Keresés

Részletes keresés

The Guilty Creative Commons License 2012.04.01 0 0 78030

Ez már kimeríti a reklámozás fogalmát...

Előzmény: Törölt nick (78029)
Irizar ranger Creative Commons License 2012.04.01 0 0 78028
KPK-299 Creative Commons License 2012.03.31 0 0 78026

Újpest Fóti út

Ex VB

DZA-244

 


Slam Jr. Creative Commons License 2012.03.31 0 0 78025

Nincsen sajnos, ez az összes, amim van.

Előzmény: BvZ (78024)
BvZ Creative Commons License 2012.03.31 0 0 78024

Like! DAF-os 396-ról nincs kép esetleg?

Előzmény: Slam Jr. (78021)
Bzmot332 Creative Commons License 2012.03.31 0 0 78023

Kösz a választ!

Előzmény: Slam Jr. (78020)
D 20 Creative Commons License 2012.03.31 0 0 78022

Tyü!

 

Am. valahányszor látok képet a néhai VW várbuszokról, mindig az jut eszembe,

hogy 216-osokkal kellett volna próbálkozni...


Akkor lehet, hogy a 405-ös flotta csak a fele lenne...


BKZrt kék 216-os... (^_^)

Előzmény: Slam Jr. (78021)
Slam Jr. Creative Commons License 2012.03.31 0 0 78021

További szkennelések:

 

  

 

Slam Jr. Creative Commons License 2012.03.31 0 0 78020

Kilopond és méterkilopond.

Előzmény: Bzmot332 (78019)
Bzmot332 Creative Commons License 2012.03.31 0 0 78019

Jut eszembe mi az a kp meg mkp, mint mértékegység? Mert a buszok tömegét elnézve (9000 kp, meg 12200 kp) a kp kg-ot jelöl, de a másik mi? Valami forgatónyomaték? Mert pl a motor max forgatónyomatéka is ebben van megadva.

Minimodel Creative Commons License 2012.03.31 0 0 78018

Nagyon köszi, ezt a kpnagyítás módszert más képeken is kipróbáltam. Szuper.

Előzmény: vt976 (77946)
Dzsokko Creative Commons License 2012.03.31 0 0 78017

T. Urak!

Ikarus és faros busz fordulat mérő óra eladó, cserélhető Csepel tgk órákra,kapcsolókra.

Tel: 06-20-9-888-557

Zefa Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78016

Szia!

 

Nekem van egy'79-es meg egy 87-es kiadás is. A piktogramok megegyeznek azzal a különbséggel hogy a régebbiben fekete alapon van fehér vonalakkal rajzolva, míg ami gondolom neked is van ott ez fordított és ott vannak mellette az új jelölések.  A régebbiben a Prága váltós résznél egyenes műszerfal szerepel, de később a kormányholtjáték vizsgálatánál  van osztottról is kép.

Előzmény: suraki1 (78009)
BPO-105 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78015

Akkor jó. Csak ez a "hazai megrendelésre" kicsit megzavart.

Előzmény: bi-02 (78014)
bi-02 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78014

Csak egy pillanatnyi fogalomzavar lehetett "Vagónka" topictárs részéről, amit aztán javított is, de Zsitvica kartács ideje korán lecsapta a magas labdát. :))

 

Az Ik-260-as városi-elővárosi típus. Semmi újra ne számíts az eddigi tudományodhoz képest.

Előzmény: BPO-105 (78013)
BPO-105 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78013

260 távolsági? Pontosan mit is rejt ez a megnevezés? A "legtávolságibb" kivitel, amiről eddig tudok, és gyári, az a 260.32R volt...

Előzmény: zsitvica (78004)
BPO-105 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78012

Nem, volt 260.02-es és 260.06-os(!) is helyközi festésben (pl. a kisvárdai AVE-355), csuklósból pedig 280.02 is.

Pl. DUC-754 is boz-021.extra.hu/ik260/duc-754.jpg (pont a lényeg nem látszik, de a ládatérajtókról tetten érhető, hogy nem .43-as).

Amúgy egyáltalán nem ritka, hogy az NDK múltú, vagy a szovjet/FÁK exportból visszamaradt gépek helyi kivitelük ellenére helyközi gépek lesznek, amíg botosak, addig kényelmesebb velük így dolgozni, mint megállni minden fánál. Néhol átalakítják őket, néhol nem.

Előzmény: 2156 (77992)
Bzmot332 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78011

Mindenhol csak annyit ír, hogy Ikarus 260-280, altípust nem ír sehol sem. Egyébként elég ritkaságszámba megy ez a könyv, 1000-et nyomtattak, és ez az egyetlen neten fellelhető darab... Amúgy egyenes műszerfal van benne, mint ami a 260T-ben is:

 

http://noob.hu/2012/03/29/img055.jpg

Előzmény: suraki1 (78009)
BY-75-98 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78010

Mail ment!

Előzmény: Törölt nick (77956)
suraki1 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78009

Az szép! Egyébként érdekes, ami eddig a kezemben volt, abban az első belső oldalon ki volt írva az altípus is.

A piktogramok a tiedben hogyan vannak felsorolva? Van már benne osztott műszerfal?

Előzmény: Bzmot332 (78006)
zsitvica Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78008

A képeden (prospektusodon) kettő helyi busz-városi látható.

Előzmény: Bzmot332 (78007)
Bzmot332 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78007

Helyközi viszont készült, azzal keverem. (Legalább is ha jól láttam, a VOLÁN-nak van)

Előzmény: zsitvica (78004)
Bzmot332 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78006

'73-as, altípust nem ír, de van PRÁGA váltós meg mechanikus is benne (HAFE ASH 72.2), tehát részben gondolom a 0-ás BKV-sok, a másik kéziváltós nem tudom, milyen.

Előzmény: suraki1 (77997)
Dzsokko Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78005

 

T.Urak!

 

A képen látható lámpák eladóak

 

06-20-9888-557

zsitvica Creative Commons License 2012.03.30 0 0 78004

Megszereztem egy 260-280-as kezelésit és abban van ez a szép nyitókép. Gondolom az első képen látható altípusú 260-as távolsági, nem?

 

---------------

 

NEM.

 

A 260-ból NEM épült távolsági kiivitel hazai piacra.

 

 

 

 

Előzmény: Bzmot332 (77990)
The Guilty Creative Commons License 2012.03.29 0 0 78003

"Rendszám buzulás"? Akkor Te még nem jártál a BKV-s topic-okban, na ott az megy. Itt meg reklámozás megy.

Előzmény: Törölt nick (77994)
suraki1 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 78002

Nem emiatt kérdeztem, engem a régi kapcsolópiktogramok érdekelnének. Nemrég itt szerepelt egy '84-es, már abban is csak úgy van, hogy mellette a"jövőben alkalmazni kívánt" jelképek is fel vannak tüntetve.

Előzmény: boz-021 (77999)
Csoki bácsi Creative Commons License 2012.03.29 0 0 78001

LMB-pótló járat. :D

Előzmény: boz-021 (78000)
boz-021 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 78000

78000 :)

boz-021 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 77999

Nekem egy "75-ös van, abban is benne van ez a két kép.

Előzmény: suraki1 (77997)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!