Sziasztok!Tök jó, hogy egyre többen vagyunk itt a fórumon!
Végre kész lett a fékem!Egész jó lett!Jó hír, hogy van utángyártott főfékhenger 5200-ért!Azt hittem, hogy biztos lesz egy huszas!Remélem egy jó darabig ki fog tartani és a minősége nincs arányba az árával...!
BerTom: én többek között ezért nem akarok másik - Tc - motort bele.Egyébként aki elözöleg lakatolta a vasat annak is le kéne törni a kezét.Meg a lábát.Én most kezdek egy B vitamin kúrát a lakatos srácnál aki most áll neki, mert az mondta hogy fél hogy nem fogja bírni egy szuszra megcsinálni.Mármint idegileg.Akkor gondolhatod.....És nem azért mert annyira szét lenne esve a kaszni.
bendix: kösz, az elszántság még megvan, de az idegeim.....Hát......
cs_geza:lehet hogy felújítás lesz belöle, de csak akkor állok neki ha már lesz benne egy müködö motor.Magyarul ha kész.Mit csináljak utána hogy ne unatkozzak?!Hisz hibátlan lesz és 100 e km-ig nem kell majd hozzányúlni!!!!Thomasternek kösz a tippért, már fel is hívtam a srácot, Pesten van a kocsi, a héten felugrok és megnézem.Hátha.......Állítólag "nagyon jó" a motorja.
Rafi: én is tudok 20 eft-ért Ritmo motort, de milyen lehet?Megbontani nem lehet, kipróbálni nem lehet, garancia nincs.
En csak kb 2 evet hasznaltam, ugy 20k km-t, utana eladtam. De azzal a mocival (igaz, az elso 2-3 ekm nagyon ovatos kezeles mellett) semmi gond nem volt, neha a karbit kellett beallitani.
Az én motorom is felújított, teljesen hibátlan lett, habár még nem lett beszerelve. Úgy 130.000 km lehetett benne amikor kicserélte az előző tulaj egy 1600 osra (bár ne tette volan, most is ezért szívok)a szerelőm szétszedte, csak a szimeringek mentek ki benne + egy-két apróság. A motort gyári állapotúra csinálta, minden kadmiumozva festve homokfúvatva stb. Anyakgöltség kb.:50.000.-FT Más a TC-s motor ha jól tudom nem megy be átalakítás nélkül az én 1600-osom is kb akkora és hát jól szétbarmoltatta az előző tulaj a kasznit (szanaszét szabdalták, a nyúlványokat laposra kalapálták, stb. Igazi szakbarbbár munka.
Bendix!
Kösz, de én már annak is örülnék ha már csak cammogna!Tavaly februárban álltam be vele a mühely udvarába és idén valahogy már egy kicsit kezdek türelmetlen lenni.Költségekröl és a ráfordított munkaórákról ne is beszéljünk!(Még jó hogy ezelött egy Alfám volt, azzal ezt már egyszer végigcsináltam.)Ráadásúl - minthogy egy haveromé a mühely és a pofátlanságnak is van határa - szétszedtem a vasat (ha megakadtam azért mindig segített valamelyik szerelö vagy lakatos)kartondobozokba raktam a cuccot és otthon darabonként sika-mika, ha kellett felújítás, festés, szóval visszaépítésre kész állapot.Most - a motor és a váltó, meg persze a kaszni kivételével - a teljes vas itt lakik velem bedobozolva.Nekem megfelelnek a gyári motor paraméterei, most az a cél hogy müködjön végre!
En meg 94ben csinaltattam generalt, nem egy bonyolult dolog, viszont az ara biztos h tobb mint a bontott motore, de az teny, a generalos motorral soha semmi bajom nem volt.
Rafi!
Kösz!Te mit csinálnál?Szerintem a komplett Ritmot meg tudnám szerezni 50-60e ft-ért.Motorgenerál - blokkot furatni meg a cuccok bele - majdnem a duplája.És a kérdés: JÓ LESZ-E?!Mennyit fog kibirni?Én abban bízom amit én csinálok, de annyira nagy király nem vagyok hogy nekiálljak egy motorgenerálnak.Amennyiben mégis a felújítás mellett döntök és a Te "cuccaid" közül - ha neked vlm.-ért már nem kellenek -csemegézhetek, elöre is köszönöm!Ha úgy áll az ügy emilben boltolunk.
Mindenki alszik 2 napja?Akkor én kérdezek: mit csináljak?!Ott áll - ill. fekszik - a motorom több mint egy hete szétszedve.Olyan hordósra kopott hogy ilyet ritkán látni.Nem tudom mit csináltak vele!!!Felújítás?Másik motor?Ezen vívódom.Ráadásúl nem nagyon bízom a felújított motorokban.Ill. a "motorfelújítókban"!Van egy eladó Ritmo, (85-ös, 1.5-ös) egy haveromé, forgalomból ideiglenesen kivonva.Azt modja annak jó a motorja, kb 120e km van benne és nincs széthajtva.Még nem volt komolyan megbontva.Jövö héten megyünk megnézni ill. kipróbálni.Ha jó vegyem meg a komplett autót?Szerintem olcsón megkapnám.(mert darabra nem adja)Adjatok tanácsot!Il. még valami: Ritmo motoros ablakemelö beépíthetö?(nincs hosszú ö, ill. ez van helyette:Q.Bocs.)
BerTom: oda se neki!!!!!!!Megkaptam és kösz!Az én hütöm eléggé oda van - részleges lamella kirohadás - és jövö hézen viszik Fehérvárra.Ott van egy cég aki lamellahibás hütöket javít, ill. ha kell és épp a 2 zsák akkor legyártja a hütö részt a 2 zsák közé.A képed pedig csak megerösítetta dupla ventillátorban.Mégegyszer kösz!
Sajnos az enyémen semmilyen vent. nincs. Várja sorsának alakulását, jelenleg darabokban egy kis technikai hibából kifolyólag :-( Az emiledet viszont nem tudom!
Van egy eredeti Bertone gyári felnim, de csak 1 db.Türhetö állapotban.Ha valakit érdekel - mert neki csak 1 kell - szóljon és elboltoljuk. Jelenleg a pótkerék van rajta és 1 db-al mit csináljak?Lehet hogy valakinek pont kell.
Vannak fejlemények... kerekeken áll az autóm! A szomszéd műhelyt megszüntetik, az autókat elviszik a cég másik műhelyébe. Szőval nem APEH vagy csőd... fffhhhuuu... Közben megkapták az ügyvédem levelét is, hogy egy hónapon belül befejezni, mert különben válogatott anyagi és jogi macerák lesznek. Még ezt is bólogatva nyugtázta a főnök, igen, igazam van, de addigra kész is lesz... mire én mondtam, hogy ígéretekkel már teli a padlás, úgyhogy bebiztosítottam magam az ügyvéddel, én is remélem hogy nem lesz rá több szükség.
Amúgy tök szép a futómű, piros rugók, lengőkarok, féknyergek... nagyon várom hogy kész legyen!
Amikor csak tehetem olvalak benneeket, de mint kiderult az uccso hozzaszolasombol, most epp amcsiban tengodok, a kocsi meg otthon porosodik a garazsban. Nagyon sokat godolok ra, nameg arra, hogyha hazamegyek, akkor a Berci lesz az elso dolgom,amit vegre befejezek. Na persze csak 1 kiados nagy motorozas utan.