Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Banditoo Creative Commons License 2011.01.01 0 0 41281

tisztán addig jársz,amíg meg nem áll benne valami - tisztán max 2000-2500-ig forgasd, mert nem fog tudni annyi szeszt betolni az egéstérbe, amennyi valóban kéne, így gyenge lesz a keverék. Idővel a motor látja kárát!

Felesben inkább 10 fok fölött, az alatt nagyon nehezen indul és többet is fog enni, mert nem tud annyira jó hatásfokkal égni.

Ha hosszútávokat mész és nem városozol, akkor megéri felesben használni.

Tisztán átalakítóval annyi a trükk,hogy az injektor nyitási időket nyújtja meg. Vagy fixet veszel, ami potival szabályozható és lesz egy állandó dúsításod, vagy elektronikásat, ami programozható.

Utóbbim van, kollegám vette, de aztán vett egy dízel gépet és abba nem jó... keress meg, ha érdekel.

 

Előzmény: kovacas (41280)
kovacas Creative Commons License 2011.01.01 0 0 41280

Sziasztok! BUÉK minden kedves barátomnak! Most,hogy a benzin ára az egekben,föltennék egy E 85-ös kérdést. A nyáron próbálgattam én is az etanolt felesbe,sőt tisztán is-így nyáron is csak mindig második indítózásra ment,de utána tökéletes volt. Tetszett  az alacsonyabb fordulaton megérkeő nyomaték,csak 4500 nál vett egy nagy levegőt a motor és húzott tovább. Csak a fogyasztással nem vagyok kibékülve. Sokat eszik a szeszből. Nincs értelme tankolni. Nálunk Szolnokon Agip-nál 90 Ft-al olcsóbb. Tisztán 11  litert is megeszik vegyes használatnál. Mondjuk nekem 7.5 alá 95 ös benzinnel sose sikerült lemennem,de inkább 8. Ha beletetetem az átalakítót kevesebbet fog enni? Az átalakító a motor mely beállításait változtatja? Mert a mennyiség plusszot a lambda szonda is tud ja. 360×8=2880    270×11=2970. Az ár pediemelkedik pedig 2-3 kg kukorica=1 liter. Várom azok tapasztalatát akiknek benne van.

feribá2 Creative Commons License 2011.01.01 0 0 41279

BÉKÉS BOLDOG BALESETMENTES ÚJÉVET KIVÁNOK MINDEN MÁRKATÁRSNAK!

nagya2 Creative Commons License 2011.01.01 0 0 41278

Buuuujjjjjéééééékkkkkkk  :-)

Mindenkinek

Üdv Nagya

KTsk Creative Commons License 2011.01.01 0 0 41277

MINDENKINEK  B.U.É. K. !!!

Anonymus23 Creative Commons License 2010.12.31 0 0 41276

BUÉK mindenkinek!

janobá Creative Commons License 2010.12.31 0 0 41275

Szerintem ez a csodálatos müremek 3-4 ezret se ér. :-))

 BUÉK MINDEN THÁLIÁSNAK ! Baleset mentes Vezetést 2011-ben is

janobá Creative Commons License 2010.12.31 0 0 41274

kisfitti Creative Commons License 2010.12.31 0 0 41273

Én úgy tudom, rönyós szerelőtöl, hogy az ECU testet ad ki, a 12V fix. Igaz lehet, mivel a 4-es trafómról vettek le fix 12V-ot az Gázas ECU működtetéséhez.

Előzmény: r_thalia82 (41267)
kisfitti Creative Commons License 2010.12.31 0 0 41272

Én multiméterrel nem láttam semmit, a hibás trafó pedig totál szar volt. Se szakadást, sem ellenállás különbséget. Maradt a próbálgatás. Új trafó mind a 4 helyen kipróbálva.

Boldog Új Évet, és olcsóbb benzint- gázolajat, kevesebb hibát Kívánik minden kedves márkatársnak! :)

Előzmény: janobá (41270)
Nándi777 Creative Commons License 2010.12.31 0 0 41271

Sziasztok! A múltkor megírtam, h egy bizonyos kútnál tankoltam és hát nem hittem a szememnek, mert az átlagfogyasztásom 9,5 literre jött ki. Hozzá kell tennem, hogy félig E85 - félig OMW 95 carrera volt. Most hanyagoltam azt a kutat ahol az E85-öt tankoltam és az AGIP-nál tettem bele az E85-öt és OMW-nél a 95 carrerát. Az átlagfogyasztás nem csalás nem ámítás: 7,2 liter, így fele benya fel E85. Most akkor döntse el mindenki, hogy némelyik kutaknál, hogy hitelesít a mérésügyi hivatal vagy, hogy mutyizik a kutas.

 

Boldog Újévet minden autóstársnak!!!

janobá Creative Commons License 2010.12.31 0 0 41270

Szerintem a trafó ugy müködik mint régen. Ezzel a "régi" módszerrel a szekunder áthuzásos menetzárlatot (mivel elég nagy a menetszám ) nem érzékelsz. Gyengébb szikra ami  nyomás alatt hiányos gyujtás. Ennyit egy multiméterrel is elérsz. Vannak trafók amik csak néha produkálnak hibát azt végképp nehéz kiszürni, csak a gépben derül ki. 

Előzmény: r_thalia82 (41267)
sebesguszti Creative Commons License 2010.12.31 0 0 41269

Köszönöm a gyors segítséget de én sem jol irtam nem a tükör meg a hátlapja sérült hanem a karoszéria burkolat tőrt szét ami védi a z elektromos tökröt ilyen szinre fujt burkolat.Nekem tháliám van az megegyezik a clioéval mert még soha nem figyeltem

dobik Creative Commons License 2010.12.31 0 0 41268

steely!

A relé cserélgetést a parkolóban is meglehetett volna próbálni, max 10 perc. Most már töltött aksi is kell.

Előzmény: steely (41266)
r_thalia82 Creative Commons License 2010.12.30 0 0 41267

Sziasztok.

 

köszönöm a választ de én még egy kicsit tovább keresnék.

Nincs valakinek esetleg metszeti rajza a trafóról?Tud-e esetleg valaki olyat hogy a trafó primer oldalára milyen feszültséget küld az ECU?

Esetleg van-e valakinek bővebb infója arról hogy mi a működési elve ennek,úgy értem hasonló mint a sima egy trafós rendszerek, van neki egy  primer és egy szekunder oldala és kész?

Ha mondjuk a vezérlő feszültsége 12V és ráteszem szaggatva ,mondjuk 100-szor percenként és teszek rá egy gyertyát, akkor mi fog történni ugyan úgy fogom látni a gyertyán a gyújtást mint a régi rendszereknél?A hagyományos közös trafójú rendszereket teszteltük így régebben.

Szerintetek lehetne valami féle hasonlóval tesztelni ezen trafókat?

 

Köszönöm.

steely Creative Commons License 2010.12.30 0 0 41266

Sziasztok!

Sajnos, a gép a mai délutánon egy parkolóházban teljesen megadta magát...

Eddig még csak-csak beindult, de most nem akart a Jó Isten kedvéért sem, vagy éppen azért!

Az akkumulátor szinte teljesen lemerült a sok indítózástól, ezért ott hagytam és buszjegyek társaságában tértem meg otthonomba.

Örülök nagyon, hogy mind ezt 30.-án tette velem, de majd kiötlök valamit az új évben.

 

 

 

Előzmény: Vulkan16V (41250)
KTsk Creative Commons License 2010.12.30 0 0 41265

Szia!

 Ez hogy tetszik? Esetleg még itt, vagy itt is szétnézhetsz.

Előzmény: sebesguszti (41262)
GOFE Creative Commons License 2010.12.30 0 0 41264

Most nézem, hogy  tükör hátlapot írsz, én a házat gondoltam, ha az a fekete lap kell amire a tükör rá van ragasztva, az tükörrel együtt kapható 2000 Ft körül.

Előzmény: sebesguszti (41262)
GOFE Creative Commons License 2010.12.30 0 0 41263

Ha csak gyáriba nincs, én most utána néztem utángyártottba nem létezik, az én adatbázisom szerint.

Komplett utángyártottat kapsz már 8000 Ft-tól, de azt még festeni kell. Esetleg ha megvannak a darabok, egy ügyes műanyaghegesztéssel foglalkozó szaki, rendbe hozza. Ill. bontóba találhatsz.

Előzmény: sebesguszti (41262)
sebesguszti Creative Commons License 2010.12.30 0 0 41262

Egy örült lenyomta a vezetö oldali viszapillanto tükrömet nem sérült se a tükör se az elektromos motor csak a csak a tükör hátoldalán tört szét a hátlap vagy mi az.Azt szeretném kérdezni lehet e ilyet kapni külön vagy csak komplet tükröt.És menyibe kerülhet mert sehol nem találtam rá árat meg hol tudok ilyet rendelni.Köszönöm a segitséget

 

GOFE Creative Commons License 2010.12.30 0 0 41261

Hali! Sehogy! Esetleg egy oszciloszkóppal tudnád bevizsgálni, hogy jó, vagy sem, meg beszerelve.

Előzmény: r_thalia82 (41260)
r_thalia82 Creative Commons License 2010.12.30 0 0 41260

Sziasztok,

 

Egy gyors kérdés tud valaki vmiféle jó módszert arra hogy hogyan tudom letesztelni azt hogy jó-e egy hengerenkénti gyújtótrafó vagy sem.

Arra gondolok hogyha járok bontóban és látok egy jónak látszó darabot de mondjuk nem a saját kocsimmal vagyok (próbálgatás kizárva),akkor hogyan tudom letesztelni hogy megvegyem-e vagy sem.

 

Köszönöm a válaszokat.

szabeszka Creative Commons License 2010.12.29 0 0 41259

Mire gondolsz? Ha a kis fordulaton történő ketyegésre, az még mindig megvan, ugyanis sajna nem tudtam utánanézni, mert időközben eltörtem a lábam. Úgyhogy majd csak január közepétől leszek járóképes és tudok majd alámászni meg körülnézni a váltó körül.

 

Igen és most, hogy írod eszembe jutott, hogy a gyertyák körül nekem is egy csomó piszok volt, amit kompresszorral kifújtam és csak utána kezdtem el kitekergetni őket. 

Előzmény: Garfield007 (41258)
Garfield007 Creative Commons License 2010.12.29 0 0 41258

Es a tisztasagra is keretik figyelni...

 

(autod anno elrendezodott?)

Előzmény: szabeszka (41257)
szabeszka Creative Commons License 2010.12.29 0 0 41257

Szia!

 

Minél hosszabb 16 mm-es gyertyakulcs kell hozzá, mivel a trafó alatt elég mélyen van. Arra érdemes figyelni, hogy a gyertyakulcs olyan legyen, amelyiknek kis gumigyűrű van a belsejében, ami megfogja a gyertya porcelán részét.

A gyári gyújtógyertya: EYQUEM RFN58LZ

Előzmény: reger79 (41256)
reger79 Creative Commons License 2010.12.29 0 0 41256

Sziasztok!

 

Ha valaki már cserélt gyertyákat 1.4 16V motorban kérem

ossza meg a tapasztalatait velem.

Milyen gyertya kell bele?

Milyen gyertyakulcs kell hozzá? Mire kell figyelni?

( Trafót már cseréltem. Azt tudom, hogy kell kiszedni.)

 

Kössz.

 

kisfitti Creative Commons License 2010.12.29 0 0 41255

Én most cseréltettem, nem ördöngősség, annyi különbséggel, hogy nekem OMW olajat rakott bele a szaki, nem ELF-et, valóban kicsit több mint 3 lityi, elég kazdaságtalan, az egy literes OMW olaj 3000 K volt, a tapasztalatom: hidegben szarabb, de ha bemelegszik sokkal jobb mint volt, és már enyhén sípolt az 5. sebesség, az megszűnt. 130 ezer van a kocsiban.

Én most lehet, hogy tennék bele adalékot is, akkor már nem mindegy, hogy 9000, vagy 11000? A következő úgy is messze van.

Még annyi, hogy a srácnak, aki csinálta van olajpumpája, aminek a csöve végén hajlított cső van, ez nagyon kellett, mivel elég nehéz lett volna csak úgy bele önteni. Ja, és a betöltő a nívó.

Előzmény: r_thalia82 (41251)
Gergo.bgy Creative Commons License 2010.12.29 0 0 41254

 

 

Csak összejött ...

Gergo.bgy Creative Commons License 2010.12.29 0 0 41253

1. Leürítés

2. Feltöltés

 

 

Gergo.bgy Creative Commons License 2010.12.29 0 0 41252

75W-80 ELF Tranself (kb.: 3.1 liter) Hivatalosan élettartamra szól a gyári feltöltés, de egyesek szerint 100-120e - de lehet előtte is - ajánlott a csere.

 

 

 

Előzmény: r_thalia82 (41251)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!