Ha talalsz megfelelot,mas szinben vedd meg aztan foliaztasd le.nalunk azaz szlovakiaban 100/elem.bar nekem mindegy lenne a szine csak,jo legyem megaztan tobbnyire belulrol nezem.es inkabb ott legyen minden ami kell.
Nagyot tévedsz! Voltam lent megnéztem, össze-vissza törött, kintről behozott darab. Kuka.. Volt egy másik Szonokon, az fizikálisan jól nézett ki, de az meg karteles volt. Illetve egy harmadik Schiller Opelnél, abban meg 92e KM + 3 tulaj... Nekem ez sok.
Az a problémám van, hogy nekem fekete Barvo kell, digit klimával, kevés kiloméáterrel, dizel. Viszont nincs a piacon csak más szinben. Ötleteket várok a megoldásra.
Fényezésről tapasztalatok, vagy külföldi vételről?
Megmondomőszintén, hogy 2 éve vettem már egy flakon Motip habot, de nem mertem a kocsit telefújni vele, hanem a házunk 2 klímájánál használom csak.
Nekem a "kézigránátos" spray jól működik, bár nálam nem voltvbüdös soha, gondolom azért is, mert minden klímahasználat után, mielőtt leállítom a kocsit, lekapcsolom a klímát és gyakorlatilag kiszárítom a rendszert, nem marad benne pangó nedvesség. Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy a végcél előttkb 1 km-rel már csak sima befúvás van, klíma nélkül. Működik, csak megszokás kérdése.
Ha holnap lesz időm, rákérdezek,aztán megcsörgetlek. Szerintem megvan az alvázszámod is, (.......0659) ha mégsem ez a vége, akkor dobj egy mailt légyszi a gmailemre.
Taláb még emlékeztek arra amikor korábban írtam, hogy gyorsítsoknál (nem padló gáznál) igen gyakran elkezd rángatni a kocsi (rezonál az egész alja, de a kormányon nem érezni).
A hévégén helyenként pár percig már egy fura hang is elkezdett jelentkezni elölről, majd pár perc után eltűnik, ez a hang kizárólag 120 km/h tempó felett jelentkezett.
Voltam vele szerelőnél akinek a probléma felét elmondtam és már mondta is a többi tünetét, megtudtam ez más olasz versenyzőnél is volt már.
Féltengelycsillag csere kell a belső féltengelyeken, javasolt egybe cserélni mindkét oldalon.
A szerencsétlenségben érdekes és jó látni, hogy milyen hamar kinyílt a függönylégzsák. Gyakorlatilag már azelőtt nyitva volt mielőtt a sofőr bármilyen ütést szenvedhetett vna mert éppen csak eltalálta az oszlopott és elkezdett dőlni a kocsi amikor a légzsák 1 szempillantás alatt "készre" kinyílt.
Ilyen ez a versenyszellem... Megpróbálta ledolgozni a lemaradást a másik autóhoz képest, de benézte a kanyart... Ha nem ismerte az utat, akkor balfasz, hogy ismeretlen úton (kanyarban, szakadék mellett?!) száguldozik, ha meg ismerte, akkor azért balfasz, mert túlvállalta. Egyébként, nyilván nem nagy hiba, csak hát közúton nincs semmi, ami segítene (se bukótér, se gumifal, semmi...), így gyorsan megvan a baj. A felvétel alapján számított egy ívre, amit látott, de az aztán még jobban betört jobbra, tehát valószínűleg nem ismerte az utat, s már hiába próbált korrigálni, a nagy sebesség miatt esélytelen volt.
Ha mailben küldted, akkor tuti, hogy megvan az alvázszám.:-)
Én km állástól függetlenül évente cserélem az olajat minden kocsinkban és jellemzően késő ősszel, mert úgy gondolom, nem árt, ha a hidegindításoknál friss az olaj. Mondjuk én könnyen beszélek, mert ennyi idő alatt jön össze manapság kb.10e km mindkét jószágban. (Pár éve még csak a Bravoba ment 20-25e/év. Mondjuk nem bánom, hogy így alakult.)
Szólj, hogy mikor aktuális, aztán megoldjuk a kellékeket...