Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

laleeeee Creative Commons License 2016.04.24 0 0 13767

köszi, itt van szerinted valami a lambdaszondák kiméréséről ?

Előzmény: DelSonar (13766)
DelSonar Creative Commons License 2016.04.24 0 0 13766
Előzmény: laleeeee (13760)
laleeeee Creative Commons License 2016.04.24 0 0 13765

Ha minden oké,miután bemelegszik a motor ,akkor nem is fontos az a lambdaszonda csere,nem ?

Előzmény: Ken_Block (13763)
almaata66 Creative Commons License 2016.04.24 0 0 13764

Így van ahogy Ken mondja. :

P0135
Első fűtött oxigén érzékelő (HO2S1) fűtési áramkör nem működik
P0141
Hátsó fűtött oxigén érzékelő (HO2S2) fűtési áramkör nem működik

A szerelők is csak ennyiből meg a tapasztalatukból gazdálkodnak.

Előzmény: laleeeee (13762)
Ken_Block Creative Commons License 2016.04.23 0 0 13763

Üdv.

 

Nem rosszból, félreértés ne essék, de mit kell ezen részletezni?

Ahogy a program is írja, nem megy a szonda fűtés. Hideg motornál van hatása, több mint valószínű, a csere.

laleeeee Creative Commons License 2016.04.23 0 0 13762

Úgy tudom,hogy van olyan lista ami részletezi is

Előzmény: Relaxvideo (13761)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.04.23 0 0 13761

Miért kell? A kép szerint mindkét szondád hibás.

Előzmény: laleeeee (13760)
laleeeee Creative Commons License 2016.04.23 0 0 13760

Sajna ez van.. Hol találok szerintetek Daewoo Kalos hibakódok listáját ?

Törölt nick Creative Commons License 2016.04.23 0 0 13759

Köszönöm mindenkinek a segítséget. Ezzel a módszerrel végre ki tudtam cseréni az utas-oldali helyzetjelzőt! Legalább tudni fogom, ha legközelebb lesz ilyen!

 

Köszönöm még egyszer!

 

Előzmény: ATóthG (13757)
wector81 Creative Commons License 2016.04.20 0 0 13758

Nekem télen volt egyetlen egyszer, hidegindításnál, hogy az egyik veszettül kopogott. Tartott kb 5 percig, elkezdett bemelegedni és abbahagyta, azóta is csöndben van. Fene tudja, mi volt vele.

Előzmény: almaata66 (13753)
ATóthG Creative Commons License 2016.04.19 0 0 13757

És tényleg.

A légszűrőház tetejét kell levenni. :)

Kevertem másik típussal.

Bocs.

Előzmény: ATóthG (13756)
ATóthG Creative Commons License 2016.04.19 0 1 13756

Helo!

 

Én a magam részéről az egész légszűrőházat vettem ki, mert egyébként nem fértem hozzá.

Le kell szedni róla a levegőcsövet, ami a folytószelepházra megy, majd 3 db 10-es kulcsnyílású csavart kell oldani viszonylag egyszerűen. Aztán kijön.

Előzmény: Törölt nick (13754)
solak Creative Commons License 2016.04.19 0 1 13755

Ha levetted a tetejét levegőszűrőt kiveszed és ha jól emlékszem talán 3 csavar fogja a magát a házat, aztán már kilehet venni magát a házat.Semmi szaktudást nem igényel tök egyszerű az egész biztos, hogy megtudod csinálni, sok sikert hozzá..

Törölt nick Creative Commons License 2016.04.19 0 0 13754

Köszönöm mindenkinek a tippeket!

 

A légszűrőháznak a tetejét, vagy az egészet le kell szedni? Mert a tetejével nincs gondom, de nem tudom, hogy mennyire kell szakembernek lenni az egész leszedéséhez!

 

 

 

 

Előzmény: solak (13751)
almaata66 Creative Commons License 2016.04.18 0 0 13753

Napokig kopogott míg bemelegedett, olyan volt mint egy dízelautó. Most meg nyom nélkül elmúlt, pedig ma viszem a szerelőhöz megbeszélni a cserét. Ez mással is előfordult már?

Előzmény: almaata66 (13745)
dani9228 Creative Commons License 2016.04.17 0 0 13752

Hello. Az alapjárati motort kiszedem és ráadom a gyújtást, akkor kellene mozognia a tengelyének?

solak Creative Commons License 2016.04.17 0 0 13751

Én egyszerűbbnek taĺáltam és kiszedtem az egész légszűrőházat és így könnyedén hozzáfértem a helyzet jelző izzóhoz.

wector81 Creative Commons License 2016.04.16 0 0 13750

Túrónak ehhez kiszedni a lámpatestet...? Simán cserélelem a helyén a helyzetjelzőt is, meg a H4-et is. Nem nagy mutatvány. Elfordít, kihúz.

Előzmény: Törölt nick (13748)
Ken_Block Creative Commons License 2016.04.16 0 0 13749

Ki kell venni azt a most fejből nem tudom (3DB) csavart, aztán mozgatgatni kell. Jobbos kicsit rosszabbul jön ki valamiért, mint a másik, de ki kell húzni, csak kicsit nehezen jön, annyi.
Amúgy nekem úgy rémlik, hogy kiszedés nélkül is meg lehet csinálni.

Előzmény: Törölt nick (13748)
Törölt nick Creative Commons License 2016.04.16 0 0 13748

Sziasztok,

 

A jobb első helyzetjelző cserével kapcsolatban kérek segítséget, de ahogy olvasom ENGINEER-kolléga írását, látom másoknak is okozott némi fejtörést ez a szervizkönyv szerint elég egyszerű művelet (Valóban a kormányoldali helyzetjelzőt aránylag egyszerűen ki tudtam cserélni).

 

Nos én eljutottam odáig, hogy a lámpatest felső részénél lévő két csavart, illetve a hűtőrács eltávolításával a harmadikat is el tudtam távolítani. Azonban ennél a pontnál nem jutok tovább. Az egész lámpatest egy része - ami közel esik a hűtőrácshoz - már teljesen mobilis, de a valamiért mégsem tudom kiszedni, mert olyan mintha még lenne valahol egy csavar, vagy egy műanyag pöcök, ami még tartaná a szerkezetet.Ezt viszont sehol nem látom, mert eléggé be van építve a cucc, hogy valamit jól lehessen látni.

Érthető okokból nem erőltettem a kivételt, mert nem akarok nagyobb kárt okozni, de jó lenne valahogy megoldani ezt a problémát, nem akarom csak ezért szerelőhöz vinni.

 

Valaki hozzáértő el tudna látni egy kis tanáccsal? Köszönöm!

Előzmény: ENGINEER (9748)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.04.16 0 0 13747

Jól gondolom, hogyha sebességváltás közben is előjön, akkor nem alapjárati motor hiba?

Előzmény: Relaxvideo (13746)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.04.16 0 0 13746

Fel tudná valaki sorolni valószínűségi sorrend szerint, milyen okok miatt lehet rángatás?

Alapjáraton 3-4mp-enként megrezzen, de annyira nem, hogy a fordulatszámmérőn ez látható legyen, szépen 1000 körül áll.

És haladva csak akkor jön elő, ha visszakapcsolok pl. 3-ból 2-esbe egy meredekebb emelkedőn, és tolnám neki, de 2-3mp-ig megáll gondolkodni,

aztán magához tér és megy mint a meszes, innentől ismét semmi probléma.

 

Amin túlvagyok: benzinszűrő, gyertyák, olaj, légszűrő, gyertyakábel és első lambdaszonda.

Ez utóbbi miatt világított a check lámpa, de csere óta nem jött elő.

 

Merre lépjek tovább?

köszi

almaata66 Creative Commons License 2016.04.16 0 0 13745

Üdv! sajnos a napokban elkezdett kopogni  valamelyik hidrotőke. /8v/ Gondolom csere-bere lesz a vége. mire számítsak, mekkora bontást igényel a művelet? Köszi

dani9228 Creative Commons License 2016.04.15 0 0 13744

Az injektornál van, és féktisztítóval, majd WD40-el lett lefújva.

Előzmény: Relaxvideo (13743)
Relaxvideo Creative Commons License 2016.04.15 0 0 13743

hol ez a motor és mivel takarítható?

Előzmény: dani9228 (13742)
dani9228 Creative Commons License 2016.04.15 0 0 13742

Alapjárati motor kitakarítva, lett cserélve is de ugyan az a helyzet. MAP szenzor hibája okozhatja ezt?

Előzmény: dani9228 (13741)
dani9228 Creative Commons License 2016.04.15 0 0 13741

Visszatettük a generátort, és működött :) . Szépen 14,38V-ot tartotta.  Már csak egyetlen gondja van, de ez már régóta, hogy az alapjárat ingadozik, és le is esik annyira hogy leáll.

Előzmény: Ken_Block (13740)
Ken_Block Creative Commons License 2016.04.15 0 0 13740

15V felett sok. 14.5-14.8V közt van átlagosan, ez alól kivétel a Ford. 

Biztos, hogy tölt a generátor? Ha tölt, akkor test hiba lehet talán.

dani9228 Creative Commons License 2016.04.15 0 0 13739

Hello. Nem rég le lett mosva a motor, és azóta nincs visszatöltés az akkuba. A generátor jó, ki lett méretve. Egyszer mértem rajta 15-16V-ot az akkun, majd leesett 12,6-ra. Szerintetek, mi lehet a probléma? Van valami más elektronika is ami letilthatja a töltést?

Köszi!

dani9228 Creative Commons License 2016.04.14 0 0 13738

Oké, köszi. Akkor visszatöltöm, majd.

Előzmény: Ken_Block (13737)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!