Szia! Köszönöm szépen a hozzászólásod. Visszavittem, de azt mondták a motorvezérlő rendben van jól működik, hibakódot nem generál. Ezért is kérdeztem, hogy azon lehet-e valamit állítani, programozni vagy ilyesmi.
szia hát jó kérdés, én csak abból indultam ki hogy a tesóm skoda oktáviájának is ilyesmi problémája volt ott a labdaszonda volt a baj, ö is elvitte műszeres bevizsgálásra de csak annyit tudtak megállapítani hogy nem megfelelőa levegő mennyiség azt nem hogy labdaszonda vagy más egyéb a probléma.
Az eredeti probléma kizárólag a motorvezérlő volt. A jelenlegi pedig amit a javítási próbálkozásokkal tönkretettek + esetleges felületes motorvezérlő javításból adódó jelenségek.
Vissza kell vinni oda ahol javították és alkatrész cserélgetések, valamint további költségek nélkül addig csinálják, amíg jó nem lesz.
Ha pedig nem tudják megoldani 400E Ft-ból egy 13 éves tömegautó javítását, le kell vetetni a cégtáblát, mert az nem autószerviz.
Sziasztok! Sok hasznos tanácsot olvastam már a fórumon, de most van egy elég összetett problémám és kicsit tanácstalan vagyok. Van egy 2001-es 1.4-es Opel Astra G személygépkocsim és szervizből szervizbe, szerelőtől szerelőhöz viszem és nem igazán tudják megmondani mi a baj. A kálváriám tavaly kezdődött. Egyik nap hazajöttem az autóval útközbe kivillant a motorvisszajelző, beálltam a garázsba és reggel már nem indult. Próbáltuk bebikázni, de nem indult el. Elhúzattam egy szerelőhöz aki kicseréltette velem az akksit, főtengely jeladót,gyújtógyertyákat,üzemanyag relét megbontotta a motort …..stb. elég borsos lett a számla , majd a legvégén azt mondta a motorvezérlő hibásodott meg. Elhoztam az autót és mentem vele pár kilométert. AZ autó a körforgalmaknál leállt de kis idő múlva újraindult. Ekkor az autóm átvittem egy másik szerelőhöz, aki szintén átnézett rajta mindent: gyújtótrafó, gyertya,agr szeleptisztítás és ő is arra jutott, hogy motorvezérlő. A motorvezérlőt feljavították (90 000 ft), de azóta sem múltak el a problémák. Mikor 2-esbe 3-asba váltok ca. 1800-as fordulaton 10-ből 7 szer ránt egyet az autó.(agr szelep már többször lett tisztítva és tisztítás után rosszabb a helyzet). Tankoltam bele 100-as benzint, autópályáztam, adalékanyagot is adtam hozzá ,de nem szűnt meg a gond. Voltam Opel szervizbe Tech 2-esműszerrel megvizsgálták, próbakörön voltak vele de ők sem tudják mi a gond. Mindenki azt javasolja, hogy vegyek egy új agr-t hátha az megoldja a gondot (55 000 ft). Én viszont már kicsit el vagyok keseredve, mert úgy érzem, mindenki csak veteti velem az alkatrészeket, de semmi nem változik.(eddig már ca. 400 000 Ft-ot költöttem az autóra. Piaci értéke ca. 700 000 Ft :() Arra is gondoltam, hogy a felújított motorvezérlővel lehet gond és alacsony fordulaton nem juttat elég üzemanyagot a motorba. Ez lehetséges. Be lehet utólag programozni? Néha mikor dombon felfelé lepadlózom akkor gondolkozik hogy menjen vagy ne menjen ,de egyszer csak megindul. Nem igazán tudom mitévő legyek. Szeretnék tőletek tanácsot kérni ill. ha valaki ismer egy megbízható szerelőt Fejér vagy Veszprém megyében azt megköszönném. Elnézést, hogy ilyen hosszúra sikeredett, de az elkeseredésem is kb . már ennyi. Minden tanácsot, ötletet szívesen várok. üdv.Rita
Ma reggelre lepattintották (száradjon le a keze +f***a) a bal oldali visszapillantó tükör borítását (G Astra). Hol lehet ilyet venni? Gondolom esélytelen, hogy fehéret vegyek...... Lehet fényeztetni.
Autó vásárlásban szeretnék tanácsot kérni. Már 3éve megvan a jogsim, de ez lesz az első saját. Opel Vectra C-t néztem ki magamnak, nem akarok kezdő autót mivel nagy termetű autókhoz vagyok hozzászokva (Octavia, Doblo).
Külsőleg és belsőleg egyaránt nagyon bejön a Vectra... Leginkább a korróziótól félek leginkább. Dízelben gondolkodom, ebből melyik a legjobb motor? Mennyire gazdaságosak? Vannak típushibái? Elektronika nem szokott vacakolni? Előre is köszönöm!
Sziasztok! Megtudná nekem valaki mondani hogy a generátor szíjat hol kell feszíteni hol lazítsam hogy le tudjam venni most akarnám kicserélni 17cdti ről van szó.köszönöm
Olyan a váltókarom mintha egy levesbe kavargatnám a kanalat. Szóval lötyög rendesen...
A szerelőm szerint a képen látható alkatrész van kikopva, ott lötyög ha mozgatom a váltót viszont, hogy mi az alkatrész neve azt nem tudjuk... (nem opel szakszervíz :) )
Ennek az akatrésznek kellene a cikkszáma vagy a neve, hogyan rendeljem meg...
A szoftveres beavatkozás drágább, mint az egr tisztító spray. Bár, ha először meglennének az élőadatokból az infók akkor csak utána kellene tovább menni az egr vonalon...
Lenne egy kérdésem.Van egy 99-es g astra-m X14XE,motorkóddal.KB 3 hete generátort cseréltünk,mert tönkre ment.Viszont amit most tapasztalok az nem nagyon tetszik.Igen megnőtt a fogyasztása a kocsinak.Ugye 50 literes tankja van.Én a hónap elején teli tankoltam,eddig mentem vele 370 kilométert,és az óra szerint már igen kevés a benzinem.Kiszámoltam és 13 litert eszik meg 100 kilométeren.Ez rendkívül sok.Tavaly nyáron akár elmentem vele 700 kilométert is,télen pedig 650 kilométert.Ugye a télen más viszonyok között autózunk mint nyáron.Ez a fogyasztás nagyon bosszantó.Beszéltem már egy két szerelővel,de sajnos igen sok oka lehet ennek a hibának.Ha valaki tapasztalt már ilyen hibát akkor írja le legyen szives.