Lehet, önökben is felmerül a kérdés: mit tud egy hathengeres Maserati, amit egy német prémium-szedán nem? Nem sokat, csak éppen gyönyörű, a vezetési élmény pedig nem csak üres duma és esztelen gáztiprás az Autobahnon. Tovább »
Egyébként a múltkor írtad, hogy az esetleges pangó nedvességet elkerülvén leállás előtt kikapcsolod a légkondit és csak sima levegőt fújatsz be.
Elkezdtem ezt a módszert kipróbálni ( bár sosem volt büdös a kocsiban ) és azt vettem észre, hogy kikapcsolt légkondinál de fújó levegőnél még nagyon sokáig hűvös levegőt fúj befelé (hűvösebbet mint a kinti levegő) amit nem értek de nem is ez a "bajom", hanem azt vettem észre, hogy ezzel a módszerrel a szellőző rostélyokon megjelenik a víz (pára?). Esetleg ez azért van mert kifújja a meleg(ebb) levegő a benn lévő nedvességet?
Nem tudom, hogy a szoci autók gyenge anyagminősége miatt, vagy csak általános magyar pesszimizmus hogy azt hisszük egy autóban sok ha van 200 ezer km. Az lenne a nevetséges ha 200 ezer alatt bármi baja lenne egy kocsinak (pláne 3 évesen). A blokknak és a váltónak, valamint a főbb elemeknek nagyon sokat ki kell bírni (ha nem kínozzák és karbantartják őket).
300ig max egy turbó felújítás jöhetne, de még az sem feltétlen. Jelenleg 3 olyan 4-6 év közötti turbó dízel autót tudok eladót amiben közel 400 ezer van és egyiken sem kellett még semmilyen drága alkatrészt cserélni (befecskendezés, turbó, kettős tömegű, sőt még kuplungot sem).
Elnézést, nem neked szól a szöveg (nem kioktatásnak szánom).
Nem tévesztettél nagyon, mivel van ilyen angol járgány, talán Triumph Spitfire, de azokat nem nagyon ismerem. A hasonlóság titka pedig sokszor a "Pininfarina"-név.
A hátsó lámpán láttam, hogy fiatos, de az elejénél nem rémlett hogy a spider ilyen ék alakú. Ráadásul telefonon néztem és a lámpa melletti karosszéria csúcsot úgy láttam mintha a lámpa része lenne (ergo furán ovális a lámpát véltem látni).
Ha lett volna oldalról kép a kis fecskefarok szerű csomagtartóval tuti nem vétem el ilyen csúnyán :-)