Sokan mondják hogy csak a buszokat gyüjtöm és nem halad a renoválás. Kedden leégett egy 12500kg élelmiszerszállitmány a póttal együtt. Áruérték 5200000ft.+ a pót. Biztositás mind már kiderült nem jó. Casco nem volt.:-))
Jut eszembe mi az a kp meg mkp, mint mértékegység? Mert a buszok tömegét elnézve (9000 kp, meg 12200 kp) a kp kg-ot jelöl, de a másik mi? Valami forgatónyomaték? Mert pl a motor max forgatónyomatéka is ebben van megadva.
Nekem van egy'79-es meg egy 87-es kiadás is. A piktogramok megegyeznek azzal a különbséggel hogy a régebbiben fekete alapon van fehér vonalakkal rajzolva, míg ami gondolom neked is van ott ez fordított és ott vannak mellette az új jelölések. A régebbiben a Prága váltós résznél egyenes műszerfal szerepel, de később a kormányholtjáték vizsgálatánál van osztottról is kép.
Csak egy pillanatnyi fogalomzavar lehetett "Vagónka" topictárs részéről, amit aztán javított is, de Zsitvica kartács ideje korán lecsapta a magas labdát. :))
Az Ik-260-as városi-elővárosi típus. Semmi újra ne számíts az eddigi tudományodhoz képest.
Amúgy egyáltalán nem ritka, hogy az NDK múltú, vagy a szovjet/FÁK exportból visszamaradt gépek helyi kivitelük ellenére helyközi gépek lesznek, amíg botosak, addig kényelmesebb velük így dolgozni, mint megállni minden fánál. Néhol átalakítják őket, néhol nem.