Az imbuszkulcs is celszarszam mivel csak azt a fajtat tudja kezelni. Minden szerszam celszerszam. Abba valszeg torzkulcs kell. Igaz mivel nem lattom igy nem tudom megmondani. Szerelni ezert maceras mert minel ujjabb egy motor annal tomm specialis kulcs kell a javitashoz. Ez ez szandekos h otthon a nep ne tudja szerelgetni a dolgokat. Ezert kerul sokba a szerviz mert sok specialis kulcs kell. Nekem is sok millioba vannak a szerszamok. Elkell es megkell venni a javitashoz valo szerszamokat mert ganyolni kell. Kis befektettes 5-10e ft es mar tudod is javitani. Ja es legolcsobbat vedd hanem minosegibbet. Mondjuk egy king-tony az jo es relativ olcso.alkatresz barhol vehetsz elterjedt blok tele a net. De mondjuk italmondo.hu
Sziasztok!Hát szétkaptam nem gyengén a motort,2 darabra esett szegény mert a motorfelfüggesztő csapágy is lógott :(
Na szóval a szívatón nem találok hibát,viszont a szívócsonk ami ha jól látom gumi,berepedezett valamennyire,azt cserélni nem árt a fars levegő miatt.Viszont milyen csavarokkal van rögzítve?
Mert 4 csavar fogja,2 imbusz de a másik 2?Célszerszám kell hozzá?
Az olajtartály alján lévő gumicsonk is kuka.
Viszont valamit nem értek:A levegőszűrő tetején van egy cső ami lemegy az alsó vázhoz rögzített "valamihez",amilyet még életemben nem láttam és fogalmam sincs mi célt szolgál.Van rajta 1 áramlást mutató nyíl majd onnan tovább megy egy vastag gumicső ami vissza van hajta,gyorskötözővel lezárva tehát halott ág.
De nem tudok rájönni hova kellene csatlakoznia mert kétlem hogy ez gyári megoldás.
Csináltam képeket ha könnyebb úgy a segítség.
Leszedtem az oldaldeknit is de nem egyértelmű honnan jön a csörgés,csak az biztos hogy a hajtott oldal felől.
Az majd a következő projekt.
Tudtok ajánlani egy pár áruházat ahol mindent belehet szerezni és viszonylag jó áron?
Igen olyan vagy is fiatalabb. Rendszam azert nincsen mert valaki lusta volt illetve nincsen papurja illetve nem volt nagymotorjogsija igy nem csinalt ra rendszamot. Ennyit mit kilehetett szurni.
Azóta Attila is apuka lett. Szerintem láttad is nállam a mocit. Lapozz vissza, vagy másfél évet, de lehet, hogy többet. Vadi új rms.vario, de a régi sem rossz. Nem igaz, hogy nem emlékszel. Bazi nagy plexi. Ott a teló, lehet hívni, de vigyázz, mert fiatal apuka. Vagy szoptat, vagy fürdet.
Ha manuális szivatód van, ott a baj. Sőt, már a kipuffod is tele, hacsak nem szintetikus olajat használsz. Szedd ki a karbit, pucold ki. Nézd meg, hogy a szivató nincsen elakadva. Vigyázz az összeszerelésnél, mert könnyen féllre kapadhatod a csavart. De lehet, hogy fennt, a kormányon szálasodott ki a bowden, ami nem több, mint egy párórás szerelés, a kasztni miatt.
Leírásod alapján erre gondolok.
A másik, hogy le kell venni a deklit. Beindítani. Ha akkor sem derül ki a cicergés, akkor le kell szedni a hajtásláncot. Akkor tuti kiderül a hiba.
Ellenorizni a vakumos benzincsapot h zar e. Ellenorizni az uszoszintett es a tuszelepet zar e . Ellenorizni az uszoszintett. Es vegezetul reggel mikor lucskos a gyertya h milyen lucsok az benzin olaj vagy milyen fogyadektol. Ellenorizni a olajszivatyut h zar e nem e fogyik szepen lassan az olaj allo helyzetben. A ciripelest hallani kell igy nem lehet ra mit mondani.