Keresés

Részletes keresés

ksav Creative Commons License 2013.12.31 0 0 1867

Szia!

Hát itt már tényleg az a cél hogy ne tudd otthon szerelni :)

Abban nem tudnál segíteni hogy a blokk tipusát hogy tudom megállapítani?minarelli stb

köszi.

Ja és BUÉK! :)

Előzmény: wakond83 (1866)
wakond83 Creative Commons License 2013.12.31 0 0 1866

Üdv.

 

én cseréltem gyújtáskapcsolót, komplett zárat.

az egyik csavar úgy volt betekerve, hogy a tetején volt valami kis fémizé és az a

kellő nyomaték meghúzásakor törik le.

egy kapupánt fejet képzelj el, na azt hogy szeded ki?:))))

én hidegvágóval oldat elkezdtem kilazítani, és kijött.

a kis fém tüskét én le szoktam törni, és utánna már kitekerhető.

persze új csavart teszek az ilyenek helyére:)

 

Üdv.

Előzmény: ksav (1864)
ksav Creative Commons License 2013.12.31 0 0 1865

Kellene még egy kis segítség,tudnom kellene biztosra milyen blokk van a scarabeoban,alkatrész rendeléshez.

Mégegyszer:50-es,2006-os évjárat és 2T ez biztos.

Erről lenne szó:

ksav Creative Commons License 2013.12.31 0 0 1864

Szia!

Ismerem az imbuszkulcsot,tele a moci ilyen csavarokkal,de ennek a közepén kis tüske található.

Na olyan szerszámom nincs de azt hiszem láttam bitfejkészletben ,hátha van külön is.

Sok oldalon találtam alkatrészeket csak nagyok az árkülönbségek azért kérdeztem.

Köszi!

 

Előzmény: Szere28 (1863)
Szere28 Creative Commons License 2013.12.31 0 0 1863

Udv!

Az imbuszkulcs is celszarszam mivel csak azt a fajtat tudja kezelni. Minden szerszam celszerszam. Abba valszeg torzkulcs kell. Igaz mivel nem lattom igy nem tudom megmondani. Szerelni ezert maceras mert minel ujjabb egy motor annal tomm specialis kulcs kell a javitashoz. Ez ez szandekos h otthon a nep ne tudja szerelgetni a dolgokat. Ezert kerul sokba a szerviz mert sok specialis kulcs kell. Nekem is sok millioba vannak a szerszamok. Elkell es megkell venni a javitashoz valo szerszamokat mert ganyolni kell. Kis befektettes 5-10e ft es mar tudod is javitani. Ja es legolcsobbat vedd hanem minosegibbet. Mondjuk egy king-tony az jo es relativ olcso.alkatresz barhol vehetsz elterjedt blok tele a net. De mondjuk italmondo.hu

Udv!

Előzmény: ksav (1862)
ksav Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1862

Sziasztok!Hát szétkaptam nem gyengén a motort,2 darabra esett szegény mert a motorfelfüggesztő csapágy is lógott :(

Na szóval a szívatón nem találok hibát,viszont a szívócsonk ami ha jól látom gumi,berepedezett valamennyire,azt cserélni nem árt a fars levegő miatt.Viszont milyen csavarokkal van rögzítve?

Mert 4 csavar fogja,2 imbusz de a másik 2?Célszerszám kell hozzá?

Az olajtartály alján lévő gumicsonk is kuka.

Viszont valamit nem értek:A levegőszűrő tetején van egy cső ami lemegy az alsó vázhoz rögzített "valamihez",amilyet még életemben nem láttam és fogalmam sincs mi célt szolgál.Van rajta 1 áramlást mutató nyíl majd onnan tovább megy egy vastag gumicső ami vissza van hajta,gyorskötözővel lezárva tehát halott ág.

De nem tudok rájönni hova kellene csatlakoznia mert kétlem hogy ez gyári megoldás.

Csináltam képeket ha könnyebb úgy a segítség.

 

Leszedtem az oldaldeknit is de nem egyértelmű honnan jön a csörgés,csak az biztos hogy a hajtott oldal felől.

Az majd a következő projekt.

Tudtok ajánlani egy pár áruházat ahol mindent belehet szerezni és viszonylag jó áron?

Köszi.

Előzmény: ksav (1850)
wakond83 Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1861

Hello:)

 

majd felhívom.

 

Üdv.

Előzmény: UCB Zoli (1860)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1860

Hello.

 

Én is szeretlek. Ne anyázz!

 

Üdv

Előzmény: wakond83 (1858)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1859

Hello.

 

Hívd fel. Nekem jó, mert Szigetszentmiklósi a cucc, tehát, sajnálom, de 

Csepelt útba kell ejtened.

 

üdv

Előzmény: wakond83 (1858)
wakond83 Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1858

Üdv.

 

de mikori évjárat?

és a papírjai?

ha le kell rendszámozni akkor az 130 pénz ugye.

 

Üdv.

Előzmény: UCB Zoli (1857)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1857

Hello,

 

Karcmentes..

Beszélgessetek.

 

Üdv

Előzmény: wakond83 (1855)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1856

Hello.

 

 

Az a mocit nem kell szerelni.

 

Üdv.

Előzmény: wakond83 (1855)
wakond83 Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1855

Üdv.

 

azt a piagio blokkos 200-as scarát amit a Várszegi úr is javított.

 

Üdv.

Előzmény: Szere28 (1854)
Szere28 Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1854

Udv!

Mit lattam es mit szerettem?

Előzmény: wakond83 (1853)
wakond83 Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1853

Üdv.

 

és te esetleg láttad már, vagy szereted?

 

Üdv.

Előzmény: Szere28 (1852)
Szere28 Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1852

Udv!

Igen olyan vagy is fiatalabb. Rendszam azert nincsen mert valaki lusta volt illetve nincsen papurja illetve nem volt nagymotorjogsija igy nem csinalt ra rendszamot. Ennyit mit kilehetett szurni.

Udv!

Előzmény: wakond83 (1851)
wakond83 Creative Commons License 2013.12.30 0 0 1851

Üdv.

 

de ezen nincs rendszám ugye?

és ugyan olyan mint az enyém?

ugyan akkora, csak nem rotax, hanem piagio blokkos?

hátsó doboza van-é?:)))

 

Üdv.

Előzmény: UCB Zoli (1848)
ksav Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1850

Köszönöm mindenkinek a segítséget,holnap akkor szétkapom a karbit :)

Igen,kézi szívatóm van de nem hiszem hogy bowden-szál szakadásos lenne mert az nem akad.

Szerintem működik is mert üzem közben ha ráhúzom akkor változik a fordulat és füstöl is.

Ja!A kipufogóval megszívtam mert valóban tele volt de szétvágtam,kiégettem amennyire lehetett,aztán összehegeszt.

Valamivel jobb lett de azt venni akarok egy újat majd.

Műtét után jelentkezek.

 

Szere28 Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1849

Udv!

Szoptat a fiatal apuka. Hm en csak egyre tudok gondolni mert a kicsi csemetet az anyukaja tudja szoptatni apuka meg csak az anyukat tudja :-):-):-):-) 

Udv!

Előzmény: UCB Zoli (1848)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1848

Apuka barátom.

 

Azóta Attila is apuka lett. Szerintem láttad is nállam a mocit. Lapozz vissza, vagy másfél évet, de lehet, hogy többet. Vadi új rms.vario, de a régi sem rossz. Nem igaz, hogy nem emlékszel. Bazi nagy plexi. Ott a teló, lehet hívni, de vigyázz, mert fiatal apuka. Vagy szoptat, vagy fürdet.

 

Üdv

Előzmény: wakond83 (1843)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1847

Hello.

 

Ha manuális szivatód van, ott a baj. Sőt, már a kipuffod is tele, hacsak nem szintetikus olajat használsz. Szedd ki a karbit, pucold ki. Nézd meg, hogy a szivató nincsen elakadva. Vigyázz az összeszerelésnél, mert könnyen féllre kapadhatod a csavart. De lehet, hogy fennt, a kormányon szálasodott ki a bowden, ami nem több, mint egy párórás szerelés, a kasztni miatt.

 

Leírásod alapján erre gondolok.

 

A másik, hogy le kell venni a deklit. Beindítani. Ha akkor sem derül ki a cicergés, akkor le kell szedni a hajtásláncot. Akkor tuti kiderül a hiba.

 

Üdv

Előzmény: ksav (1844)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1846

Hello.

 

Nemtudom évjárat, mert most jött ki a gyárból. Kék, karcmentes.

 

Üdv

Előzmény: wakond83 (1843)
Szere28 Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1845

Udv!

Ellenorizni a vakumos benzincsapot h zar e. Ellenorizni az uszoszintett es a tuszelepet zar e . Ellenorizni az uszoszintett. Es vegezetul reggel mikor lucskos a gyertya h milyen lucsok az benzin olaj vagy milyen fogyadektol. Ellenorizni a olajszivatyut h zar e nem e fogyik szepen lassan az olaj allo helyzetben. A ciripelest hallani kell igy nem lehet ra mit mondani.

Udv!

Előzmény: ksav (1844)
ksav Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1844

Sziasztok!

Egy kis segítséget kérnék,hátha... :)

Van egy 50-es scarabeom,fekvő minarelli blokkos,2006-os évjátat.

A gondom az lenne hogy nagyon nehezen indul hidegen :(

Ha a gyertyát kiszedem tiszta lucsok,miután megtakarítom még 5-10 perc rugdosás és indul.

Melegen nincs gond.

Mi lehet a baj sokat kapna?A gyertya új benne,légszürő kitakarítva.

A másik problémám hogy a kuplung felől valami ciripel egy bizonyos fordulatszámon.

Tudtok segíteni mi lehet az?

Köszi.

wakond83 Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1843

Üdv.

 

milyen évjárt és típus pontosan?

színe?

 

 

Üdv.

Előzmény: UCB Zoli (1822)
csecselaci Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1842

SZERE és UCB Mesterek!

 

Köszönöm a válaszokat!

 

Az olaj azért fogyott ki, mert a nyáron az asszony panaszkodott, hogy füstöl a motor,és kb. 50.km. után megevett 1,l. olajat :)

Mivel az idő, nagy úr, így a javítás elmaradt és maradt a keverékes üzemanyag...

 

Na, most a műtőasztalon fekszik a paciens, lebontva...

 

A hibát az olajszivattyút mozgató bowden szőrnövesztése okozta, plussz fennakadt nyitott állásban az olajszivattyú karja.. :(

 

Azért érdeklődtem, hogy érdemes-e új bowdent csináltatni, vagy egyszerűbb keveréket tankolni...

 

A fennakadást pedig a kar tekercsrugója okozta, nem tudom hogyan, de valahogy megszorult a tengely és a ház között...

Egy kis igazítással már műxik...mondjuk nem tudom meddig :-)

 

Tanácsotok szerint jobb, ha megy az olaj, tehát bowden-csere, majd olajtöltés, csak azt nem tudtam, hogy átjárja-e az olaj vagy segíteni kell neki.

Az olajszivattyú tengely mellett van egy kil lyuk...abban rejtőzne a légtelenítő?

 

Kb. egy éve olvaslak "benneteket", csak eddig nem volt miért írnom :-))

 

üdv-

csecse

Szere28 Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1841

Udv!

Az nem tudom de en nem is a tavolkeleti alkatreszt vettem.

Udv!

Előzmény: UCB Zoli (1839)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1840

Szeremester, neked elmondom.

 

25-ezer, az utángyártott. Add hozzá a szerelést. Kemény mi?

 

Üdv

Előzmény: Szere28 (1837)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1839

Hello Szeremester.

 

Nagy scarához tippelj mennyi?

 

Üdv

Előzmény: Szere28 (1837)
UCB Zoli Creative Commons License 2013.12.29 0 0 1838

Hello.

 

Azt is jó lenne tudni, hogy megy-e az olajpumpa. Addíg ne is állj neki. Le kell kapni a gyújtás oldalt teljesen. Kell hozzá lendkerék-lehúzó.

 

Üdv

Előzmény: csecselaci (1828)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!