nekem is ez volt az első olvasatom, csak nem akartam leírni, mert nem tudtam, hogy figyeli e a comp...
más:
a GP -n jó (azaz logikus) pozicióban van a első-hátsó ködlámpa páros. (első-> fent, hátsó -> lenti pozicióban) a Bravo középkonzolon meg fordítva.. én meg mindig összekeverem :(
vinjo. technikai okból a GP-vel járok, a 2. tank fogyott el ma. (na meg had menjen plusz km az olajcseréhez, 1 év alatt 4700km ment eddig :))
szűken ugyan, de 1 literrel kevesebbet fogyaszt, mint a Bravo. (azonos út, kb. hasonló tempo) mivel eddig csak kistempós városi pár km-ereket használtam olykor, most komolyan úgy érzem, hogy jobban megy nagyobb fordulaton, mint amikor beültem 2 hete. :) megszűnt az a hátúlról visszafogja vmi érzes. may be?
ui:
majd hozzávaló olajügyileg kereslek, alvázszáma megvan még? :) ugye egyetértetek azzal, hogy a kevés km ellenére a sok rövid út miatt indokolt a csere? vagy?
Kerékpártartó után vadászgatok, de igen kevés az ezirányú tapasztalatom. A tetőcsomagtartós megoldást hanyagolnám, így csak a vonóhorogra szerelhető maradt. Van valakinek ilyen tartóval tapasztalata? 3 bringás tartót nézegetek, de nem tudok dönteni. Alsóbb kategóriában ez a típus az egyik befutó:
Nekem benyás van. A fogyasztás miatt nem tennék fel másik programot, viszont a számomra sokkal - és ez a lényeg - kedvezőbb karakterisztika miatt mégiscsak nagyon örülök, hogy belevágtam.
Gondolkodtam rajta, de ha munkaautó, akkor nehéz valami ütőset csinálni úgy, hogy az eredeti célra is használható maradjon. Meg kicsit sok a futó projekt...
Valami egyébként lesz vele, de még nem alakult ki az irány.
Az alkatreszek jellemzoen nem dragabbak, mint otthon. Ami joval dragabb, az a munkaero. Az izzocsereert pl. 30CHF-et fizetem... Igaz, ebben benne volt a ket izzo is. :-)
Ami erdekes, hogy a comp. nem szolt, hogy kiegett az izzo. A multkor, amikor a rendszamtablanal egett ki, azt jelezte.
Komoly műszaki problémám adódott: kiégett egy izzóm! :)
Gondoltam, jobb ha a beavatkozást szakemberre bízom.
Lementem a helyi mesterhez, aki - némi szentségelés mellett - elég hamar kicserélte az izzót. Mikor az ellenőrzésre került a sor, akkor kiderült, hogy a csere tökéletesen sikerült, viszont akkor meg a másik oldali nem világított...
Van ilyen véletlen, hogy egyszerre/egymás után két izzó ég ki? Vagy csak ennyire okos a kocsim, hogy akkor jött elő az újabb problémával, mikor amúgy is ott voltam a szerelőnél. :)
Ja, és kiderült, hogy a lámpabúrát a motortérben takaró gumik közül az egyik eltűnt, egy másik meg majdnem. Kérdeztem a szakembert, hogy mennyire fontos ezt pótolni. Végül abban állapodtunk meg, ha darabonként is lehet rendelni, akkor rendel nekem egyet.
Én a bravora kb 18-at fizetek (lakcím és kor az eltérés köztünk, na meg a lóerő :-) ).
Azért nem akarom, mert a rohadék otthagyta a kocsit. És most hogy látja nem ússza meg (kb lezajlottak már a tanu meghallgatások és most kapta meg gondolom a rendőrségtől az infot hogy el fogják marasztalni, tehát a biztosítója fizet) próbál egyezkedni, így 2 hónap után. Na hát nem. Legyen már gerince, vagy ha nincs hát nekem meg van.
Én tavaly csúsztam bele vkibe hátulról. Neki a hátsó lökhárítója pattant ki oldalt nekem elöl szintén az egyik oldalt pattant egyet és ennyi. Hülye voltam mert egyből betétlapoztam ahelyett és vesztettem 2 fokozatot. Az okozott kár nem volt több 5000 forintnál ( kb csapok egy nagyot a lökösre és visszaugrik, festék maradt ) de a papír miatt kiszámláztak 70.000 forintot a biztosítónak én meg vesztettem 2 fokozatot. Már bánom.
Ennek eredménye az lett, hogy az Allianznál az évi 40k-ról (B3) felugrott vna a biztosításom 80k-ra (B1). Netrisken újrakötve náluk 45k lett vna ( jár egy kört a papír épületen belül és máris fele annyi a biztosítás ) de ezt meglátva berágtam rájuk és átmentem máshoz. Most 1 évre 28k a biztosítás B1-re.
A nejemet ma felhívta a károkozó (pontosabban a férje), hogy akkor ő ezt rendezné mert nem akar bónuszt veszíteni. A nejem mondta, hogy nem, nincs bizalmunk hozzá és amúgy is... Erre ő, hogy de hát a bónusza és egy tanuló vezető vezetett stb...
Röhelyes komolyan mondom.
(Az is megérne egy misét, hogy honnan volt meg a telefonszámunk).