egy szűrő, na azon nyomta vissza kicsit a benzint. Amikor "megpiszkáltam" a tankot és a tanksapkát, akkor abbahagyta.
A Fuxinál ez a visszavezetett cső a tank szellőzőcsöve? Egyébként eldugulhatott a tankban lévő valamelyik szűrő?
a benzincső nekem is szétment,kikeményedett meg egyszer a benzinszűrő szivatott akkor csak alapjáraton ment szépen aztán vagy fulladt vagy visított.a kormányt 3/8 os gázcsőből hajtottam a hq kasza mintájára,így jobban kezemre esik.a motor bírja pedig kapja rendesen,a szöghajtás meg filléres
Van hogy a rögzítéshez is kell hézagolni,de ez már nem elfordul,hanem maga a szár tud "berugózni".Vékonyka a csöve.2 db valószínű a csomagolás miatt van hogy jobban elférjen.
Szerintem ha a kormány két fele egymáshoz képest centiket kalimpál, akkor az nincs jól rögzítve. Na mindegy. Nem nagyon értem, miért jó ez a kínainak németnek. Egy db kormányt, egy db szárat szerintem egyszerűbb csinálni, meg jobb is.
Lehet rögzíteni a kormányt nem az a fő gond vele.Hanem az,hogy megfogod és a 2 szárát 1-2 cm-rel tudod mozgatni-hajlogatni.A motor és szöghajtás hogy mennyire bírja azt passzolom,pár órát használtam eddig.
De az tény,hogy új árát tekintve 35-40 E ft-ért nem kell várni prémium minőséget.Indul,erős,levágja a gazt.Személyautóba könnyen berakható szétszedhető szára miatt.