Ilyen ez a versenyszellem... Megpróbálta ledolgozni a lemaradást a másik autóhoz képest, de benézte a kanyart... Ha nem ismerte az utat, akkor balfasz, hogy ismeretlen úton (kanyarban, szakadék mellett?!) száguldozik, ha meg ismerte, akkor azért balfasz, mert túlvállalta. Egyébként, nyilván nem nagy hiba, csak hát közúton nincs semmi, ami segítene (se bukótér, se gumifal, semmi...), így gyorsan megvan a baj. A felvétel alapján számított egy ívre, amit látott, de az aztán még jobban betört jobbra, tehát valószínűleg nem ismerte az utat, s már hiába próbált korrigálni, a nagy sebesség miatt esélytelen volt.
Ha mailben küldted, akkor tuti, hogy megvan az alvázszám.:-)
Én km állástól függetlenül évente cserélem az olajat minden kocsinkban és jellemzően késő ősszel, mert úgy gondolom, nem árt, ha a hidegindításoknál friss az olaj. Mondjuk én könnyen beszélek, mert ennyi idő alatt jön össze manapság kb.10e km mindkét jószágban. (Pár éve még csak a Bravoba ment 20-25e/év. Mondjuk nem bánom, hogy így alakult.)
Szólj, hogy mikor aktuális, aztán megoldjuk a kellékeket...
nekem is ez volt az első olvasatom, csak nem akartam leírni, mert nem tudtam, hogy figyeli e a comp...
más:
a GP -n jó (azaz logikus) pozicióban van a első-hátsó ködlámpa páros. (első-> fent, hátsó -> lenti pozicióban) a Bravo középkonzolon meg fordítva.. én meg mindig összekeverem :(
vinjo. technikai okból a GP-vel járok, a 2. tank fogyott el ma. (na meg had menjen plusz km az olajcseréhez, 1 év alatt 4700km ment eddig :))
szűken ugyan, de 1 literrel kevesebbet fogyaszt, mint a Bravo. (azonos út, kb. hasonló tempo) mivel eddig csak kistempós városi pár km-ereket használtam olykor, most komolyan úgy érzem, hogy jobban megy nagyobb fordulaton, mint amikor beültem 2 hete. :) megszűnt az a hátúlról visszafogja vmi érzes. may be?
ui:
majd hozzávaló olajügyileg kereslek, alvázszáma megvan még? :) ugye egyetértetek azzal, hogy a kevés km ellenére a sok rövid út miatt indokolt a csere? vagy?
Kerékpártartó után vadászgatok, de igen kevés az ezirányú tapasztalatom. A tetőcsomagtartós megoldást hanyagolnám, így csak a vonóhorogra szerelhető maradt. Van valakinek ilyen tartóval tapasztalata? 3 bringás tartót nézegetek, de nem tudok dönteni. Alsóbb kategóriában ez a típus az egyik befutó:
Nekem benyás van. A fogyasztás miatt nem tennék fel másik programot, viszont a számomra sokkal - és ez a lényeg - kedvezőbb karakterisztika miatt mégiscsak nagyon örülök, hogy belevágtam.
Gondolkodtam rajta, de ha munkaautó, akkor nehéz valami ütőset csinálni úgy, hogy az eredeti célra is használható maradjon. Meg kicsit sok a futó projekt...
Valami egyébként lesz vele, de még nem alakult ki az irány.
Az alkatreszek jellemzoen nem dragabbak, mint otthon. Ami joval dragabb, az a munkaero. Az izzocsereert pl. 30CHF-et fizetem... Igaz, ebben benne volt a ket izzo is. :-)
Ami erdekes, hogy a comp. nem szolt, hogy kiegett az izzo. A multkor, amikor a rendszamtablanal egett ki, azt jelezte.
Komoly műszaki problémám adódott: kiégett egy izzóm! :)
Gondoltam, jobb ha a beavatkozást szakemberre bízom.
Lementem a helyi mesterhez, aki - némi szentségelés mellett - elég hamar kicserélte az izzót. Mikor az ellenőrzésre került a sor, akkor kiderült, hogy a csere tökéletesen sikerült, viszont akkor meg a másik oldali nem világított...
Van ilyen véletlen, hogy egyszerre/egymás után két izzó ég ki? Vagy csak ennyire okos a kocsim, hogy akkor jött elő az újabb problémával, mikor amúgy is ott voltam a szerelőnél. :)
Ja, és kiderült, hogy a lámpabúrát a motortérben takaró gumik közül az egyik eltűnt, egy másik meg majdnem. Kérdeztem a szakembert, hogy mennyire fontos ezt pótolni. Végül abban állapodtunk meg, ha darabonként is lehet rendelni, akkor rendel nekem egyet.
Én a bravora kb 18-at fizetek (lakcím és kor az eltérés köztünk, na meg a lóerő :-) ).
Azért nem akarom, mert a rohadék otthagyta a kocsit. És most hogy látja nem ússza meg (kb lezajlottak már a tanu meghallgatások és most kapta meg gondolom a rendőrségtől az infot hogy el fogják marasztalni, tehát a biztosítója fizet) próbál egyezkedni, így 2 hónap után. Na hát nem. Legyen már gerince, vagy ha nincs hát nekem meg van.