Megint volt szerencsém hajtani egy elég gyors bódét... Pontosabban, coupét. Nyomaték volt benne, meg erő se hiányzott belőle. Egyetlen baja az üzemanyag színe és szaga, de a volán mögött ez csak a beindításkor zavart, de akkor eléggé. :-)) Egyébként, baromi jól ment, s Mewo-nak külön kiemelem, hogy ugyan automata váltó volt benne, de simán lehetett vele normálisan rajtolni, mert a féken állva fel lehetett pörgetni a fordulatot (4 kerék hajtás révén ;-)). Bár, érdekes módon, hiába hagytam manuális 1.-ben, mikor elindult 2.-at jelzett...
Ja, maga az autó egy 330 xd coupé volt. Egyébként, eladó, s ugyanannál a kollégámnál vevőre vár az az igazi játékautó, amit korábban próbáltam (jcw mini, még a kompresszoros). Ha valakit esetleg érdekelne. ;-)
Joba diesel ha sokat mesz.ha nem akkor benzin,jobb telen sokkal,elvezetes az autozas.teny jogy 6 ala nemviszed le es varosban 8-9.en atadtam a hugomnak es pesten jarkal vele egyenlore 9 literes fogyival de meg tanulja hasznalni de imadja.es maranello szinbe.ha ragaszkodsz a dieselhez akkor csak a 1.6.jo a fogyi az 1.9 folosleges sokat fogyaszt hacsak nem a 150valasztod. Bar nehezebb automba van a 1.9 azon kivul hogy relative nem fogyaszt sokat ha hajtom mas elonyet nemtudok felhozni.varosba is 9liter:-) a 19" kerekkel.en,evente 45-50e megyek ami elonye hogy nemkell megalnom tankolni hossUutakon.azon kivul draga a fenntartasa.en olajat 10e km kent cserelem es kb 2x annyiba kerul mint a bravo.amig mukszik a dpf ok mert nemfustol. Es meg nemvolt cserelve.de kuplung mar erzesre cseres lesz es draga kb(250.000) a bravon nemtom mennyi a benzines 80.000 volt.
Köszönöm a hozzászólásaitokat, mind nagyon sokat segit nekem! A fóliázás jó ötletnek tűnik, ha hozza az eredeti black metal szinvonalát, és sokáig kitart. Nem gond, ha ajtónyitásnál látszik. Ez az autó feketében az igazi! Króm kilincsekkel. :)
A 1,6 mjet motorhoz ragaszkodom, jobb a nyomaték, és keveset fogyaszt. Hosszútávon jobban kifizetődik, véleményem szerint. A pénz bizonyos intervallumon belül nem márvadó (2-4M Ft). Kevés kilométer és megbizhato tulajdonos ami még preferencia. A 120 lóerős modell az ideál, a 105 lóerő még belefér, a 90 már kevés. De vélgül is, mondhattok jó érveket a benzines motor mellett, nem zárkózom el előle, szivesen meghallgatom.
A manuális klimán gondolokodom. Mivel sokan irtátok korábbi hozzászólásokban, hogy problémás, drága a javitása. Viszont ezzel meg az a bajom, hogy esztétikailag nagyon otrombán néz ki.
This function allows you to set the number of service coupons. It is set to 9 at factory, and the number decreases at each Service Interval Reset. When the number of service coupons reaches 0 the "Service due" functionality on the dashboard is disabled.
Urak, van aktív fórumtag 120000 km fölött?Meg kéne nekem nézni a menüben, hogy van-e még szervízvisszaszámláló.Szőrén szálán eltűnt az utolsó szervíz alkalmával és a márkaszervíz sem tudja visszahozni.:(
Na ilyet kerestünk mi is hugomnak, első sorban 1.6 mJet-et, pár hónapig néztük az autókat, aztán feladtuk és lett más típus.. Sajnos nem tudtam őket a benzinesre rábeszélni, dízeleből meg gyenge volt a felhozatal, a szín miatti szűkítés is feladta a leckét...
"Az a problémám van, hogy nekem fekete Barvo kell, digit klimával, kevés kiloméáterrel, dizel."
Akkor újat kell venni ha nincs ilyen használtan és neked ilyen kell. (Nem kekeckedek!)
Eleve dízel autóban kevés kilométer mindíg gyanús (vagy nagyon drágán).
Használt autónál rengeteg türelem kell, ha ennyire ragaszkodsz a felszereltséghez (a színt és a motort is ide értve).
Én nem fényeztetném át mert marha drága (már ha jó munkát akarsz) és rontja az autó értékét. Ráadásul ha rosszul rakják össze akkor zörögni fognak benne az alkatrészek, beázik a lámpa stb.
A fólia jó ötlet, bár akkor ha kinyitod az ajtót látszani fog az eltérés.
Ha talalsz megfelelot,mas szinben vedd meg aztan foliaztasd le.nalunk azaz szlovakiaban 100€/elem.bar nekem mindegy lenne a szine csak,jo legyem megaztan tobbnyire belulrol nezem.es inkabb ott legyen minden ami kell.