Utazások,fotók,élmények-beszámolók,vasútgépészet,vasúttörténet Győrtől-Sopronig,Soprontól-Szombathelyig és majdan Szentgotthárdig,Soprontól-Ebenfurthig,Fertőszentmiklóstól-Neusiedl am See-ig és Celldömölktől-Fertőszentmiklósig (anno).
Bh-k. Sokkal jobbak mint a legtöbb MÁV-os kocsi. Leszámítva az IC-ket meg néhány másikat. Már elég sok "félegyházi" kocsi van. Szerintem pár év múlva úgyis eltűnik az összes.
Remélem azért majd felvilágosítják róla, hogy kivitelezhetetlen az alagútba a vasutat Sopronban mániája
Ha nem is kivitelezhetetlen (technikailag), de épeszű szervezet ezt a projektet meg nem finanszírozza az biztos. A tanulmányokra szánt költség is felesleges pénzkidobás. A szoci polgármester Viktortól tanult. Merjünk nagyot álmodni!! Megtörtént.
...mert mostanság szinte havonta jönnek ki friss főműhelyes Bh-k.
Belátható időn belül mind kap új fővizsgát. Szükségesek a szentgotthárdi vonalra.
Meg a Walternak amúgy is voltak/vannak tervei a vasúttal itt a városban, még ha megvalósíthatatlanok is ezek a tervek, de akkor is szépek. Legalább fantáziája van:D Remélem azért majd felvilágosítják róla, hogy kivitelezhetetlen az alagútba a vasutat Sopronban mániája:D inkább a matuzsálemi Bh kocsikat cserélnék ki, erről kéne tárgyalniuk. Bár ahogy látom még leakarnak nyúzni róluk egy pár bőrt, mert mostanság szinte havonta jönnek ki friss főműhelyes Bh-k. Az új autókkal meg a Pozsonyi út végéről már vissza lehet fordulni, mert a Walter birodalomhoz vezető útnál egy földút is jobb minőségű.
Sejtettem, hogy Waltert kidobták a barásonyszékből, akkor valami nagyobb dolgogba beleférkőzik dehogy a GYSEV-be, na ez egy kicsit túlzás most már ami itt folyik!
Miért, szerinted ha a "másik" párt lenne hatalmon, nem rakta volna be a saját emberét?
Mintha a 3. számban volt de ez nem biztos. Megyei könyvtárban néztem, a 2 nagyobb közlekedéssel foglalkozó lapban, az amelyik napilap formája van ír bele Andó Gergely, meg sok marhaság is található benne amitől feláll a hajam.
Pl.: Csajtáról (Schachendorf) a cukorrépát Acsádra viszik aztán a GYSEV szállítja el. Állandóan forgolódtak az SRB Zetorjai így nem hiszem, hogy egy kocsival is áthoztak volna Acsádra, ment az normálisan Felsőőrre.
Aztán mindjárt jönnek, hogy ne politizáljunk, mert a vasút meg a politika olyan messze van egymástól mint Makó Jeruzsálemtől sose függött össze csak Orbánék alatt, meg egye petye. Aztán meg az zindex moderátor is kivág innen mert a ?"fatva"? marhaság szabályait megszegtem.
Sejtettem, hogy Waltert kidobták a barásonyszékből, akkor valami nagyobb dolgogba beleférkőzik dehogy a GYSEV-be, na ez egy kicsit túlzás most már ami itt folyik!
Majd megnézem hol volt ez. De mintha a Közlekedéstudományi Szemlében olvastam volna ez évi számban. Meg még valahol... Na szóval ezeknek sem kell hinni. Ott arról is beszéltek, hogy ha nem motorvonat lesz akkor még 15 kocsit vesznek. Ez mind ilyen szóbeszéd, se füle sem farka!
Nem baj.Nem is kell,hogy értsen hozzá.Az ő alibipoziciójában az a feladata,hogy időnként megkérdezze;
Na urak,elvtársak /mindenkire a pártállása szerinti megszólítás érvényes ugye,/ rendben mennek a dolgok?Ha igen akkor jó, ha nem akkor üljünk le megtárgyalni.
Meghát ugye jelenthet,ha megkérdezik föntről,hogy te Walti mi újság nálatok.
Nomeg nem elhanyagolható,hogy járhat különböző rendezvényekre bájologni,meg nagyokat enni inni,....hmmm neméppen saját zsebből.
Tudom most már 15 db-ról beszélnek amiből 5??? db dízel lenne??? Na nemám a Desirokat húzkodják elő, van itt meg fétucat gyártó. Én a Talenthoz nem ragaszkodok átkozom az összeset a Desirokkal együtt, meg a 63 12 001-el. Sajnos az utoljára említett gyönyörűséggel hetente kell így is utaznom.
Az érdekes helyzet szerintem az, hogy a januárban a GYSEV-től nyugdíjba vonuló vezérigazgató (Siklós Csaba) 2006. november 1-től a MÁV ZRt Igazgatóság tagja.
Jó de akkor is!!! PONT A WALTERT KELLETT????????????????????? Nem hiszem el, mikor ma megláttam az újságban felraktam a szemüveget. Ő annyit sem ért a vasúthoz mint én.
"Legalább lesz a cégnek egy csomó új autója./VW,Audi,Seat,Skoda./"
Meg lesz 4 Talent amiből itt is kerítés lesz mint a MÁV-nál. :(
Mi a jelentősége? Eddig sem sok vizet zavart, januártól még annyit sem.
Dr. Székely Csaba osztrák állampolgár.
Valóban, de magyar gyökerekkel és hatalmas oszták ismeretségi körrel, politikai szinten is. A GYSEV pedig egy magyar-osztrák ZRt. Székely urat a tettei fogják majd minősíteni, időt kell neki hagyni.
Az első kettő egyértelműen politikai okból került a posztra. Székely Csaba vezérigazgató-helyettes volt eddig a GySEV-nél. Ő valóban képviselte a GySEV érdekeit, legalábbis a határon túl.