Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Először is az én magánvéleményem az, hogy nem olyan sűrűn kell 2T olajat venni otthoni felhasználásra, hogy ne érné meg azt a plusz 1-2 ezer forint plusz költséget beruházni egy jó minőségű FULL SZINTETIKUS olajra!
Másodszor, hogy a te problémádra visszatérjek, én nem hagynám ennyiben a dolgot! Mindenképpen próbálj meg még valamiféle egyezségre jutni valahogyan a szervizzel, de nem kell azonnal rájuk rúgni az ajtót, és az összes létező hatósággal fenyegetőzni! Na persze ha szép szóval nem megy, akkor lehet (kell!) továbblépni. Én véleményem az, hogy egy független szakértői vizsgálat, fogyasztóvédelem, jó ügyvéd, stb... esélyt adhat a bizonyítási eljárás során az igazad alátámasztására. Viszont mind időben, mind pénzben is elég sokba is kerül(het) ha elbukod a pert. Kérdés, hogy egyáltalán megéri-e pert indítani?! Szerintem nem nagyon, ha csak a saját lelki békéd miatt nem (én megtenném ha tuti igazam lenne), és hogy mással ne történjen meg az, amit pontosan nem tudunk hogy hogyan is történt valójában. Az ördög mindig a részletekben van, na meg a kutya is oda van elásva általában:)
A lényeg, ügyvéd nélkül esélyed sincs! Tehát.... tegyél a zsebedbe kb...60.000ft-ot, hogy tudj kötni egy jó furfangos (hasonló ügyekre szakosodott) ügyvéddel egy megbízási szerződést, aki ezután hivatalosan is a Te jogi képviselőd lesz, és elmondja hogy egyáltalán mi van, és eljár az ügyedben az illetékes hatóságoknál! Te meg ezután már bátran fenyegetőzhetsz a saját ügyvédeddel bárhol stb... Meg, jobb ha a paragrafusokban jártas ember intézi az ilyen ügyeket, mert egyébként úgyis elhajtanak mindenhonnan. Én személy szerint nagyon sajnálom hogy így jártál, de azért a dolognak két oldala van, a tiédet már hallottuk, és másodkézből a szervizét is. Mer, csak elkenődött az a dugó valami oknál fogva ugye?! Én hiszek neked, ám ez sajnos neked kevés! Neked kell harcolnod, kiállnod az igazadért! Egy biztos, ha elbukod az fájni fog "Nem kicsit, Nagyon!".
Sok sikert, és majd oszd meg a további fejleményeket is az ügyeddel kapcsolatban légy szíves!
Tanácsot szeretnék kérni, a következő a problémám:
Vettem egy Güde GFS 1501B fűkaszát, olajból még tavalyról volt egy flakon FAVORIT 2T-m amit 1:40 arányban bekevertem ahogy a gépkönyv írta.
Az első használatkor a fűkasza kétszer fél órás működés után nem indult, a hibakeresés alapján a gyertyát eltávolítottam ( itt szeretném megjegyezni, hogy a gyertyára olyan erősen van rászorítva a forgatórugós biztosító megoldás, hogy a szigetelő gumi a kezemben maradt, amit nem tudtam visszarakni...), a gyertyát megtisztítottam, visszaraktam és a kézikönyv alapján újra próbáltam indítani sikertelenül.
A hibát jeleztem a szerviz felé, összecsomagoltam visszaküldtem az egészet garanciális javításra.
Eltelt négy hét mire végre a mai napon felhívnak, hogy a dugattyú teljesen szét van kenődve, meg besült, hajtókart kell cserélni, meg a kipufogó... szerintük nem kapott kenést és csak benzin lett beletöltve, mondom nekik, hogy gépkönyv szerint 1:40-es keverékkel töltöttem fel. Erre közlik velem, hogy ez így nem garanciális, és az olaj forgalmazójánál reklamáljak, ők küldik az árajánlatot a javításra ami több mint az új fűkasza ára... (50ezer volt)
Ilyenkor most mit csináljon az ember, az olaj számlája már nincs meg, bár sokat biztos nem érnék vele...
Ők állítják, hogy nem kapott kenést, én állítom, hogy igen. Az olaj fogalmazójánál mégis mivel tudok érvelni?
Twister damil a legjobb ár/érték arányban. Kerek 2,7 vagy 3mm a legjobb, nem kopik nem vásik, nem reped be, és kurv@ jó áron van. Én se akartam mást venni mint a Husi Whisper, de megérte váltani... majdnem dupla annyi damilt veszek Twisterből azon az áron. Ha meg tudsz még olyant aki rendelne veled együtt, akkor még a posta is oszlik tovább.
Az ÉN véleményem az, hogy a husi prémium damiljai nem érik meg az árukat. Jobbak, de nem annyival. Hosszasan a husi Trimmy cord nevű damiljukat használtam, pár éve meg ezt. Szeritem semmivel nem rosszabb, csak olcsóbb.
Én azt javaslom, mindig azt a LEGVÉKONYABB damilt használd, ami már nem szakad, mint a fene. Ha úgy érzed, a gép a határok felé közelít, csakis kerek damilt válassz, egyébként meg a sarkos.
A terep boritottságától,milyen magas,erős a fű,bozót attól függ milyen damil kel hozzá.Erős durva bozóthoz meg van,hogy már a damil kevés is,és dikicskés...stb kel.
Bocsi az "X"Forcet kérdezted az meg talán a legjobb Hq damil szerintem.Fokozott vágási teljesítménnyel.Ez a legdrágább damilja a Husqvarnának minden méret szürke,középen mintha más.anyagból lenne
A Whisper egy csendes damil 50 %-l kisebb zaj,a sima kerek normál fűhöz van a Husqvarna szerint ,mindkettő piros színű.A Whisper horror árú legalábbis felénk.Jó damilok!
természetesen nem full öntöm meg a tankot, ha a földön van a kasza öntöm bele amíg elér a nyílás aljáig, ha megmozdítom egy kicsit akkor lentebb megy kb 1cm a tank tetejétől a benzin.
A szuszogónál nem folyik, a tank sapkánál sem,tömítés csere után, sehol nem folyik, csak egy tank használat után látszik hogy ott benzin por keverék van a két felfogató csavar alatt.
ez nem is zavar amúgy addig amíg nem ömlik kifelé a benya mint amikor a tanksapka tömítés szétmállott.
Ez így is van,csak hát a Fuxiban a tanksapkában IS van szuszogó.Hogy miért van ez a + szuszogó még rajt talán biztonsági megoldás.Minden másik Cshájnéze kaszán csak 2 cső van a tanknál,Fuxinál 3.
De az előzőnek válaszolva,ha a tank felfogatásnál megjelenik a benzin,akkor ott repedés van.Ez az MFS520?
Nem igazán. Tulképpen nem illene teletankolni EGYIKET SEM. Ez alól talán a tanksapiban levő szuszogósok kivételek (talán). Ha teleöntöd, a szuszogó cső, ami a tankba van bekötve (a hogyishíjják, ami ki van vezetve a karbi mellé) csöve a benya szintje alá kerül. Minden ellenkező híreszteléssel szemben inkább van a tankban túlnyomás, mint depresszió, és ilyenkor a benyát szépen nyomja vissza. Vagy nem, de olyankor a tankban TÚLNYOMÁS van. Aztán később a szuszogóba felhordott benzin további izgalmas dolgokat okoz ...