Üdv! sajnos a napokban elkezdett kopogni valamelyik hidrotőke. /8v/ Gondolom csere-bere lesz a vége. mire számítsak, mekkora bontást igényel a művelet? Köszi
Visszatettük a generátort, és működött :) . Szépen 14,38V-ot tartotta. Már csak egyetlen gondja van, de ez már régóta, hogy az alapjárat ingadozik, és le is esik annyira hogy leáll.
Hello. Nem rég le lett mosva a motor, és azóta nincs visszatöltés az akkuba. A generátor jó, ki lett méretve. Egyszer mértem rajta 15-16V-ot az akkun, majd leesett 12,6-ra. Szerintetek, mi lehet a probléma? Van valami más elektronika is ami letilthatja a töltést?
Van benne valami. Kisfeszültségű rendszereknél a kontaktok karbantartása csodákat tud művelni. A lambda szonda meg ugye 0-1 V-os feszültségtartományban működik, nem mindegy, milyen az érintkezési pontok állapota.
Hello. Az lenne a kèrdèsem, hogy olajteknő tömítèst kell cserèlnem, de ami benne van olaj az pár ezer km-e lett benne cserèlve. Èrdemes ezt újra visszaönteni megszűrve, vagy újat bele venni?
Azt, hogy rendellenesen működik-e azt igen. A katalizátor előtti szonda igen aktív, a monitorszonda korrigál és kevésbé látványos a működése. De ha még egyszer "p"-vel írod tökön szúrom magam.
Feltettem a telefonomra a TorquePro-t, a laptopomra meg a Modiagot és a ScanMaster-t .Rendeltem hozzá az ebay-ről egy ilyen kis kütyüt,remélem fog a programokkal kommunikálni : http://www.ebay.com/itm/121832519362
Szerinted a TorquePro-val lehet lampdaszondát tesztelni ?
Üdv márkatársak. Segítséget szeretnék kérni, kiolvastam ezt a hibát: Változtatható szelepvezérlés mágnesszelep áramkör hibás. És nem tudom mi ez, és hol található. Emiatt álandóan világít a Check lámpám. A válaszokat előre is köszönöm!
Találtam viszont egy megmagyarázhatatlan hibát az autón... A tankbeöntő cső fölső, fém szakasza el van rohadva, egy 10x3 mm-es lyuk van rajta. Hogy fordulhat ez elő? A 35 éves 105-ös Skodámon rozsdapötty sem volt ezen a részen, ez meg ilyen szinten kirohad... Másnál is előfordult már, konstrukciós hiba, vagy egyedi dolog?
a Daewoonak nincs saját diag szoftvere. van pda-ra obd trip vagy androidra torque pro ha jól emlékszem. a többi laptopos az profi nem laikusnak való cucc. a kiolvasóról meg lentebb egy csomót olvashatsz. elm vmi. nem csak a hibakódot, hanem a lambdaszondák működését is mutatják.