Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vasijazzes Creative Commons License 2009.02.16 0 0 30825
Most jött ki a súlyadó az imádott Jazzemre..... 18300 Ft egy évre nekem.....

Az utcában olyan az út mint a ralli pálya és még van képük behajtani vagyonokat.....
Szívesen befizetném ha lenne előrehaladás de már évek óta semmi javítás!
Ha beszedik a kest legalább javítsák ki az utakat is!BRRRRRR!!!!!! :-((((
Nah szép napot mindenkinek!
Előzmény: vasijazzes (30824)
vasijazzes Creative Commons License 2009.02.16 0 0 30824
Akkor jól sejtettem csak nem voltam benne biztos.
Köszi a segítséget Jazztársak!:-))))
Előzmény: wastegate (30823)
wastegate Creative Commons License 2009.02.16 0 0 30823

Pontosabban megszűnik az elektromos motor segítsége mert nincs rá szükség, sőt nagyobb sebességnél a stabilitás rovására menne a túlzottan "érzékeny" kormánymozdulatok miatt.

 

w

Előzmény: vasijazzes (30821)
vidi313 Creative Commons License 2009.02.16 0 0 30822
Igen, nagyobb sebességnél bekeményedik.
Ami engem illet, egy hajszálnyival kellemesebbnek érzem azt a szervót, amelyik minden sebességtartományban azonos kormányzó erővel bír.
Előzmény: vasijazzes (30821)
vasijazzes Creative Commons License 2009.02.16 0 0 30821
Ezt nevezik adaptív szervónak?(Ha van ilyen.... )Ami bekeményedik? Vagy az adaptív az mit jelent?
Előzmény: vidi313 (30820)
vidi313 Creative Commons License 2009.02.16 0 0 30820
Jól tudod.
Előzmény: vasijazzes (30817)
vasijazzes Creative Commons License 2009.02.16 0 0 30819
Köszi!
Előzmény: Davidovics P. (30818)
Davidovics P. Creative Commons License 2009.02.16 0 0 30818
Jól tudod.
Előzmény: vasijazzes (30817)
vasijazzes Creative Commons License 2009.02.16 0 0 30817
A "régi" Jazz (LS) szervókormánya sebességfüggő?
Ha jól tudom az....vagy rosszul tudom?
vidi313 Creative Commons License 2009.02.16 0 0 30816
Előzmény: gyanta ati (30810)
C.U.C.S. Creative Commons License 2009.02.16 0 0 30815
"Depressziósabb"?Miből gondolod,hogy depi vagyok?Én ültem olyan autóban amiből alig láttam ki és nagyon zavaró volt.A jó minőségű fólia kívülről sötét,belülről alig veszel észre különbséget.Párásodást nem tapasztaltam emiatt.Több előnye van mint hátránya és jól is néz ki.A napellenzőt nem ismerem de nem szeretek fel-leszerelni és tárolni semmit a verdában.Gondolom lehúzott ablaknál is gondot okoz.
Előzmény: Ptom71 (30813)
ckerti Creative Commons License 2009.02.16 0 0 30814

Amit írsz, az tipikusan a rossz minőségű ill. a túl sötét fóliára igaz.

 

Nekem is fóliázva a van a kocsim, és nem bántam meg.

Egy enyhe sötétítést jelent, de nyáron nem melegszik fel az utastér, este szinte semmi különbséget nem érzek a kilátási lehetőségekben, pedig ettől én is féltem.

A gyerek l. jobban bírta a nyarat és a negyven fok külső hőmérsékletet, miután fóliáztattam -emiatt- a kocsit.

 

Persze egy napellenző olcsóbb és mobilabb.

 

Csak elmeséltem a saját tapasztalataimat.

 

(ezt a fokozottabb belső párásodást nem is értem, de én még soha nem tapasztaltam)

Előzmény: Ptom71 (30813)
Ptom71 Creative Commons License 2009.02.16 0 0 30813
Én nem tartom jónak a fóliázást. Télen sokkal kevesebbet süt a nap, így csak még sötétebbet csinál az autóban.

Kevésbé melegszik fel az utastér, így ha beülsz jobban párásodik a szélvédő (kapcsolhatod a klímát a páramentesítéshez).

A kevesebb napfény miatt depressziósabb lehetsz, jobban erőlteted a szemed a sötét miatt, majd a végén szedheted a vigantolt.

Én a napellenzőt javaslom. Azt egyszerűen le lehet szerelni.
Előzmény: C.U.C.S. (30807)
ckerti Creative Commons License 2009.02.16 0 0 30812

Jó poén :-)

 

Még kb. két hét és megjön a fizum, ha akkor még megvan a felni, akkor megveszem.

Jó lesz így?

Előzmény: nyárimádó (30811)
nyárimádó Creative Commons License 2009.02.16 0 0 30811

Miért érne bele valamibe? Ugyanaz a futómű. Ha meg beleér, majd bekopik:)

Üdv

Előzmény: ckerti (30749)
gyanta ati Creative Commons License 2009.02.15 0 0 30810
Nehogy azt hidd,hogy spóroltam!Lakott területen kívül 100-110. 200 folyamatos km-ből kb.40-50km lakott terület. Ennyit tesz a benzin minősége. Máskor spórolással sem megy 5,5 alá.
Előzmény: C.U.C.S. (30809)
C.U.C.S. Creative Commons License 2009.02.15 0 0 30809
4,7?Gratulálok!Nyáron egyszer nekem is összejött 4,8.Kíváncsi voltam mennyire tudom levinni aztán gyorsan leszoktam róla.Inkább legyen 6-7liter de élvezzem a vezetést.A jazz különben sem egy erőgép,ha még el is lustulna...
Előzmény: gyanta ati (30808)
gyanta ati Creative Commons License 2009.02.15 0 0 30808
HÁt, ha én meg tudom ismételni a téli 4,7-et nyáron, nem fogok bánkódni...
Előzmény: C.U.C.S. (30798)
C.U.C.S. Creative Commons License 2009.02.15 0 0 30807
Biztos a szalonban csinálják?Én pontatlanul írtam.Fóliázva kértem,ők szivességből elvitték és megcsináltatták.25e ft volt.Érdeklődj az árakról mert lehet,hogy neked beszámítják a"szivességet".
Előzmény: sipos74 (30788)
C.U.C.S. Creative Commons License 2009.02.15 0 0 30806
Egyértelmű hogy a szélesebb gumival több a fogyasztás azonos körülmények között viszont télen magasabb mint nyáron.Ezért irtam hogy nálam kb. egyforma.Pedig én 175-ről 195-re ugrottam.Te 185-re.Persze igaz,hogy gumija válogatja.
Előzmény: kóboráram (30801)
gyanta ati Creative Commons License 2009.02.15 0 0 30805
Helló Waste!
Bika jegyű vagyok... Szeretem körbejárni a dolgokat,de néha az jön ki, hogy hülye voltam. Ebben a témában majd meglátjuk tavasszal az első tankolás után.
Előzmény: wastegate (30802)
Ptom71 Creative Commons License 2009.02.15 0 0 30804
Látod pont ezt mondom, hogy azonos mértek között is óriási különbségek vannak. Nem szükséges méretet változtatni, ha az ember valóztatni szeretni. Ott vannak a prémium katagóriás abroncsok lehet közüllük választani. GY, Michl. Pirelli stb.
Előzmény: gyanta ati (30800)
Ptom71 Creative Commons License 2009.02.15 0 0 30803
kép
(Képet az olajszűrő miatt készítettem, bár látszik a gumicsík rögzítése is. Előrébb lévő fekete bolha.)

A gumi csíkot nem lehet visszapattintani. Azok a fekete patentok rögzítik. Meg kell nézni, hogy ezek megvannak-e? Ha hiányzik, akkor venni kell az autósboltban ilyen nagy méretűt. Ha kiszakadt, akkor lemezcsavar vagy ragaszás.

(Irigyellek a hó miatt, nálunk még nem esett hó, úgy hogy megmaradt volna belőle valami.)
Előzmény: jezjazz (30795)
wastegate Creative Commons License 2009.02.15 0 0 30802

Atti ...

 

Rendesen rákattantál erre a gumi-felni kérdésre ...

 

:O)

w

Előzmény: gyanta ati (30800)
kóboráram Creative Commons License 2009.02.15 0 0 30801

Nyilván a gumitól is függ, ugyanabban a méretben is lehet jelentős eltérés 2 fajta gumi között.

 

Én arra gondoltam, hogy ha azonos a gumi anyaga, akkor a szélesebb guminál a szélesebb futófelületet kell meggörbíteni/kiegyenesíteni folyamatosan haladás közben és ezért nő meg a gördülési ellenállás.

Előzmény: C.U.C.S. (30798)
gyanta ati Creative Commons License 2009.02.15 0 0 30800
Sziasztok!
Utánanéztem a felúszási sebességnek különböző szélességű gumiknál. Continental: 175: 92,4 km/h 195: 89,1 km/h 205: 86,3 km/h 225: 82,3 km/h. Ezek szerint ha 175-ről váltanék 225-re, biztosan komoly meglepetés érne egy nyári zápor alkalmával, de 175-ről 195-re nem hiszem,hogy bárki is észrevenné, aki nem a határon autózik...
Sokkal inkább jelentős a különbség az egyes gumi típusok között. Amíg a Vredestein Sportrac3 205-ös méretben 89,5 km/h-nál úszik fel, addig a Michelin Primacy HP 83,2-nél. Tehát a Michelin 205-ös kb. ugyanott veszíti el a tapadást, mint a Conti 225-ös. A gördülési ellenállás is különböző az egyes típusoknál. Találhatunk olyan gumit, amelyik szélesebb egy másiknál, mégis jobb az aquaplaning-tulajdonsága, és még jobb a fogyasztás is. Persze nem ez az általános...
jezjazz Creative Commons License 2009.02.15 0 0 30799

Köszi a választ.

Így látatlanban le fogom szedetni az apósommal. Aztán majd visszatesszük valahogy.

Előzmény: kóboráram (30797)
C.U.C.S. Creative Commons License 2009.02.15 0 0 30798

Nem hiszem,hogy kevesebbet fogyaszt .Én a 195-ös nyárival és 175-ös télivel kb.egyforma fogyasztást mérek ugyanolyan vezetési stílussal.Téli fogyasztás nyáron is.

Előzmény: kóboráram (30784)
kóboráram Creative Commons License 2009.02.15 0 0 30797
Ha részben leszakadt, akkor is vissza lehet egyszerű módszerekkel tenni, pl. pár lemezcsavarral. De ehhez alulról kellene hozzáférni, pl. aknából.
Az enyém is így van "meggyógyítva".

Ne hagyd lelógva, mert könnyen beakad valamibe és nagyobb kár lesz belőle.
Előzmény: jezjazz (30795)
kóboráram Creative Commons License 2009.02.15 0 0 30796
Azt próbáltad, hogy többször ütközésig mindent megmozgatni rajta: előre-hátra, a háttámlát, a magasságot?
Ha erősen megrángatod az ülést, nem mozog-e jobban, mint az anyósülés? Esetleg megrepedt valami vagy elengedett egy hegesztés, stb.
Valaki ráül és nyikorgatja, közben megpróbálod kideríteni, honnan jön a nyikorgás.
(Vigyázz az elektromos vezetékre, ami az ülés alatt van!)
Előzmény: calamites (30790)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!