Egyik volt főiskolás kolesztársam ott dolgozik alkatrészesként. Nekem is fel kéne venni vele a kapcsolatot, mert lehet, hogy motorfelújítás lesz. De lehet inkább beleteszek valami 2.8-as turbós Sofim blokkot.
Igen azt nyomon követtem, hogy most váltasz 3.0-ra. Mondjuk a márkaszervizes dolog meg sem fordult a fejemben, mert a felszereléssel "itthon" sincsen gond (bár még csak a gumis műhely van készen, de a többi is már "csak idő és pénz kérdése"). De abban igazad van, hogy egy kérdést megér, hátha becsalogató árat mondanak :) Meg még szerencsém is van mert itt Szombathelyen van is Iveco márkaker (Truck Savaria), úgyhogy messze sem kell menni.
Bevinném a legközelebbi márka kereskedéses IVECO szervízbe kérnék egy motor,váltó,difi olaj cserét.Mert ez nem drága általában és akkor ott szépen kifaggatnám őket,fel írnám a pontos szervíz intervallum adatokat.Így korrekt és biztos forrásból származó infót kapsz.
Én is ezt fogom tenni nemsokára.Mert msot cserélem 2,3-asról 3,0-ra.
Sziasztok! No lassan végre csatasorba állíthatom az "új" gépet, ezért kérdeznék egy-kettőt, leginkább olajokról, hogy nálatok mi a bevált? A kocsi: Daily 65c17, 2005'-ös, 3.0 láncos motor. Amik érdekelnének (ha lehet feltöltési mennyiség is):
-motorolaj
-váltó olaj
-diffi olaj
-fagyálló hűtőfolyadéknál van-e valami extra kikötés (G12-est úgyis kap, ennél speciélisabb talán nem kell)
-olaj- üzemanyag- levegőszűrő gyári számok, vagy hol érdemes gyárit venni, esetleg márkásabb utángyártott ajánlott-e (Knecht, Mann filter)?
-eredetileg mik voltak az előírt szervízintervallumok? (pl. vezérműlánc 400.000km?)
Ha meg esetleg valakinek lenne gyári füzete (ahol a kérdezettek úgyis le vannak írva), ehhez a típushoz, persze az lenne a legjobb, mert én nekem nincs.
Ha valaki tudja a feni infokat, előre is köszönöm!
Pontosan nem tudom,de tuti a T4-nek ha utána néznének akkor baj lenne 3,5 tonnát vinni annak a kis szarnak képtelenség.
Különben valami összsúly fele meg még plusz valami. Sajna nem tudom pontosan a szabályt,hülyeséget nem akarok írni.Meg a vonóhorog sem mindegy milyen.Hová vanszerelve. Az új boxerek húzhatnak 3tonnát max.
Nem egészen vagyok tisztában azzal, hogyan lehetséges, hogy kisebb furgonok pl T4-es hogyan tud 3500Kg-os utánfutót húzni, amikor az én 3,5 furgonom csak 2800kg-ot húzhat? Milyen lehetőségek vannak, hogy megnövelhessem a vontatási súlyt?
Üdv mindenkinek! Nekem iveco törött üvegszálas rugó kellene. Esetleg ha valaki tudna abban segíteni,hogy hol tudnék ilyet szervélni. Email cím: nemeske 69@freemail.hu Előre is köszönöm!
Megméred a kocsi öntömegét. A mért értékből kivonsz 4 tonnát, mivel 40.12-es kocsiról van szó (40 mázsa. 120 paci) a kapott összeg lessz a "gyári" terhelhetősége. Valószínőűleg forgalombahelyezéskor visszaminősítették 3,5 tonnásra így a hasznos terhelhetősége csökken a fenti képlet szerint.
Hány tonnás a munkahenger és mekkora súlyra lett méretezve a plató? Meg a 4tonnás hátsó hídja erősítés nélkül nem sokáig fogja bírni. Létezik 6,5 tonna össztömegű Daily is csak az gyárilag erősített és minden esetben duplakerekesről beszélünk. A régi 6tonna össztömegű Dailyken tudtommal az Eurocargo hátsó hídja van.
nekem 1 kérdésem lenne. Iveco Daily 40.12-es, billenőplatósról van szó. Mennyit bír? Mennyit rakhatok rá? Hallottam már olyat is, hogy 5-6 tonnát tud borítani, de nem értem, ha az autó 3500kg a megengedett össztömege. Valamit félreértettem?
Ez nekem felső lengőkar és ha lehet nem szedném ki a torzió miatt.Valószínű csináltatok hozzá szerszámot az anya lazításához. Az új készletbe (MOOG) már normális hatlapfejű anya van, a gyári "anya" 4000 Ft+Áfa
Megpróbálom gömbfej kiszedővel megindítani. De lehet megérdeklődök egy-két szerelőt és ha valamelyik baráti összegért kicseréli akkor nem kínlodnék vele.
Szia, hasonló kulcs kell hozzá mint a simson kipufogó hollanderhez. Én úgy csináltam, hogy a komplett lengőkart kiszedtem, majd anya leszed (dorniva+kalapács kombó) gömbfej hidraulikus sajtolóval kiszed ( előfordul hogy kiröhögi a 15t-ás sajtolót, akkor melegítés mellett sajtolva).