A légzsák kontakt hibát sikerült megoldani,a motor ikon pedig eltünt. remélem így is marad.bár nem bizom benne. Nem akar valaki cserélni tháliát? Dízelt szeretnék,az enyém 1.4 16v. Jó az autóm,csak nekem a dízel a munkám miatt gazdaságosabb lenne.
Azért készülj fel,hogy bármikor bekrepálhat. No nem azt mondom,hogy vedd meg , mert az tök fölösleges. Enyém 2003 06-2010 08 . Eredeti török aksi volt. Bannert vettem bele,mert csak az volt. Kórházba mentem Pestre a családért. Inditanák-se kép,se hang. Gondolhatod,elkapott az ideg. Robogóra fel,legelsö bolt, banner aksi,18 rugó,kiváncsi leszek rá,hogy birja -e addig mint a török. Ezt be se lehet tolni.
Így van. Ez a fényszóró bekapcsolás hasznos dolog. Bár tökéletes a hátsóablak fűtés is, legalább haszna is van (olvadás). Csak az indítás idejére le kell kapcsolni mindent.
Az enyém is pont ilyen. :-) Évszám, felszereltség, felirat is stimmel. Gondolom 2004. nyári...
Más: Valamikor azt tanultam, hogy a téli akksit úgy kell felébreszteni, hogy fényszóró bekapcsol, egy perc után kikapcsol és akkor indítózik. Az akksinak a legnagyobb igénybevétel az indítózás, ehhez képest a fényszóró az éjszakai álomból "gyengéd költögetés". Én nem igazán tudom most kipróbálni, mert egy fél éves, 54 Ah, Varta Silver Dynamic van benne. 6 év után ezt kapta...
A kétszeri izzítás nem csak arra jó, hogy kicsit melegebbet csináljon odabent, hanem az aksit is észheztéríti egy kicsit. mivel a dermedt hidegben az aksi is lehűl és kapacitásának töredékét tudja nyújtani. Én be szoktam kapcsolni a világítást egy kicsit, hogy az átfolyó áram melegítse egy kicsit fel a drágát. No meg az ülésfűtés is megy már a gyujtáskapcsoló bekapcsolásakor. De még így is sokkal lassabban teker, főleg ha órákat áll a -10 fokos hidegben. Az első gyári aksim 3 évesen halt meg egy szép meleg nyári napon. Ez a Banner 5 éves, de már néha félek. Igaz, hogy 3-4 fordulat után vrammmm van....
Nem tud valaki véletlenül egy 2002-es renult thálihoz csomagtartó nyitó szerkezetet?Belémjöttek hátulról,és pár nap után mos ttört el a műanyag része,nem lehet becsukni.Ide megírhatná valaki,sürgős lenne.Előre is köszi a segítséget.A pesti úti bontót már kérdeztem,sajnos itt nincsen.
Szia, kicseréltettem az aksimat így első körben mert a 460 indítóáramos aksi 240et produkált... Várok amíg a hiba nem jelentkezik és akkor azt hiszem tovább lépek a te leírásodhoz. Kellemes ünnepeket!
lányok-fiúk, casco kötéshez meg kéne mondjam hogy mi a táljánk felszereltsége, és én ezt nem tudom. azt sem tudom, hogy mennyire fontos ennek a felszereltségnek a konkrétsága, de hátha sikerül kategorizálni. állítólag lehet expression, status és perfect. amik eszembe jutnak és számíthatnak ezügyben: van: 2 légzsák, légkondi, abs, kormányról izélhető cd-s zene, központizár;
Először is köszönöm szépen a segítségeteket, nagyon hasznos volt a probléma megoldva.
Nem bontottam ki végülis a ventillátort, feltevésetek alapján a kapcsolónak kellett lenni a ludasnak így azt szedtem szét először. Minden megmozgatva megtisztítva és máris működik. Már csak annyi a dolgom hogy a rossz állásba visszaszerelt forgókapcsolót jól szereljem vissza holnap... :D
Nagyon jó ez a fórum, most találtam rá, eddig nem is gondoltam rá hogy neten kérjek ezzel kapcsolatban segítséget, pedig elég nyilvánvaló lett volna. Azt meg pláne nem gondoltam hogy ilyen gyors és pontos válaszokat kapok! Köszönöm!
Hogy maradjon is. Lévén az első öngyulladásokat az izzítószál adta többlethő váltotta ki. Ha abbahagyja, és elég hideg minden, simán leáll, mert 2-3 öngyulladás után még messze nem elég meleg, hogy frankón működjön minden.
(40849) számú hsz. Nézd meg a képeimet, szerintem egyértelmű, de pontosabban, leveszed az ablak előtti kisebbik műanyagot, azt ami alatt a pollenszűrőnek kéne lennie, majd ha jól emlékszem 4 vagy 5 csavar fogja a helyén a ventillátor házat, ezeket kiveszed, írták, hogy van akinek 5,5-6-os krova kellett, nekem sima PH2-es fejű csavarok fogták. Aztán óvatosan kiforgatva lehet kivenni, de vigyázz rá, mert többeknek sikerült letörni, az alsó rögzítő fület. Egy nagyobb piros, és egy kisebb stekker megy rá, a nagyobbikat, retesszel lehet oldani, az oldalán lévő pöcköt kifelé húzva, kijön a helyéről.
Aztán, hogy ott mit tudsz mérni, az már más kérdés. Meg, hogy melyik a tápkábel a sok közül.