Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nagya2 Creative Commons License 2010.12.23 0 0 41206

Hali!!

Az sokat használ, nekem 8.5 éves, és még mindég tekeri böcsülettel(hozzáteszem, rendszeresen karbantartom, feltöltöm vizzel, pucolom az érintkezőjét)

Üdv Nagya

Előzmény: tefi (41205)
tefi Creative Commons License 2010.12.22 0 0 41205

Felkészültem! :)

 

Annyit azonban megteszek a védelme érdekében,hogy minden évben 2-szer feltöltöm!

Egyszer a tél elején,majd a tél végén mégegyszer...

 

Előzmény: kovacas (41203)
kovacas Creative Commons License 2010.12.22 0 0 41204

A légzsák kontakt hibát sikerült megoldani,a motor  ikon pedig eltünt. remélem így is marad.bár nem bizom benne. Nem akar valaki cserélni tháliát? Dízelt szeretnék,az enyém 1.4 16v. Jó az autóm,csak nekem a dízel a munkám miatt  gazdaságosabb lenne.

Előzmény: Gergo.bgy (41143)
kovacas Creative Commons License 2010.12.22 0 0 41203

Azért készülj fel,hogy bármikor bekrepálhat. No nem azt mondom,hogy vedd meg , mert az tök fölösleges. Enyém 2003 06-2010 08 . Eredeti török aksi volt. Bannert vettem bele,mert csak az volt. Kórházba mentem  Pestre a családért. Inditanák-se kép,se hang. Gondolhatod,elkapott az ideg. Robogóra fel,legelsö bolt, banner aksi,18 rugó,kiváncsi leszek rá,hogy birja -e addig mint a török. Ezt be se lehet tolni.

Előzmény: tefi (41202)
tefi Creative Commons License 2010.12.22 0 0 41202

Sőt az én klímás benzinesembe csak 47 Ah-s a gyári akksi!!

Idén Áprilisban volt 7 éves,de a múltkori zimankóban és 1 pöccre indult...kopp...kopp...!! :)

Előzmény: dx man (41200)
kovacas Creative Commons License 2010.12.22 0 0 41201

 Nekem a forgalmiban Alizé-Oázis van. Tök olyan mint a tied,de nincs ABS. nem felárért adták annó?

Előzmény: kisfitti (41194)
dx man Creative Commons License 2010.12.22 0 0 41200

Nekem is Banner van, P7405, 74Ah 700A (EN).

Még normálisan befért. 4 éve szolgál, a generátor fel tudja tölteni, pedig kicsit tartottam ettől a nagyobb kapacitású akksitól.

A gyári inci finci akkü elvileg csak 50Ah-ás volt, ez egy klímás (akarom mondani air cooler-es) dízelbe kevéske.

Stabilan forgatja kemény fagyban is, amíg be nem röffen.

(klíma nem = cooler).

 

Előzmény: ÖregMackó (41193)
Ata61 Creative Commons License 2010.12.22 0 0 41199

Pontosabban:Fényszóró be 1 perc-kikapcsol,és vár 1 perc majd inditás.Szerintem.

Előzmény: Vulkan16V (41197)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.12.22 0 0 41198

Így van. Ez a fényszóró bekapcsolás hasznos dolog. Bár tökéletes a hátsóablak fűtés is, legalább haszna is van (olvadás). Csak az indítás idejére le kell kapcsolni mindent.

Előzmény: Vulkan16V (41197)
Vulkan16V Creative Commons License 2010.12.22 0 0 41197

Az enyém is pont ilyen. :-) Évszám, felszereltség, felirat is stimmel.  Gondolom 2004. nyári...

Más: Valamikor azt tanultam, hogy a téli akksit úgy kell felébreszteni, hogy fényszóró bekapcsol, egy perc után kikapcsol és akkor indítózik. Az akksinak a legnagyobb igénybevétel az indítózás, ehhez képest a fényszóró az éjszakai álomból "gyengéd költögetés". Én nem igazán tudom most kipróbálni, mert egy fél éves, 54 Ah, Varta Silver Dynamic van benne. 6 év után ezt kapta... 

Előzmény: Garfield007 (41196)
Garfield007 Creative Commons License 2010.12.21 0 0 41196

En erre siman egy expression felszereltseget vallalnek be...

Az enyem 2004-es Azure, de pl. a kesztyutarto ajtajaban expression felirat van es nincs ABS :-)

Előzmény: plömplöm (41188)
Garfield007 Creative Commons License 2010.12.21 0 0 41195

Irtam emilt.

 

Előzmény: soldier28 (41192)
kisfitti Creative Commons License 2010.12.21 0 0 41194

Nagyon sokat variálták a felszereltség neveket. Az enyém expression Alize/Oazis. Kazis gyári magnó, kormányról vez., 2x légzsák, digit, olajnívó, ABS, Klíma, Kp. zár Buborék kijelző (ez nem fed. komp., cak az órát, rádiót, hőmérsékletet tudja.), el. ablak, ködlámpa, stb...., nincs motoros tükör, fűthető tükör, hőmérő, gyári aluf.

Előzmény: plömplöm (41188)
ÖregMackó Creative Commons License 2010.12.21 0 0 41193

Hali!

 

A kétszeri izzítás nem csak arra jó, hogy kicsit melegebbet csináljon odabent, hanem az aksit is észheztéríti egy kicsit. mivel a dermedt hidegben az aksi is lehűl és kapacitásának töredékét tudja nyújtani. Én be szoktam kapcsolni a világítást egy kicsit, hogy az átfolyó áram melegítse egy kicsit fel a drágát. No meg az ülésfűtés is megy már a gyujtáskapcsoló bekapcsolásakor.  De még így is sokkal lassabban teker, főleg ha órákat áll a -10 fokos hidegben. Az első gyári aksim 3 évesen halt meg egy szép meleg nyári napon. Ez a Banner 5 éves, de már néha félek. Igaz, hogy 3-4 fordulat után vrammmm van....

 

ÖregMackó

 

Előzmény: dx man (41179)
soldier28 Creative Commons License 2010.12.21 0 0 41192

Sziasztok!

 

Nem tud valaki véletlenül egy 2002-es renult thálihoz csomagtartó nyitó szerkezetet?Belémjöttek hátulról,és pár nap után mos ttört el a műanyag része,nem lehet becsukni.Ide megírhatná valaki,sürgős lenne.Előre is köszi a segítséget.A pesti úti bontót már kérdeztem,sajnos itt nincsen.

GOFE Creative Commons License 2010.12.21 0 0 41191

Régebben a kesztyűtartó ajtó belsejére rátették a felszereltséget jelző feliratot, legalábbis az enyémen

rajta van az Autentic +. felirat.

Előzmény: plömplöm (41188)
Tade15 Creative Commons License 2010.12.21 0 0 41190

Az enyém Status asszem.Nekem nincs ABS,kazettás rádió van benne,és hömérö meg olaj szint mutató sincs benne.

Előzmény: plömplöm (41188)
Smoothhood Creative Commons License 2010.12.21 0 0 41189

Szia, kicseréltettem az aksimat így első körben mert a 460 indítóáramos aksi 240et produkált... Várok amíg a hiba nem jelentkezik és akkor azt hiszem tovább lépek a te leírásodhoz. Kellemes ünnepeket!

Előzmény: Smoothhood (41167)
plömplöm Creative Commons License 2010.12.21 0 0 41188

lányok-fiúk, casco kötéshez meg kéne mondjam hogy mi a táljánk felszereltsége, és én ezt nem tudom. azt sem tudom, hogy mennyire fontos ennek a felszereltségnek a konkrétsága, de hátha sikerül kategorizálni. állítólag lehet expression, status és perfect. amik eszembe jutnak és számíthatnak ezügyben: van: 2 légzsák, légkondi, abs, kormányról izélhető cd-s zene, központizár;

nincs: fedkomp, külsőhőmérő.

 

köszi a segítséget!

plömplöm Creative Commons License 2010.12.21 0 0 41187
Előzmény: plömplöm (41186)
plömplöm Creative Commons License 2010.12.21 0 0 41186

"A korszerű motorok a kisebb szénhidrogén-kibocsátás miatt hosszú utóizzítást alkalmaznak"

 

http://totalcar.hu/tanacsok/autodoktor/070308a/

Előzmény: dx man (41182)
nagya2 Creative Commons License 2010.12.20 0 0 41185

Hali!!

Én is eztet magyarázom nekijeja, de nem akar szótfogadni.

Üdv Nagya

Előzmény: gessztenye1 (41181)
csonka.bence Creative Commons License 2010.12.20 0 0 41184

Hello!

 

Először is köszönöm szépen a segítségeteket, nagyon hasznos volt a probléma megoldva. 

Nem bontottam ki végülis a ventillátort, feltevésetek alapján a kapcsolónak kellett lenni a ludasnak így azt szedtem szét először. Minden megmozgatva megtisztítva és máris működik. Már csak annyi a dolgom hogy a rossz állásba visszaszerelt forgókapcsolót jól szereljem vissza holnap... :D

 

Nagyon jó ez a fórum, most találtam rá, eddig nem is gondoltam rá hogy neten kérjek ezzel kapcsolatban segítséget, pedig elég nyilvánvaló lett volna. Azt meg pláne nem gondoltam hogy ilyen gyors és pontos válaszokat kapok! Köszönöm!

 

Üdv

 

Bence

 

Előzmény: kisfitti (41178)
_MrB_ Creative Commons License 2010.12.20 0 0 41183

Hogy maradjon is. Lévén az első öngyulladásokat az izzítószál adta többlethő váltotta ki. Ha abbahagyja, és elég hideg minden, simán leáll, mert  2-3 öngyulladás után még messze nem elég meleg, hogy frankón működjön minden.

Előzmény: dx man (41182)
dx man Creative Commons License 2010.12.20 0 0 41182

Na ezt is hallottam már, csak nem értem minek, ha már van égés.

 

Előzmény: gessztenye1 (41181)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.12.20 0 0 41181

Elég egyszer izzítani. Ha kell, akkor úgyis izzít még akár a motor elindulása után is.

Előzmény: nagya2 (41169)
dx man Creative Commons License 2010.12.20 0 0 41180

Múlt héten láttam a bejósolt -13°C-ot, ígyhát betankoltam az Alpesiből.

Tavaly is azt tapasztaltam, hogy könnyebben indul vele -10-ben (asszem volt ennyi is).

 

Előzmény: Gergo.bgy (41171)
dx man Creative Commons License 2010.12.20 0 0 41179

Ezt jól körülírtad :)))))

Nekem szerencsére indul, nem áll le.

Csak többet forgatja, mint 0 fok felett.

A kétszeri izzításos trükk beválni látszik.

Ahoy!

Előzmény: nagya2 (41169)
kisfitti Creative Commons License 2010.12.20 0 0 41178

(40831) ezt is megnézheted. Anonymus is korrektül leírta.

Előzmény: csonka.bence (41175)
kisfitti Creative Commons License 2010.12.20 0 0 41177

(40849) számú hsz. Nézd meg a képeimet, szerintem egyértelmű, de pontosabban, leveszed az ablak előtti kisebbik műanyagot, azt ami alatt a pollenszűrőnek kéne lennie, majd ha jól emlékszem 4 vagy 5 csavar fogja a helyén a ventillátor házat, ezeket kiveszed, írták, hogy van akinek 5,5-6-os krova kellett, nekem sima PH2-es fejű csavarok fogták. Aztán óvatosan kiforgatva lehet kivenni, de vigyázz rá, mert többeknek sikerült letörni, az alsó rögzítő fület. Egy nagyobb piros, és egy kisebb stekker megy rá, a nagyobbikat, retesszel lehet oldani, az oldalán lévő pöcköt kifelé húzva, kijön a helyéről.

Aztán, hogy ott mit tudsz mérni, az már más kérdés. Meg, hogy melyik a tápkábel a sok közül.

 

Előzmény: csonka.bence (41175)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!