Keresés

Részletes keresés

ikarusgyula Creative Commons License 2012.04.07 0 0 78099

Remélem nem csak volt!

Jó lenne tudni hogy még meg van valahol. Akkor megnyugodnék. A Közlekedési Múzeummal is beszéltem, hozzájuk nem került. Még Fehérvánál kellene tudakozódni.

Árat nem tudok mondani, de az biztos, hogy annak idején az Ikarus vezér fél millát mondott eszmei értéknek. Én most ha tehetném 200000 Ft-ért visszavásárolnám. De hát sajnos ..

Egyébként  nem a gyár számára, hanem magamnak készítettem, de rábeszélésre adtam el.

 

Kárpótlásul vettem egy Classicbus 280-ast, 1:43-ban.

Előzmény: BP-02-25 (78089)
Littomericzky Creative Commons License 2012.04.07 0 0 78098

Nem igazán:-(

 

Mire vissza jöttem eltünt (Wuppertálból 6 hónap)mindenestől:-(((

 

Minden meg volt hozzá.

 

Amúgy fehérvári gyártásu volt annó.

Előzmény: cdjbatyo (78096)
zsitvica Creative Commons License 2012.04.07 0 0 78097

ex Erfurt ?

Előzmény: hajdubus (78079)
cdjbatyo Creative Commons License 2012.04.07 0 0 78096

Sziasztok!

 

Erről a felújított 31 - 311-ről lehet valamit tudni? Mikor újíthatták fel, esetleg most kinél lehet? Nem nagyon lehetett láni még eddig sehol sem. A felújítása befejeződhetett? Elég jól néz ki az alsó képeken már. (Esetleg ez sem érte meg napjainkat??)

 

Üdv!

Előzmény: Littomericzky (78094)
BP-02-25 Creative Commons License 2012.04.06 0 0 78095

Bizony ő volt a másik busz a faros mellett.

 

Emlékszem,mikor hazahozták lábon az egykori NDK-ból,még mentünk is vele egy pár kört a gyárkapuin bellül.

Előzmény: Littomericzky (78094)
Littomericzky Creative Commons License 2012.04.06 0 0 78094

Előzmény: Littomericzky (78093)
Littomericzky Creative Commons License 2012.04.06 0 0 78093

Bocsi a Bénázásért az én koromban ocsánatos bűn:-)

Előzmény: Littomericzky (78092)
Littomericzky Creative Commons License 2012.04.06 0 0 78092

Erre Gondoltál?

Előzmény: BP-02-25 (78090)
BP-02-25 Creative Commons License 2012.04.06 0 0 78090

De bizony neki lett kezdve méghozzá elég rendesen,eljutottak egészen addig,hogy már megkezdték a jármű glettelését is egy 311-es társaságában,csak a 311-es a fényezést is megkapta,sajnos azóta nem tudom hova lett kinek a tulajdona.

 

2002-ben még mindkét autóbusz a gyár területén állt közel a mostani Lantához az átfedésben,majd eltüntek.

 

Erre a farosra én is egy éve bukkantam rá újra, fekete ponyvával letakarva a megadott címen.

 

Azért ha belegondolsz közben eltelt 10 év,ez nem múlt el nyomtalanul rajta sem.

Előzmény: Tector (78076)
BP-02-25 Creative Commons License 2012.04.06 0 0 78089

Sajnálom,pedig nagyon szép modell volt.

 

Ha most lenne rá megrendelés hozzávetőleg milyen árszinten mozogna ennek a modellnek az ára mondjuk?

 

Egyébbként sok híresztelés kelt napvilágra a múzeum sorsát illetően,volt aki azt mondta,hogy széles levitette Fehérvárra tehát ott van nála,de volt olyan verzió is miszerint széthordták a volt IKARUS-os kollégák,én ezt nem tartom valószínűnek,mivel egyik napról a másikra tünt el minden modell.

 

De az is lehet,hogy a közlekedési múzem is kapott belöllük,bár ez sem reális,mert akkor már kiállították volna őket.

 

Nekem egy IK 250-est sikerült kikukáznom szó szerint,állítólag a tanműhelyben készült még 1970 környékén.

 

Én még szerencsés voltam,mert még működött a gyár és kb öt hónap alatt teljesen feltudtam ujjítani,majd hazahoztam és már 17 éve itthon van egy örök emléket biztosítva.

 

Gyula készített még más modellt is a múzeum számára?

 

Üdv:Attila

Előzmény: ikarusgyula (78080)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.06 0 0 78088

Ezt sajnos nem tudom, színes fotót még nem láttam ezekről.

Előzmény: BXS-451 (78087)
BXS-451 Creative Commons License 2012.04.05 0 0 78087

Üdv!

 

Az iskolabusz Csepelnek nem lehet tudni a színösszeállítását?

 

Köszönöm!

 

Üdv!

Előzmény: Törölt nick (73368)
EKM-765 Creative Commons License 2012.04.05 0 0 78086

Jól állna annak is.

 

Kedves faros1!

 

Ha jól láttam a képeken Rába alvázas E94-esen dolgozol. Milyenek ott az üzemeltetési tapasztalatok? Különös tekintettel a sebességváltóra?

Előzmény: LMB-706 (78085)
LMB-706 Creative Commons License 2012.04.05 0 0 78085

Nem hinném, hogy E94-esen túl autentikus lenne. 

Előzmény: vt976 (78084)
vt976 Creative Commons License 2012.04.05 0 0 78084

Nekem is tetszene faros1 járgánya színátmenetesen (meg pl. középkék színű ülésekkel):-). Csak az a gond - ahogy már többen is írták -, hogy egy javításnál nem tudják jól eltalálni a színátmenetet. Kár:-(. Pedig pl. a Zöld Bálnának is nagyon jól állt volna a színátmenet...

Előzmény: rigomodell2 (78081)
faros1 Creative Commons License 2012.04.05 0 0 78083

Majd keresek valami ismerőst arrafelé aki "lezsírozza"

Előzmény: rigomodell2 (78081)
rigomodell2 Creative Commons License 2012.04.05 0 0 78082

Köszönöm!    Igen, elment a háztól. Idén csak két saját példányra lesz idő.

Előzmény: BP-02-25 (78072)
rigomodell2 Creative Commons License 2012.04.05 0 0 78081

 

Köszönöm!    Ha nyáron jön majd a buszod a felújításra, kérd meg a főnököt, hogy ilyen színátmenetes legyen a festés!

 

Előzmény: faros1 (78068)
ikarusgyula Creative Commons License 2012.04.05 0 0 78080

Sajnos nincs nálam ...

- viszont én készítettem!

30 éve volt ...

És most már hűlt helye! Nem tudom merre van ... 

 

Előzmény: BP-02-25 (78071)
hajdubus Creative Commons License 2012.04.05 0 0 78079

Erre a vasra kérhetnék ex rendszámokat? Gondolom volt neki egy pár, mert már sárgából is ez a második, amivel sikerült kilőnöm.

 

DVV-494 Creative Commons License 2012.04.05 0 0 78078

Ja már tök rég.

Előzmény: gabesz919_II (78075)
blue_screen Creative Commons License 2012.04.05 0 0 78077
A legjobb az "enyhén sérült" állapot.
Előzmény: Tector (78076)
Tector Creative Commons License 2012.04.05 0 0 78076

Ez olyannyira befejezésre váró, hogy még neki se lett kezdve.

Szóval a vázra bontással, teljes szétszereléssel kell folytatni a történetet ebből az állapotból, és eztán lehet befejezni.

 

Ehhez pedig kell még jó néhány szál zártszelvény, pár tábla lemez, kábel, rétegeslemez a padlónak, igelit, és még megannyi anyag és alkatrész, nem kis adag türelem, no meg jó pár millió forint.

Előzmény: Törölt nick (78073)
gabesz919_II Creative Commons License 2012.04.05 0 0 78075
buszosjocó Creative Commons License 2012.04.05 0 0 78074

"Amúgy a 256.44-eseké nem 1300?"

 

De.

Előzmény: BPO-105 (78070)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.05 0 0 78073
BP-02-25 Creative Commons License 2012.04.05 0 0 78072

Gratula,gyönyörű lett,gondolom megrendelésre készítetted.

Előzmény: rigomodell2 (78061)
BP-02-25 Creative Commons License 2012.04.05 0 0 78071

Ez a 280-as az IKARUS múzeum egyik kiállított darabja volt.

 

Csak nem nálad van?

 

Előzmény: ikarusgyula (78066)
BPO-105 Creative Commons License 2012.04.04 0 0 78070

A 283-asoké/C83-asoké és értelemszerűen a C63-asoké is 1335 mm.

(Amúgy a 256.44-eseké nem 1300?)

Előzmény: Grikon (78062)
GARAZSMENET Creative Commons License 2012.04.04 0 0 78069

Az 1-es ajtó melletti függőleges 90x50-es szelvény csak az ablakig tart.

Ez csak a régi szóló kocsikon volt így vagy a későbbieken is?

A csuklósokon 83-tól a lépcső tetejéig tart, az alatt változik keskenyebbre. Azokon régen, hogy volt?

Előzmény: Grikon (78063)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!