Először is megnézném a ventillátort kap-e delejt, ha igen és nem forog, akkor ott a problem, ha nem kap delejt akkor a kapcsoló körül, vagy a fokozat ellenállásnál van a bibi.(a fokozat ellenállás csak akkor jöhet szóba, ha a ventillátor a legnagyobb fokozatban hajlandó elindulni.)
Egy kis segítséget szeretnék kérni. 2005ös 1.5dci Thaliam van. Nem akar elindulni a belső szellőztetés sehogy, a biztosítékok mindegyike ép és ki is cseréltem a biztonság kedvéért.
Elég kellemetlen lehúzott ablakkal a minuszokban....
Ma reggel -15°c, izzitás ráad(lampa kialszik) +mégegyszer és a dödö-dödö-vrammm helyett dödö-dödö-dödö-dödö-vram-taka leáll, izzít mégegyszer dödö-dödö-vrammm taka-taka-taka-taka-taka-taka-taka karcos torokköszörülésu hanghatással jelezte, hogy hidegje van de nagyon.
Tanács 1*izzít kivár míg kattan a relé+még 1* izzít, és indítás, ha nem indul 3* mennie kell.
Hozzáteszem az én akkum 8 1/2 éves gyári Inci Akkü.
Köszönöm szépen Kisfitti, képben vagyok így... Ahogy írtam nekem két hete, mostmár inkább három, kint szunyál a Thalia és indul. A hiba nem jelentkezik. De sajna lassan teker így ma sztem kap egy új aksit... Aztán meglátjuk mi lesz. Ha ismét elkezdi ezt a nem kattanok akciót akkor a Te fonaladon én is végignézetem a szerkezetet... Mégegyszer köszi és kellemes ünnepeket!
Én tavaly cseréltem ki ezeket a rizsizzókat.Nem kell a fűtés bowdenjeit leakasztani.Először a váltóboxot,majd a középkonzolt kell kiemelni.Innentől kezdve kényelmesen,a panelt kissé kifordítva lehet izzót cserélni.
Más:A kézifékem megint bemondta az unalmast.Januárban viszem szervízbe,mert szétszedik a hátsó fékeket is.Asszem most nem úszom meg egy kézfogással a bulit.Legutóbb elég volt meghúzni vmelyik bowden összekötő csavart.
Az a mágneskapcsoló, ami rá van építve az önindítóra. Erre mennek rá a vezetékek.
De sajna szét kell szedni, mert lehet, hogy neked a kefék vannak elkopva, ezt csak akkor lehet látni, ha szét van szedve. Nem ördöngősség, 2-3 órás munka egy hozzáértőnek, én mint írtam kicseréltettem benne a keféket is, így lett 19K az anyag mágneskapcsolóval.
Sajnos nem lehet csak úgy kiszűrni, mivel, ha indítóznál, és nem forgat, és nem hallasz kattanást sem,(mint ahogy én sem hallottam) az még lehet kefe is, mivel a kefén keresztül testel le a mágneskapcsoló, így nem húz be az sem.
Azóta folyamatosan jó, sőt jobban is pörget, ez meg abból adódik, hogy az egyik oldalon jobban el volt kopva a kefe, így volt amikor szinte csak az egyik dolgozott.
Egy szépséghiba azért akad.
Túl zsíroztuk a bendixet, így hidegben síron túli hangja van, mivel nem tud rendesen kilökődni a helyére. Ha már kicsit járt és utánna próbálom, akkor már jó. De mégegyszer ez miatt nem szedetném le, mivel nekem útban vannak a gázcsövek, és egy esetleges szivárgás nem jönne jól. Ha meghal, akkor veszek egyet bontottan, már én is neki mernék állni, simán.
Kisfitti köszi az infót. Mivel nem vagyok szakember, melyik mágneskapcsolóról van szó? Én 2 hete kint parkolok a Thaliaval ebben az időben és semmi gáz sincs. Reggelente pöccre indul. Picit lassabban teker ebben az időben de azonnal indult eddig. Még várok vele kicsit aztán sztem én is véghez vitetem ezt a munkálatot amit a tiedén csináltak. Azóta egyébként nincs gond? Próbálgattad?
Nagyon szépen köszönöm! Jó lett a rádió. Izzót még később cserélek:)
Viszont amit nem ír a kijelzőn az a külső hőmérséklet. 2002-es 1.5dci ex.. Gyárilag ha jól tudom kellene. Mi lehet a hiba és hol van az érzékelője elhelyezve?
2db van benne,és jó szar kicserélni.(Már elnézést a csúnya beszédért)
1:Kiveszed a boxot,és felnyúlsz.Hosszú ujj kell hozzá,és markoljon az ujjhegyed mint a fogó,mert nem fogod tudni elforditani.
2:kiveszed a boxot,kiveszed a 2 csavart alul,felnyúlsz,leakasztod a bowdeneket,asszem 2-öt és kiforditod vagyis inkább beforditod,és kijön.És ha kivetted még véletlenül sem csavargatod a rostély állitót meg a hideg-meleg szabájzót.Mert esetleg nem oda fog füteni ahova mutat.Bár lehet itt nem lehet másképp össze rakni már nem emlékszem.
Ide feltöltöttem. (Felelősséget nem vállalok érte, de ahonnan letöltöttem, ott mindenkinek sikerült kikódolni. 1-2 -szer próbáld meg max., ha nem megy, akkor más megoldás után kell nézni, pl. ebay-en is vannak 100%-os userek, akik csinálnak ilyet 1GBP-ért)
Nem értem összefüggéseiben az egészet! Tehát vagy a hátsó lambdaszonda a rossz,vagy a termosztát? Akkor nem fűtene az autó,hogy minusz 8 fokban ingben tudjak vezetni.