Keresés

Részletes keresés

BPO-105 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78013

260 távolsági? Pontosan mit is rejt ez a megnevezés? A "legtávolságibb" kivitel, amiről eddig tudok, és gyári, az a 260.32R volt...

Előzmény: zsitvica (78004)
BPO-105 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78012

Nem, volt 260.02-es és 260.06-os(!) is helyközi festésben (pl. a kisvárdai AVE-355), csuklósból pedig 280.02 is.

Pl. DUC-754 is boz-021.extra.hu/ik260/duc-754.jpg (pont a lényeg nem látszik, de a ládatérajtókról tetten érhető, hogy nem .43-as).

Amúgy egyáltalán nem ritka, hogy az NDK múltú, vagy a szovjet/FÁK exportból visszamaradt gépek helyi kivitelük ellenére helyközi gépek lesznek, amíg botosak, addig kényelmesebb velük így dolgozni, mint megállni minden fánál. Néhol átalakítják őket, néhol nem.

Előzmény: 2156 (77992)
Bzmot332 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78011

Mindenhol csak annyit ír, hogy Ikarus 260-280, altípust nem ír sehol sem. Egyébként elég ritkaságszámba megy ez a könyv, 1000-et nyomtattak, és ez az egyetlen neten fellelhető darab... Amúgy egyenes műszerfal van benne, mint ami a 260T-ben is:

 

http://noob.hu/2012/03/29/img055.jpg

Előzmény: suraki1 (78009)
BY-75-98 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78010

Mail ment!

Előzmény: Törölt nick (77956)
suraki1 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78009

Az szép! Egyébként érdekes, ami eddig a kezemben volt, abban az első belső oldalon ki volt írva az altípus is.

A piktogramok a tiedben hogyan vannak felsorolva? Van már benne osztott műszerfal?

Előzmény: Bzmot332 (78006)
zsitvica Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78008

A képeden (prospektusodon) kettő helyi busz-városi látható.

Előzmény: Bzmot332 (78007)
Bzmot332 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78007

Helyközi viszont készült, azzal keverem. (Legalább is ha jól láttam, a VOLÁN-nak van)

Előzmény: zsitvica (78004)
Bzmot332 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78006

'73-as, altípust nem ír, de van PRÁGA váltós meg mechanikus is benne (HAFE ASH 72.2), tehát részben gondolom a 0-ás BKV-sok, a másik kéziváltós nem tudom, milyen.

Előzmény: suraki1 (77997)
Dzsokko Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78005

 

T.Urak!

 

A képen látható lámpák eladóak

 

06-20-9888-557

zsitvica Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78004

Megszereztem egy 260-280-as kezelésit és abban van ez a szép nyitókép. Gondolom az első képen látható altípusú 260-as távolsági, nem?

 

---------------

 

NEM.

 

A 260-ból NEM épült távolsági kiivitel hazai piacra.

 

 

 

 

Előzmény: Bzmot332 (77990)
The Guilty Creative Commons License 2012.03.29 0 0 78003

"Rendszám buzulás"? Akkor Te még nem jártál a BKV-s topic-okban, na ott az megy. Itt meg reklámozás megy.

Előzmény: Törölt nick (77994)
suraki1 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 78002

Nem emiatt kérdeztem, engem a régi kapcsolópiktogramok érdekelnének. Nemrég itt szerepelt egy '84-es, már abban is csak úgy van, hogy mellette a"jövőben alkalmazni kívánt" jelképek is fel vannak tüntetve.

Előzmény: boz-021 (77999)
Csoki bácsi Creative Commons License 2012.03.29 0 0 78001

LMB-pótló járat. :D

Előzmény: boz-021 (78000)
boz-021 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 78000

78000 :)

boz-021 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77999

Nekem egy "75-ös van, abban is benne van ez a két kép.

Előzmény: suraki1 (77997)
FAV 20 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77998

http://suenkel-cue.com/index.php?page=we-2109-2

 

Szerintetek hol lehet kapni ilyen kédert? A buszok üléseinél alkalmazzák. Vajszínű kéne.

suraki1 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77997

Az a 260-as még prototípus. Egyébként mikori az a kezelési? Milyen altípushoz való?

Előzmény: Bzmot332 (77990)
boz-021 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77996

A potáciális vevőidről meg az IFC-ről annyit, hogy amit előadsz az kimeríti a reklám fogalmát...

Előzmény: Törölt nick (77994)
2156 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77995

És 6mm-be nem fér be két csík? :D Bocs, tudom gyenge volt.

Előzmény: Törölt nick (77993)
2156 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77992

Azokon nem "falazták" be valamelyik ajtót? Tény, hogy nem ismerem az SZV mindnen buszát, de 3 ajtós 260-ast nem láttam még csíkosan, ettől függetlenül lehet. Ha így van elnézést kérek!

Előzmény: BPO-105 (77985)
Bzmot332 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77990

 

Megszereztem egy 260-280-as kezelésit és abban van ez a szép nyitókép. Gondolom az első képen látható altípusú 260-as távolsági, nem?

D 20 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77989

Abban a hsz-ben utaltam is rá, hogy a háromszög alak ennyiben maradt meg a csuklósokon.
(...)

Előzmény: BP-02-25 (77977)
D 20 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77988

Kémilend is más világ... :)

 

Majd fótózok farba "ZBO"-t...

Előzmény: Tector (77973)
boz-021 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77987

Először csak a +1 ajtó lett kész, és maradtak a mechanikus váltók. Kb. fél évre rá került az autókba ZF váltó.

Előzmény: torqmatic (77980)
BPO-105 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77986

Új Volánbusz logósból viszont ráncajtós 260-as is csak egy volt, az is 260.43-as. Ráadásul 260.02-ese nem volt a cégnek.

Előzmény: 2156 (77984)
BPO-105 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77985

Azért vannak/voltak helyközi 260.02-esek is, azok bizony zöld csíkot viseltek.

Előzmény: 2156 (77984)
2156 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77984

Szabolcs Volán: csak a helyközi buszok zöldcsíkosak, azokon viszont két csík van.

Előzmény: Törölt nick (77956)
BPO-105 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77983

A BFD az a Magyar Rádió busza, és úgy tudom, hogy ők rendelték meg annak idején, ráadásul ebben a kivitelben (egyes források szerint a típus 260.MR, mások szerint 260.90, ám az már többféle buszt is jelölt). Igazából főleg a másikra vagyok kíváncsi, hogy evvel egyező kivitel-e, vagy csak véletlenül sikerült kívülről ilyen hasonlóra átépíteni (esetleg a rádiós kivitel terveinek segítségével).

Előzmény: bi-02 (77971)
BV-78-14 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77982

Az rendben van,de a Hajdú Volánnál új állapotukban sem volt már rajtuk ilyesmi,a HELYÜK viszont lehet,hogy meg volt valamilyen elfedettséggel.A sofőr valszeg ezt a fedettséget nyithatta fel,sok év után,gondolom.

Érdekesség,hogy a BV-87-19 (BPY-163)280.33-asunkon újkorában NARANCS színű MAGASSÁGJELZŐ világított.(Citromsárgát láttam már azelőtt,a'sszem a GF-50-es széria jött így,de narancs színű magasságjelzőt azelőtt soha.Feltételezem,hogy a középső három,tehát a feleslegessé váló hosszúságjelző lámpákból csereberélték üzembe állítás előtt a 87-19-re ) Egy idő után aztán már hagyományos fehérre cserélték le a narancs búrákat.

Amúgy a pécsi BZ-28-20-as 284-esen is volt három narancs hosszúságjelző,ha már ennyire belemerültünk a lámpa-témába.

Előzmény: BP-02-25 (77978)
EKM-765 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77981

Automata váltót kaptak.

Előzmény: torqmatic (77980)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!