Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

-carcass- Creative Commons License 2013.06.14 0 0 134844

Ha javasolhatok valamit - inkább manuális klíma legyen.Én már nem hiszek a a másikban...

---

fekete Barvo kell, digit klimával, kevés kiloméáterrel, dizel. Viszont nincs a piacon csak más szinben

Az egyetlen feka dízel itt Leonelé volt pár éve.

De már ő is rég eladta.

Egyébként hány lovas kell?Vagy az mindegy?

Előzmény: Petronella* (134841)
piros madááár Creative Commons License 2013.06.13 0 0 134843
Ha talalsz megfelelot,mas szinben vedd meg aztan foliaztasd le.nalunk azaz szlovakiaban 100€/elem.bar nekem mindegy lenne a szine csak,jo legyem megaztan tobbnyire belulrol nezem.es inkabb ott legyen minden ami kell.
Előzmény: Petronella* (134841)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 134842
Pedig egy régi cartárs szerint csak a feketéket adják el... :-)
Előzmény: Petronella* (134841)
Petronella* Creative Commons License 2013.06.13 0 0 134841

Nagyot tévedsz! Voltam lent megnéztem, össze-vissza törött, kintről behozott darab. Kuka.. Volt egy másik Szonokon, az fizikálisan jól nézett ki, de az meg karteles volt. Illetve egy harmadik Schiller Opelnél, abban meg 92e KM + 3 tulaj... Nekem ez sok. 

 

Az a problémám van, hogy nekem fekete Barvo kell, digit klimával, kevés kiloméáterrel, dizel. Viszont nincs a piacon csak más szinben. Ötleteket várok a megoldásra. 

 

Fényezésről tapasztalatok, vagy külföldi vételről? 

Előzmény: Mewo (134721)
zgi521 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 134840

ja igen. a másik, hogy drága is.. :(

Előzmény: gambl-R (134839)
gambl-R Creative Commons License 2013.06.13 0 0 134839
Ne gondold, hogy ott tankolok! :-) Jo occso svajci anyaggal jarok.
Előzmény: zgi521 (134838)
zgi521 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 134838

pedig az olasz benzin csapnivaló.. :( amikor megyünk nyaranta igyekszem még Szlovéniában v. Ausztriában tankolni..

Előzmény: gambl-R (134837)
gambl-R Creative Commons License 2013.06.13 0 0 134837
Mindig meg kell allapitanom, hogy a vas hazai palyan fogyaszt a legjobban. Ma hajnali milanoi etap: 6.4l.
gambl-R Creative Commons License 2013.06.13 0 0 134836
Csakis a GT! :-)
Előzmény: zgi521 (134835)
zgi521 Creative Commons License 2013.06.13 0 0 134835
realist_ Creative Commons License 2013.06.12 0 0 134834

Igen, ez az alvázszám vége.

 

Kösz előre is, - lehetőleg - gyorsan le szeretném rendezni, hogy megszűnjön a rázás.

 

Plusz kíváncsi vagyok, hogy a féltengelycsillag csere ténylegesen megoldja-e.:S

Előzmény: vinjo (134830)
Realtukko Creative Commons License 2013.06.12 0 0 134833

mukoggy

 

blogmotor

vinjo Creative Commons License 2013.06.12 0 0 134832

Ez a szar blogmotor már megint nem tördel...

Előzmény: vinjo (134831)
vinjo Creative Commons License 2013.06.12 0 0 134831

Megmondomőszintén, hogy 2 éve vettem már egy flakon Motip habot, de nem mertem a kocsit telefújni vele, hanem a házunk 2 klímájánál használom csak.

Nekem a "kézigránátos" spray jól működik, bár nálam nem voltvbüdös soha, gondolom azért is, mert minden klímahasználat után,  mielőtt leállítom a kocsit, lekapcsolom a klímát és gyakorlatilag kiszárítom a rendszert, nem marad benne pangó nedvesség. Ez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy a végcél előttkb 1 km-rel már csak sima befúvás van, klíma nélkül. Működik, csak megszokás kérdése.

Előzmény: mpmope (134829)
vinjo Creative Commons License 2013.06.12 0 0 134830

Ha holnap lesz időm, rákérdezek,aztán megcsörgetlek. Szerintem megvan az alvázszámod is, (.......0659) ha mégsem ez a vége, akkor dobj egy mailt légyszi a gmailemre.

Előzmény: realist_ (134827)
mpmope Creative Commons License 2013.06.12 0 0 134829

volt igen.

Épp tegnap toltam tele habbal. Nálam a gázos dolog nem jött be, megmaradt a savanyú szag. Az tény, hogy folyt rendesen két oldalt a műszerfal alatt.

Előzmény: bajan122 (134825)
realist_ Creative Commons License 2013.06.12 0 0 134828

pfffffff -> cseréje

Előzmény: realist_ (134827)
realist_ Creative Commons License 2013.06.12 0 0 134827

Taláb még emlékeztek arra amikor korábban írtam, hogy gyorsítsoknál (nem padló gáznál) igen gyakran elkezd rángatni a kocsi (rezonál az egész alja, de a kormányon nem érezni).

A hévégén helyenként pár percig már egy fura hang is elkezdett jelentkezni elölről, majd pár perc után eltűnik, ez a hang kizárólag 120 km/h tempó felett jelentkezett.

 

Voltam vele szerelőnél akinek a probléma felét elmondtam és már mondta is a többi tünetét, megtudtam ez más olasz versenyzőnél is volt már.

 

Féltengelycsillag csere kell a belső féltengelyeken, javasolt egybe cserélni mindkét oldalon.

 

 

vinjo,

Ennek beszerzésében tudsz segíteni?

 

 

Esetleg másnak volt ilyen cserélye?

bajan122 Creative Commons License 2013.06.12 0 0 134826

Jó videó. Ez van ha a fogalmatlan hülye gyerek a kamerának autózik. Mázlija hogy jó autóban ült, mert pl egy 205 gtiben ez bizony nem így végződik.

Előzmény: -carcass- (134818)
bajan122 Creative Commons License 2013.06.12 0 0 134825

Tavaly is volt házi klímatisztítás itt a fórumon ha jól emlékszem.

 

http://totalcar.hu/tanacsok/kutyudoktor/2013/06/11/klima_tisztitasa_hazilag/

zgi521 Creative Commons License 2013.06.12 0 0 134824

off:

Döbbenet a két autó közötti különbség! Pár évtized, szűk emberöltő! Hamilton mellett Sir Stirling :)

denil Creative Commons License 2013.06.12 0 0 134823

A szerencsétlenségben érdekes és jó látni, hogy milyen hamar kinyílt a függönylégzsák. Gyakorlatilag már azelőtt nyitva volt mielőtt a sofőr bármilyen ütést szenvedhetett vna mert éppen csak eltalálta az oszlopott és elkezdett dőlni a kocsi amikor a légzsák 1 szempillantás alatt "készre" kinyílt.

Előzmény: -carcass- (134818)
dirige Creative Commons License 2013.06.11 0 0 134822

Alapos....

Előzmény: -carcass- (134818)
mcI_2.0 Creative Commons License 2013.06.11 0 0 134821

Ilyen ez a versenyszellem... Megpróbálta ledolgozni a lemaradást a másik autóhoz képest, de benézte a kanyart... Ha nem ismerte az utat, akkor balfasz, hogy ismeretlen úton (kanyarban, szakadék mellett?!) száguldozik, ha meg ismerte, akkor azért balfasz, mert túlvállalta. Egyébként, nyilván nem nagy hiba, csak hát közúton nincs semmi, ami segítene (se bukótér, se gumifal, semmi...), így gyorsan megvan a baj. A felvétel alapján számított egy ívre, amit látott, de az aztán még jobban betört jobbra, tehát valószínűleg nem ismerte az utat, s már hiába próbált korrigálni, a nagy sebesség miatt esélytelen volt.

Előzmény: -carcass- (134818)
gambl-R Creative Commons License 2013.06.11 0 0 134820
Mit csinalok???
Ja persze, majszolok! :-)
Előzmény: vinjo (134819)
vinjo Creative Commons License 2013.06.11 0 0 134819

Majszolsz...:-))

Előzmény: gambl-R (134817)
-carcass- Creative Commons License 2013.06.11 0 0 134818

A mai kis szines:

gambl-R Creative Commons License 2013.06.11 0 0 134817
Az enyem is megvan meg? :-)
Nekem is kene majd valamikor egy olajcsere-csomag.
Előzmény: vinjo (134815)
vinjo Creative Commons License 2013.06.11 0 0 134816

Nagyon szívesen!

Előzmény: fáber77 (134813)
vinjo Creative Commons License 2013.06.11 0 0 134815

Ha mailben küldted, akkor tuti, hogy megvan az alvázszám.:-)

Én km állástól függetlenül évente cserélem az olajat minden kocsinkban és jellemzően késő ősszel, mert úgy gondolom, nem árt, ha a hidegindításoknál friss az olaj. Mondjuk én könnyen beszélek, mert ennyi idő alatt jön össze manapság kb.10e km mindkét jószágban. (Pár éve még csak a Bravoba ment 20-25e/év. Mondjuk nem bánom, hogy így alakult.)

Szólj, hogy mikor aktuális, aztán megoldjuk a kellékeket...

Előzmény: zgi521 (134811)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!