Azért, mert a siófoki helyi járatok kihasználtsága alacsony, emiatt feleslegessé váltak a cég számára. Helyettük a JTR-892 lett beállítva a helyi járatokra.
A GBS-ekben gyárilag ilyen ülés van. GLP,GLL magas támlás Halas, a GSZ meg tököm tudja hogy hívják típusú még kényelmesebb, az E94G meg Vogel Spot 600/1(ha jól tudom).
Elkészült az eredeti mintájára az új dísztárcsa. A régi,eredeti,a gyárban több évig használt gép,és az akkoriban ezen a gépen dolgozó mester segítségével újraéledt ez a fajta dísztárcsa. Ez a fajta csak a kiállításokra vitt/szánt buszok némelyikén volt megatlálható.
A GSZ-350 jelenleg is aktív autó mostanában különjáratozik is, kapott már felújítást és nagyon igényes gazdája van, egy emberes kocsi.
GBS-394 látott már szebb napokat is, tartalék...
Felújítás nélkül megy a mai napig forda kocsiként GSZ-352 ami szintén selejt érett, de mivel egyik nap távolságira küldték és a motorja nem bírta olyannyira, hogy teljes motor generálon van most.
Ez a 3db E94 van Szentendrén a többi vagy selejt vagy át lett helyezve...
Aha Győr. Jópár fel is lett újítva nemrég, szép csillogósak (itt is voltak elég komoly vázgondok velük) Ha már a Balatont említed a siófoki helyi festés tetszik nagyon (nem vagyok biztos hogy van olyan E94 de mintha láttam volna)