Igen olyan vagy is fiatalabb. Rendszam azert nincsen mert valaki lusta volt illetve nincsen papurja illetve nem volt nagymotorjogsija igy nem csinalt ra rendszamot. Ennyit mit kilehetett szurni.
Azóta Attila is apuka lett. Szerintem láttad is nállam a mocit. Lapozz vissza, vagy másfél évet, de lehet, hogy többet. Vadi új rms.vario, de a régi sem rossz. Nem igaz, hogy nem emlékszel. Bazi nagy plexi. Ott a teló, lehet hívni, de vigyázz, mert fiatal apuka. Vagy szoptat, vagy fürdet.
Ha manuális szivatód van, ott a baj. Sőt, már a kipuffod is tele, hacsak nem szintetikus olajat használsz. Szedd ki a karbit, pucold ki. Nézd meg, hogy a szivató nincsen elakadva. Vigyázz az összeszerelésnél, mert könnyen féllre kapadhatod a csavart. De lehet, hogy fennt, a kormányon szálasodott ki a bowden, ami nem több, mint egy párórás szerelés, a kasztni miatt.
Leírásod alapján erre gondolok.
A másik, hogy le kell venni a deklit. Beindítani. Ha akkor sem derül ki a cicergés, akkor le kell szedni a hajtásláncot. Akkor tuti kiderül a hiba.
Ellenorizni a vakumos benzincsapot h zar e. Ellenorizni az uszoszintett es a tuszelepet zar e . Ellenorizni az uszoszintett. Es vegezetul reggel mikor lucskos a gyertya h milyen lucsok az benzin olaj vagy milyen fogyadektol. Ellenorizni a olajszivatyut h zar e nem e fogyik szepen lassan az olaj allo helyzetben. A ciripelest hallani kell igy nem lehet ra mit mondani.
Eloszor is miert lett az ures? Mert egyaltalan mukodik az olajszivagyu. Mert jol mondjak sokszor a tartaj es a csovek is retkesek. Azokat lehet takaritani. Egyebken van az olajszivatyu oldalan egy legtelenitocsavar azt ki kell csavarni es mas jon is a levego kifele.
Sarvedo kicserelhez minek ugy szetrobbantani. Egyebkent a telo aljan van egy imbusz csavar ki kell tekerni. De ha csak meglazul es nem jo tovabb megszivtad. Akkor nem lehet szetszedni es az surun elo fordul. A masik a lelo tetejet be lehet nyomi es ki lehet venni a zegergyurut . Szoval nem ajanlom tapasztalat nelkuli szerelest mert nagy bukta lehet.
Nem tudom, hogy mijen felszerelésed van. De! Nagyon szivatós meló. Nem éri meg hidd el. Leírtam, hogy 90%-ban menthetetlen. Mondok egy bontót, hívd fel, ne szivasd magad. De rengeteg bontó létezik. Blagamotor.hu.
Ha nem akarsz kitolni magaddal, akkor álj neki szerelni. Tuti, hogy piszkos a tartály, és a csövek. Ha elindul az olaj, azt imádni fogja a hengered a piszokkal együtt.
Reánéztél e, a riddell sisakokra? Konkrétan a légpárnásokra. Tudod, a sport mindíg a technika csúcsa. Fiamnak mást nem is vettem volna. Amerikai fociban ez a legfőbb védelmed.
Bonyolultabb a téma. Mint futár van, hogy kb 30-as keverékkel járok, ha hegyet kell másznom. Ami fontos: repsol full sintetic. Ez az olaj nem rakódik le, és kevéssel drágább, mint a gagyi olajak.