Keresés

Részletes keresés

UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1856

Hello.

 

 

Az a mocit nem kell szerelni.

 

Üdv.

Előzmény: wakond83 (1855)
wakond83 Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1855

Üdv.

 

azt a piagio blokkos 200-as scarát amit a Várszegi úr is javított.

 

Üdv.

Előzmény: Szere28 (1854)
Szere28 Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1854

Udv!

Mit lattam es mit szerettem?

Előzmény: wakond83 (1853)
wakond83 Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1853

Üdv.

 

és te esetleg láttad már, vagy szereted?

 

Üdv.

Előzmény: Szere28 (1852)
Szere28 Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1852

Udv!

Igen olyan vagy is fiatalabb. Rendszam azert nincsen mert valaki lusta volt illetve nincsen papurja illetve nem volt nagymotorjogsija igy nem csinalt ra rendszamot. Ennyit mit kilehetett szurni.

Udv!

Előzmény: wakond83 (1851)
wakond83 Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1851

Üdv.

 

de ezen nincs rendszám ugye?

és ugyan olyan mint az enyém?

ugyan akkora, csak nem rotax, hanem piagio blokkos?

hátsó doboza van-é?:)))

 

Üdv.

Előzmény: UCB Zoli (1848)
ksav Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1850

Köszönöm mindenkinek a segítséget,holnap akkor szétkapom a karbit :)

Igen,kézi szívatóm van de nem hiszem hogy bowden-szál szakadásos lenne mert az nem akad.

Szerintem működik is mert üzem közben ha ráhúzom akkor változik a fordulat és füstöl is.

Ja!A kipufogóval megszívtam mert valóban tele volt de szétvágtam,kiégettem amennyire lehetett,aztán összehegeszt.

Valamivel jobb lett de azt venni akarok egy újat majd.

Műtét után jelentkezek.

 

Szere28 Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1849

Udv!

Szoptat a fiatal apuka. Hm en csak egyre tudok gondolni mert a kicsi csemetet az anyukaja tudja szoptatni apuka meg csak az anyukat tudja :-):-):-):-) 

Udv!

Előzmény: UCB Zoli (1848)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1848

Apuka barátom.

 

Azóta Attila is apuka lett. Szerintem láttad is nállam a mocit. Lapozz vissza, vagy másfél évet, de lehet, hogy többet. Vadi új rms.vario, de a régi sem rossz. Nem igaz, hogy nem emlékszel. Bazi nagy plexi. Ott a teló, lehet hívni, de vigyázz, mert fiatal apuka. Vagy szoptat, vagy fürdet.

 

Üdv

Előzmény: wakond83 (1843)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1847

Hello.

 

Ha manuális szivatód van, ott a baj. Sőt, már a kipuffod is tele, hacsak nem szintetikus olajat használsz. Szedd ki a karbit, pucold ki. Nézd meg, hogy a szivató nincsen elakadva. Vigyázz az összeszerelésnél, mert könnyen féllre kapadhatod a csavart. De lehet, hogy fennt, a kormányon szálasodott ki a bowden, ami nem több, mint egy párórás szerelés, a kasztni miatt.

 

Leírásod alapján erre gondolok.

 

A másik, hogy le kell venni a deklit. Beindítani. Ha akkor sem derül ki a cicergés, akkor le kell szedni a hajtásláncot. Akkor tuti kiderül a hiba.

 

Üdv

Előzmény: ksav (1844)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1846

Hello.

 

Nemtudom évjárat, mert most jött ki a gyárból. Kék, karcmentes.

 

Üdv

Előzmény: wakond83 (1843)
Szere28 Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1845

Udv!

Ellenorizni a vakumos benzincsapot h zar e. Ellenorizni az uszoszintett es a tuszelepet zar e . Ellenorizni az uszoszintett. Es vegezetul reggel mikor lucskos a gyertya h milyen lucsok az benzin olaj vagy milyen fogyadektol. Ellenorizni a olajszivatyut h zar e nem e fogyik szepen lassan az olaj allo helyzetben. A ciripelest hallani kell igy nem lehet ra mit mondani.

Udv!

Előzmény: ksav (1844)
ksav Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1844

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék,hátha... :)

Van egy 50-es scarabeom,fekvő minarelli blokkos,2006-os évjátat.

A gondom az lenne hogy nagyon nehezen indul hidegen :(

Ha a gyertyát kiszedem tiszta lucsok,miután megtakarítom még 5-10 perc rugdosás és indul.

Melegen nincs gond.

Mi lehet a baj sokat kapna?A gyertya új benne,légszürő kitakarítva.

A másik problémám hogy a kuplung felől valami ciripel egy bizonyos fordulatszámon.

Tudtok segíteni mi lehet az?

Köszi.

wakond83 Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1843

Üdv.

 

milyen évjárt és típus pontosan?

színe?

 

 

Üdv.

Előzmény: UCB Zoli (1822)
csecselaci Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1842

SZERE és UCB Mesterek!

 

Köszönöm a válaszokat!

 

Az olaj azért fogyott ki, mert a nyáron az asszony panaszkodott, hogy füstöl a motor,és kb. 50.km. után megevett 1,l. olajat :)

Mivel az idő, nagy úr, így a javítás elmaradt és maradt a keverékes üzemanyag...

 

Na, most a műtőasztalon fekszik a paciens, lebontva...

 

A hibát az olajszivattyút mozgató bowden szőrnövesztése okozta, plussz fennakadt nyitott állásban az olajszivattyú karja.. :(

 

Azért érdeklődtem, hogy érdemes-e új bowdent csináltatni, vagy egyszerűbb keveréket tankolni...

 

A fennakadást pedig a kar tekercsrugója okozta, nem tudom hogyan, de valahogy megszorult a tengely és a ház között...

Egy kis igazítással már műxik...mondjuk nem tudom meddig :-)

 

Tanácsotok szerint jobb, ha megy az olaj, tehát bowden-csere, majd olajtöltés, csak azt nem tudtam, hogy átjárja-e az olaj vagy segíteni kell neki.

Az olajszivattyú tengely mellett van egy kil lyuk...abban rejtőzne a légtelenítő?

 

Kb. egy éve olvaslak "benneteket", csak eddig nem volt miért írnom :-))

 

üdv-

csecse

Szere28 Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1841

Udv!

Az nem tudom de en nem is a tavolkeleti alkatreszt vettem.

Udv!

Előzmény: UCB Zoli (1839)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1840

Szeremester, neked elmondom.

 

25-ezer, az utángyártott. Add hozzá a szerelést. Kemény mi?

 

Üdv

Előzmény: Szere28 (1837)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1839

Hello Szeremester.

 

Nagy scarához tippelj mennyi?

 

Üdv

Előzmény: Szere28 (1837)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1838

Hello.

 

Azt is jó lenne tudni, hogy megy-e az olajpumpa. Addíg ne is állj neki. Le kell kapni a gyújtás oldalt teljesen. Kell hozzá lendkerék-lehúzó.

 

Üdv

Előzmény: csecselaci (1828)
Szere28 Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1837

Udv!

Haha nekem uj van a leoban es azert nekem nem volt filleres 11e.

Udv!

Előzmény: UCB Zoli (1836)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1836

Hello.

 

Ha belevágsz, pár ezer ft a kormánycsapágy, ki ne hagyd.

 

Üdv

Előzmény: Szere28 (1833)
Szere28 Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1835

Udv!

Eloszor is miert lett az ures? Mert egyaltalan mukodik az olajszivagyu. Mert jol mondjak sokszor a tartaj es a csovek is retkesek. Azokat lehet takaritani. Egyebken van az olajszivatyu oldalan egy legtelenitocsavar azt ki kell csavarni es mas jon is a levego kifele.

Udv!

Előzmény: csecselaci (1828)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1834

Hello.

 

Bal oldal csillapít, jobb oldal rugózik.

 

Üdv

Előzmény: Szere28 (1833)
Szere28 Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1833

Udv!

Sarvedo kicserelhez minek ugy szetrobbantani. Egyebkent a telo aljan van egy imbusz csavar ki kell tekerni. De ha csak meglazul es nem jo tovabb megszivtad. Akkor nem lehet szetszedni es az surun elo fordul. A masik a lelo tetejet be lehet nyomi es ki lehet venni a zegergyurut . Szoval nem ajanlom tapasztalat nelkuli szerelest mert nagy bukta lehet.

Udv!

Előzmény: indi222 (1829)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1832

Hello.

 

Nem tudom, hogy mijen felszerelésed van. De! Nagyon szivatós meló. Nem éri meg hidd el. Leírtam, hogy 90%-ban menthetetlen. Mondok egy bontót, hívd fel, ne szivasd magad. De rengeteg bontó létezik. Blagamotor.hu.

 

Üdv

Előzmény: indi222 (1829)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1831

Hello.

 

Ha nem akarsz kitolni magaddal, akkor álj neki szerelni. Tuti, hogy piszkos a tartály, és a csövek. Ha elindul az olaj, azt imádni fogja a hengered a piszokkal együtt.

 

Szerelés, mosás.

 

Üdv

Előzmény: csecselaci (1828)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1830

Szeremester!

 

Reánéztél e, a riddell sisakokra? Konkrétan a légpárnásokra. Tudod, a sport mindíg a technika csúcsa. Fiamnak mást nem is vettem volna. Amerikai fociban ez a legfőbb védelmed.

 

Üdv

Előzmény: Szere28 (1823)
indi222 Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1829

 

Üdv.

 

Azért gondoltam mert sárvédőt kell cserélnem, igy ki kell venni a villát.

A villaszárat is le akartam festeni ha már szét van nagyon ramaty.

Előzmény: UCB Zoli (1818)
csecselaci Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1828

Köszönöm, mindenkinek a választ!

Akkor még1 kérdés :-)

 

Ha üres az olajtartály, akkor kell-e légteleníteni, ha igen akkor hogyan?

 

Köszi és üdv-

csecse

UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1827

Hello.

 

Bonyolultabb a téma. Mint futár van, hogy kb 30-as keverékkel járok, ha hegyet kell másznom. Ami fontos: repsol full sintetic. Ez az olaj nem rakódik le, és kevéssel drágább, mint a gagyi olajak.

 

Üdv

Előzmény: UCB Zoli (1826)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!