Hétvégén nem dolgozik szeritem mert akkor állni szoktam látni Esztergomban.
Nagy részt a 11-es főút felöl ha az ember jön a VB-s 880-as járattal akkor Esztergom Régi vámnál van egy kút és vagy ott a kútnál áll ahol most is fényképeztem vagy a kúttal szemben az út szélén.
Előfordul, hogy a kúttól felfelé van egy utca egy játszó térrel és ott áll.
"Én arra az egyre emlékszem ami a Kt rt-nél BHX-275 rendszámmal futott. NDK-s re-import gép. A tankja még hátul volt. '91 körül érkezett Kaposvárra, és ha jól emlékszem egy nagyon öreg 260-as motorját kapta meg a BZ-61-94 esét, mert amivel jött az nagyon tropa volt. Késöbb turbósították, a kipufogó ekkor került az akkor még csak 280 asokon megszokott helyre. Nagyon erős fütyülő hangja volt."
A CCK-291 is ilyen turbós volt még vajszínű-narancssárga korában, valamint az egyik ex BKV-s 260-as (aminek fehér és világoskék csík volt az oldalán, lent) és egy ráncajtós (barna csíkos) 280-as is - ez utóbbi kettőnek nem emlékszem a rendszámára.
Van. Amikor a Rába kitalálta hogy elkezdi gyártani ezeket a cuccokat, a Scaniánál magasabbra emelte az alváz árát. Így lesöpörte a piacról az akkor burjánzó E94-eseket, majd amikor rájöttek hogy önköltség alatt buszt gyártani nem jó buli, a piaci űrt elárasztották a nagy német gyártók Törökországban csóró országoknak gyártott típusai. A sok közül ez volt az egyik rúgás amivel tönkretették a világ legszebb buszait gyártó EAG-t.(szándékosan nem írtam hogy a legjobbat mert beázik, rohad, eltörik, elég, stb., bár ezzel nincs egyedül)