Keresés

Részletes keresés

KPK-299 Creative Commons License 2012.04.02 0 0 78046

Jók a képeid amiket be raksz fórumba.

Ezeket a képeket te készítetted régen?

Előzmény: Törölt nick (78041)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.02 0 0 78043

1977-ig használták.

Előzmény: FAV 20 (78042)
FAV 20 Creative Commons License 2012.04.02 0 0 78042

Hű, de jó!

Előzmény: Törölt nick (78041)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.02 0 0 78041

 

GB 37-90 ex GA 58-36    (1974)

FAV 20 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 78039

Csak nem akar fizetni a biztosító. Ezek ilyenek, a nyakukra kell járni!

Előzmény: ik630 (78034)
t04cdb Creative Commons License 2012.04.01 0 0 78038

EKM-765 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 78037

:-(((

Előzmény: ik630 (78034)
suraki1 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 78036

Uhh, akkor már a kárszámlákat is gyűjtöd? Nem egy fényes hobbi. :((((

Előzmény: ik630 (78034)
D 20 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 78035

Hogy az Ist....

 

Előzmény: ik630 (78034)
ik630 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 78034

Sokan mondják hogy csak a buszokat gyüjtöm és nem halad a renoválás. Kedden leégett egy 12500kg élelmiszerszállitmány a póttal együtt. Áruérték 5200000ft.+ a pót. Biztositás mind már kiderült  nem jó. Casco nem volt.:-))

KPK-299 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 78033

Lassan végleges pihenőre küldik...

Előzmény: The Guilty (78032)
The Guilty Creative Commons License 2012.04.01 0 0 78032

Bánja a 'szom ha néha beteszi, mert mégis Ikarus Fánk Klub, de reggel is meg este is...ettől nem lesz több vevője .

Előzmény: toto92 (78031)
toto92 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 78031

De egy tucat hozzászólással azelőtt meg beugat, hogy nem itt vannak a potenciális vevői :)

Előzmény: The Guilty (78030)
The Guilty Creative Commons License 2012.04.01 0 0 78030

Ez már kimeríti a reklámozás fogalmát...

Előzmény: Törölt nick (78029)
Irizar ranger Creative Commons License 2012.04.01 0 0 78028
KPK-299 Creative Commons License 2012.03.31 0 0 78026

Újpest Fóti út

Ex VB

DZA-244

 


Slam Jr. Creative Commons License 2012.03.31 0 0 78025

Nincsen sajnos, ez az összes, amim van.

Előzmény: BvZ (78024)
BvZ Creative Commons License 2012.03.31 0 0 78024

Like! DAF-os 396-ról nincs kép esetleg?

Előzmény: Slam Jr. (78021)
Bzmot332 Creative Commons License 2012.03.31 0 0 78023

Kösz a választ!

Előzmény: Slam Jr. (78020)
D 20 Creative Commons License 2012.03.31 0 0 78022

Tyü!

 

Am. valahányszor látok képet a néhai VW várbuszokról, mindig az jut eszembe,

hogy 216-osokkal kellett volna próbálkozni...


Akkor lehet, hogy a 405-ös flotta csak a fele lenne...


BKZrt kék 216-os... (^_^)

Előzmény: Slam Jr. (78021)
Slam Jr. Creative Commons License 2012.03.31 0 0 78021

További szkennelések:

 

  

 

Slam Jr. Creative Commons License 2012.03.31 0 0 78020

Kilopond és méterkilopond.

Előzmény: Bzmot332 (78019)
Bzmot332 Creative Commons License 2012.03.31 0 0 78019

Jut eszembe mi az a kp meg mkp, mint mértékegység? Mert a buszok tömegét elnézve (9000 kp, meg 12200 kp) a kp kg-ot jelöl, de a másik mi? Valami forgatónyomaték? Mert pl a motor max forgatónyomatéka is ebben van megadva.

Minimodel Creative Commons License 2012.03.31 0 0 78018

Nagyon köszi, ezt a kpnagyítás módszert más képeken is kipróbáltam. Szuper.

Előzmény: vt976 (77946)
Dzsokko Creative Commons License 2012.03.31 0 0 78017

T. Urak!

Ikarus és faros busz fordulat mérő óra eladó, cserélhető Csepel tgk órákra,kapcsolókra.

Tel: 06-20-9-888-557

Zefa Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78016

Szia!

 

Nekem van egy'79-es meg egy 87-es kiadás is. A piktogramok megegyeznek azzal a különbséggel hogy a régebbiben fekete alapon van fehér vonalakkal rajzolva, míg ami gondolom neked is van ott ez fordított és ott vannak mellette az új jelölések.  A régebbiben a Prága váltós résznél egyenes műszerfal szerepel, de később a kormányholtjáték vizsgálatánál  van osztottról is kép.

Előzmény: suraki1 (78009)
BPO-105 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78015

Akkor jó. Csak ez a "hazai megrendelésre" kicsit megzavart.

Előzmény: bi-02 (78014)
bi-02 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78014

Csak egy pillanatnyi fogalomzavar lehetett "Vagónka" topictárs részéről, amit aztán javított is, de Zsitvica kartács ideje korán lecsapta a magas labdát. :))

 

Az Ik-260-as városi-elővárosi típus. Semmi újra ne számíts az eddigi tudományodhoz képest.

Előzmény: BPO-105 (78013)
BPO-105 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78013

260 távolsági? Pontosan mit is rejt ez a megnevezés? A "legtávolságibb" kivitel, amiről eddig tudok, és gyári, az a 260.32R volt...

Előzmény: zsitvica (78004)
BPO-105 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78012

Nem, volt 260.02-es és 260.06-os(!) is helyközi festésben (pl. a kisvárdai AVE-355), csuklósból pedig 280.02 is.

Pl. DUC-754 is boz-021.extra.hu/ik260/duc-754.jpg (pont a lényeg nem látszik, de a ládatérajtókról tetten érhető, hogy nem .43-as).

Amúgy egyáltalán nem ritka, hogy az NDK múltú, vagy a szovjet/FÁK exportból visszamaradt gépek helyi kivitelük ellenére helyközi gépek lesznek, amíg botosak, addig kényelmesebb velük így dolgozni, mint megállni minden fánál. Néhol átalakítják őket, néhol nem.

Előzmény: 2156 (77992)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!