Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

janobá Creative Commons License 2010.12.17 0 0 41153

Azt hiszem ez a véleményem nekem is. A hibakód kiolvasás se rossz meoldás. Lehet hogy egyértelmü lenne.

Előzmény: Garfield007 (41150)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.12.17 0 0 41152

Kicsit kutatsz a neten, találsz a rádióhoz progit. A hátulján levő sorozatszámot kell beírni, és dobja a kódot.

Előzmény: Kattal (41147)
Kattal Creative Commons License 2010.12.17 0 0 41151

Sajnos nincs már meg a szervízkönyve. Az ízzót hogyan lehet cserélni a fűtéskapcsolóknál? Mennyi van benne mert teljesen sötét.

Előzmény: kabipo (41149)
Garfield007 Creative Commons License 2010.12.17 0 0 41150

Akkor meg nem "langyit" csinal 9 km alatt :-)

Lehet szonda is, de egyszerubb ha eltolod egy szervizbe es megnezeted. Nem, nem kell markaszerviz sem.

Előzmény: kovacas (41148)
kabipo Creative Commons License 2010.12.17 0 0 41149

Sziasztok!

Elméletileg a szervizkönyv első oldalán található.Régebben a Gömb Kft a XIII.kódoltak ki rádiókat.

Előzmény: Kattal (41147)
kovacas Creative Commons License 2010.12.17 0 0 41148

Nem értem összefüggéseiben az egészet! Tehát vagy a hátsó lambdaszonda a rossz,vagy a termosztát? Akkor nem fűtene az autó,hogy minusz 8 fokban ingben tudjak vezetni.

Előzmény: Garfield007 (41146)
Kattal Creative Commons License 2010.12.17 0 0 41147

Sziasztok!

A napokban vettem egy Thaliát és nem világít a fűtésrészen semmi sem. Megtudnátok mondani hogyan kell benne ízzót cserélni és milyen megy bele?

Plusz le volt véve a saru és a rádió kéri a kódot de nincs hozzá meg és az előző gazdája sem tudja. Honnan lehet szerezni?

Válaszotok előre is köszönöm.

Garfield007 Creative Commons License 2010.12.17 0 0 41146

Es ne feledkezzunk meg arrol sem ha csak siman a termosztat halt meg(most mar nekem is van egy nyari termosztatom ;oD) es ez mellett vilagit a lampa is :-)

Előzmény: janobá (41138)
janobá Creative Commons License 2010.12.17 0 0 41145

Ha van akna, meg egy multiméter, s egy kis hozzáértés a fütőkör mérhető a hátsó szondán. A szonda csere tiz perc, ár 20000ft-közzelébe, s felette :)

Előzmény: kovacas (41140)
kovacas Creative Commons License 2010.12.17 0 0 41144

Köszönöm a segítséget, megpróbálom a kontakt hibát orvosolni,a másikat   megnézetem szervizbe . Ez is volt a terv,csak nem tudtam,hogy motor vagy valami más károsodása nélkül használhatom e az autót.

Előzmény: Gergo.bgy (41143)
Gergo.bgy Creative Commons License 2010.12.17 0 0 41143

Ez utóbbit javíthatod te magad is, ha az ülés alá nézel, akkor fogsz látni egy csatlakozót, amibe egy kábel megy, nah ott szerintem van egy kontakt hiba. Tipikus eset.  A MIL lámpa kigyulladásának okát, meg egy gyors diaggal meglehetne nézetni, és majd karácsony után már célirányosan tudod majd javíttatni, ha több lesz a cash. :)

Előzmény: kovacas (41142)
kovacas Creative Commons License 2010.12.17 0 0 41142

Köszi! Csak az a gondom,hogy nekem a serv led is világít a légzsákéval eggyütt. Azt nem tudod mitől van?

Előzmény: szabeszka (41141)
szabeszka Creative Commons License 2010.12.17 0 0 41141

Szia!

 

Nekem is és még sokaknak ugyanaz a hiba mint, amit janobá is leírt. Ha a kat. utáni diagnosztizáló lambda-szonda rossz, akkor semmilyen működésbeli különbséget nem veszel észre az autónál, ugyanúgy megy, ugyanolyan a hangja, ugyanannyit fogyaszt.... csak hát világít a műszerfalon az az átkozott ikon.

Nekem kb 2 évig világított, és most is világítana, ha nem kötöttem volna át a SERV ledre. (Tudom, ez nem tisztességes megoldás, de már nagyon zavart az állandó világítása.)

Előzmény: kovacas (41140)
kovacas Creative Commons License 2010.12.17 0 0 41140

Köszi a választ! Jártál vele,vagy rögtön vitted a szervizbe? Mennyibe kerül ez a hátsó lambda szonda? Házilag ki tudom cserélni? Kinyírom e a katalizátort ha továbbra is járok vele? Az nem lehet gond,hogy kb 1 hónapja csak városi közlekedés,rövid utak hidegben.  Minusz 8 van Szolnokon.

Előzmény: janobá (41138)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.12.17 0 0 41139

A generátorod rendben? Ha lekapcsolsz minden plusz fogyasztót, belső fűtésventit is, akkor is pörög ennyivel. Akksidban mekkora feszültség van?

Előzmény: gabocsiga (41135)
janobá Creative Commons License 2010.12.17 0 0 41138

Ezen kivül mást nem okoz? A melegedés a menetszél miatt (ami jócskán minusz) szerintem semmi köze a lámpához. Nálam a hátsó (katalizátor utáni) lambdaszonda döglődése csinálta a jelzést.

A fütésköre ment tönkre. De ha más jelenség is van akkor nem ez a gond.Szerintem.

Előzmény: kovacas (41137)
kovacas Creative Commons License 2010.12.17 0 0 41137

A tiusa 1.4 16v és 2003 as gyártású. Tegnap vettem én is észre,ebben a hidegben nehezebben melegszik a motor. Cora oda vissza 9 km, és csak langyi volt.

kovacas Creative Commons License 2010.12.17 0 0 41136

Sziasztok! A segítségeteket kérném! Tegnap váratlanul kigyulladt a motort szimbolizáló ikon. Leírás nagyon szűkszavú, vigyem szervizbe. Most karácsony előtt?  Nem lehetne valamit előtte megnéznem? Lehet így vele járni? Előre is köszi!

gabocsiga Creative Commons License 2010.12.16 0 0 41135

Én is ezt akartam pont kérdezni! Csak neken még magasabb a fordulatszám kb 1800. De csak -2fok alatt csinálja...

Előzmény: kabipo (41130)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.16 0 0 41134

...ja persze a szíj felől megint hallom a "nyüszögést" :-(

Előzmény: Törölt nick (41133)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.16 0 0 41133

Én tegnap vettem először észre, hogy pl. lámpánál megállva, kell 1-2 mp. mire visszaáll olyan 800-850 körülre 1000-1200 ról, de inkább nagy hidegben...(1,4 16v)

Előzmény: kabipo (41132)
kabipo Creative Commons License 2010.12.16 0 0 41132

Tavaly még rendesen müködött.Kicsit furcsa hogy ennyire pörög.

Előzmény: Nándi777 (41131)
Nándi777 Creative Commons License 2010.12.16 0 0 41131

Szia! Nem akarok hülyeséget mondani, de nekem is így megy aszem. Mi ezzel a problémád?

Előzmény: kabipo (41130)
kabipo Creative Commons License 2010.12.16 0 0 41130

Sziasztok!

Kérnék egy kis segítséget.+6 c fok alatt 1200-1500 alapjáratom van üzemi hőfokig,akkor is csak nagyon nehezen áll be 850 re.Voltam diagn.ott nem találtak semmit.Lenne valakinek valami ötlete?Köszönöm.1.4 16V taliga.

dx man Creative Commons License 2010.12.16 0 0 41129

Sziasztok,

ezeket a kis videókat érdemes megnézni.

http://www.vezetestechnika.eu/video/

dx man Creative Commons License 2010.12.16 0 0 41128

Köszi, végül is az a lényeg, hogy most már jó.

Előzmény: rámiusz (41116)
kisfitti Creative Commons License 2010.12.16 0 0 41127

:-(

Akkor is, nekem a sajátom kell.. :-)

Előzmény: gessztenye1 (41125)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.12.16 0 0 41126
Előzmény: kisfitti (41122)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.12.16 0 0 41125

15-20 meg egy felújított komplett önindító. :-/

Előzmény: kisfitti (41122)
nagya2 Creative Commons License 2010.12.16 0 0 41124

Hali!!

Ha ilyen közelre fényképezel, kapcsold be rajta a virágot:-))

Ha viszont bevolt kapcsolva, akkor ott a géppel valami gond van.

Üdv Nagya

Előzmény: kisfitti (41123)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!