Nekem 52,6L a rekordom, amennyit bele tudtam tankolni. De már alig mozdult a nulláról a mutató, féltem is, hogy eljutok-e a benzinkútig. Ahogy írták, tényleg hülyebiztos a mutató.
Off: Ma vezettem egy A4 turbot, 165 lóval. Nem mondom, hogy nem jó, karakterisztikája hasonlít a Bravoéra. Kicsit többet tud, mondjuk 160 felett. Az igazi előny mellette a "tank-érzés" Nagyon stabil a kasznija.
Ha vernének elfogadnám, de az árkülönbözet mindenképp indokolatlan. Nincs benne hill holder, viszont a beindítása inkább egy gőzmozdonyéra hasonlít :-) Kulcs be, fék, aztán kupplung, nyomd meg a kulcsot, engedd ki a kéziféket és ha már be is kötötted magad, mehetsz. Azt hiszem, nem hagytam ki semmmit.... :-)
Mivel sajna a klíma nem akart müködni egy ismerös aki klímával foglalkozik eljött hogy segítsen a bajomon.Nos klímagépet rákötötte és lefejtette a mintegy 9gramm!!!!! gázt.
Rendszer ellenörzés,kiderült a rendszer tökéletesen tömít de sajnos ahol tölti a gázt a szelep megadta magát és a töltöcsonknál elmegy a gáz.
Kérdésem az lenne hogy minek nevezzem azt a szelepet ami ott van mert a szerelő szerint egy sima gumiszelep van benne.
Vinjo esetleg tudsz ilyet szerezni?
A másik kérdésem hogy ma este elutazom külföldre és nemrég megtankoltam a kocsit,ha jól olvastam akkor 57 literes a tankja a drágámnak és sikerült ugy 52 litert tankolni hogy a komputer kiirta hogy kevés a nafta és a szintjelzö kb 1,5mm-re volt az alsó csíktól.
Ergo csont üres volt a tank de ezek szerint létezhet hogy volt benne még kb 5 liter ennél a szintjelző állásnál?
Vagy sajna már tankolni sem tudok? :)
Előre is köszi!
Ha hazatértem beszámolok egy fogyasztásról.Persze ha érdekel valakit!:)
Hat en sem csereltem meg egyiken sem csak amikor tortem:-) meglepodtem ezen is.es valoszinu a hutoventi nyomta szet ugyanis egy helyen felfekszik es mozog gondolom az sertette meg majd a heten kiderul megy szervizbe.kap uj olajat is meg fekeket.
de nem ment el az osszes viz a tartaly ban maradt az aljan.bar amiota megvan egyszer sem toltottem vizet bele 5 ev alatt.most is csak azert nyitottam fel hogy ledeket rakjak a helyzetjelzokbe es akkor lattam hogy minden rozsaszin:-)
Ha a Nissens megfelel - szerintem olyan tutira van, mint a gyári - akkor EZ kell neked . Persze nem azt mondom, hogy innen, de ez nem annyira durva ár.
140.000 korul volt cserelve.nem azert mert elment hanem akcio volt alkatreszre es volt serules is ezert belefert es a csapagyakat is csereltek a valtoban a 4.5.6fokozatot mert bugott.most meg ugy nez ki elment a hutom,ugyanis a motorter csupa hutofolyadek debugy hogyva ventiblapat mogottbkis lyuk es szetnyomta az egesz motorba.szegeny hugom mindig nala megy valami el:-) amugy most 192.000 van benne.