Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Lombardini motor van az árokásómban. Kb. 200 órát tettem bele, és ki tudja mennyit előttem az előző tulaj. Egy nyüsszenése nincs ennek a motornak. Kulcs elfordít, izzít, és megy. Most télen van tervben egy traktorvásárlás. Ha lombardini motoros lesz, az nálam abszolút plusz pont. Vagy valami japán. Kubotákat, mitsubishiket nézegettem eddig. Igaz, én csak 20 lóerő környéki kategóriát keresek.
Sajnos a zetorok ideje lejárt. Egyre inkább átmennek hobbi kategóriába. Nullásnak is van 2-3 db, de ő is inkább az mtz-kkel dolgozik. Esetleg keresd meg, hátha van alkatrészforrása, vagy instrukciója a beállításokhoz.
Egy 3011-est azért majd egyszer beszerzek pusztán nosztalgiából. Apusnak ez volt az egyik kedvenc gépe. Sajnos nemrég elszalasztottam 650e-ért egy rendszámosat. Már bánom, hogy nem hoztam el. Csak vacakabbakat láttam azóta.
Sajnos ez egy csoda porlasztó mert össze van jelölve, a ferde helyzet miatt ami még el is van fordítva . Ezért nem jó bele másé ,már próbáltam bososat venni bele ,hengerfejbe szerelten próbálkoztam az elforgatásával, de az egyik lyuk mossa a szelepeket bárhogy van fordítva .
Van itt 1 szép darab (!) hiánytalan moci ( keveset ment de öreg ) ,... Szerintem pl. ki kéne teríteni (!) ... és újból összerakni , aztán életfogytig jó is .
De ,... dee (!) ... fontos ismeret az is , hogy ... : 'QWaaa ' drága (!!!) ... a lukász pumpa belseje hozzá , tehát a jav. cuccos bele (!) ... (hiába van pad is !! ) ...
Csak a *bosch -foss* ... cuccok amik , ugyí (?) ... még úgy ,ahogy megfizethetőek ... most a muszkát kihagytam persze , logikusan a viszonyitásban .
Ez egy állandó zsörtölödés a fiúkkal itthon ... xDD :-))
Egy Lucas ... egyből nyomi ,kérem ... , és indul gyorsan ,még hidegben is (!) Nálam a Nr. 1 (!) ...az összes között .
Nem szükséges a nyelv ismeret ,szerintem ,de itt van egy bontott pumpa és az összerakási "hadművelete" ... egyszerű mint a fakocka ...
Csak , gondoltam , ha valaki pl. a konyha asztalon kívánja tanulmányozni és így a "szívatós" szerelési fogást előre látni már (??) ... akkor többeközött pl. 22:00 -nál az összedugás fontossága ... stb .
Közvetlen befecskendezéses motor sose lesz jó 100 barra állított porlasztókkal. Csak magadat szivatod így. Meg kell nézni, hogy melyik autóé passzol esetleg bele. Csodálkoznék, ha nem lenne már bejáratott, beszerezhető alternatíva zetoros körökben. Nem egy csoda különleges porlasztók ezek. Amíg a nyomást, és az időzítéstnem rakod a helyére, addig nem lesz jó, de ezt te is tudod.
Persze csak azok későbbi kiadásúak és nem fiber tárcsa meghajtásúak ! Az agrobírót kérdeztem nemrégiben mit tud adni hozzá azt mondta semmit sem ! Még egy kuplung pedált se tudtam venni hozzá nem hogy adagolót ! Van hozzá adagoló: UR-I csak már a belső meghajtású motorokhoz való ! De nem is az adagoló a hibás hanem a bele való elemek ,porlasztó csúcsok ! Ha nem volna a hortobágyi adagolós beteg már rég átnézettem volna vele az adagolót is ! De most még időm sincs elvinni aratás van folyamatban épp !
Nem kell pénz! Amit bevettem német linket a fórumról a fórum tulajdonosának Zetor műhelye van alkatrészt lehet nála rendelni. Az adagolót felújításra a fórumozók meg Csehbe a PAL hoz küldik.
Nagyon elcsodálkoznál ha elmennél egy zetor találkozóra németbe hogy mennyi olyan öreg gép fut mint a tiéd. UR-1 és motorral.
Hogyne ! Két tsz-es szerelő meg egy targonca szervizes autó szerelő közt ! Arról már nem is mondok semmit ilyen szarokat szereltem a tsz-ben a szerelő ismerősömmel !
De pontosan hogy hülyék ülnek ! Mert akkor nem cnc gyártanák a porlasztó csúcsokat ! És én tudod tudom milyen buzi gép a cnc eszterga ! A fiam az tudod olyan tecnológus aki ilyen szarokkal kínlódik ! Amiken két egyforma alkatrészt se lehet legyártani ! És akkor jön az a szaros PAL akik azt hiszik majd esztergálnak porlasztó csúcsot ,oszt nem !
Nem hinném ! Bármit kéne magyarázzak ! Aggyál alkatrészt hozzá olyant ami működőképes és nem két napig mer olyan itt is van ! Ha majd a jancsid betojik majd megnézem honnan lesz eredeti alkatrész bele ! Ez a gép már 59 éves ! Eredeti alkatrész nincs hozzá csak hasonló mint az eredeti !
Adok pénzt vegyél ,nincsen még a szlováknál se ! Használtat találtam csak még nem mentem érte ! Pont ez a baja ennek a motornak ,nem is nagyon akarok már rá költeni .
Hogyan írhatsz ilyen marhaságot. " a 160 bár csak ajánlott nyomás " te írtad a kezelési könyvben 160 ± 10 bár van megadva. Nagyon valószínű ha ettől eltérsz akkor nem működik a motor rendesen. Gondolom a fejlesztő mérnökök,, meg a PAL nál sem hülyék ülnek.