Szerintem elég tanulságos a román porlasztócsúcs javító módszer:
Megfelelő higiénia mellett szerintem simán működik ez a fajta javítás. Látható, hogy gyári Delphi alkatrészzel szerelik össze, csak nem éppen laboratóriumi a tisztaság. Viszont jó hír, hogy kereskedelmi forgalomban nálunk is lehet kapni Delphi javítókészletet. :)
Én bontottat biztos nem tennék bele.Szabolcsban tudok felújitót ha érdekel.Újakat meg túrd végig az alkatrész áruházakat a neten,és keress valakit akinek van legalább 30% kedvezménye ott ahol meg akarod venni.
Köszönöm a gyors segítséget de én sem jol irtam nem a tükör meg a hátlapja sérült hanem a karoszéria burkolat tőrt szét ami védi a z elektromos tökröt ilyen szinre fujt burkolat.Nekem tháliám van az megegyezik a clioéval mert még soha nem figyeltem
Kis kihagyás után jelentkezem (innen szoktam thalia-szakmailag töltődni) még egyszer. Csere miatt eladó az autónk. Egy thalia-motoros (1.5 dci-s) daciát veszünk.
700 ezerért áruljuk az autót, amelyet 4 évig 80 ezer kilométer mennyiségben használtunk. Összesen 8 éves és 198 ezer a mutató. Remélem, nem bánjuk meg a cserét. Van rajta vonóhorog, defendlock zár, valamint adunk gyári tetőcsomagtartót és egy garnitúra egy idényt futott acélfelnis nyárigumi-garnitúrát.
Hát ennyi, ha valakit érdekel az emilemre is írhat, hogy ne terheljük a topikot.
Na, ezen a nyomon el tudtam indulni. Nem is tudtam, hogy van ilyen. Ha még valaki van, aki enélkül élt idáig, az olvassa el:
PIROTECHNIKAI ÖVFESZÍTŐ: Működése során a feszítők előfeszítik a biztonsági övet. Mivel az öv így szorosabban simul a testre, a jármű utasai hamarabb lassulnak a járművel együtt, és a test terhelése egyenletesebben oszlik el a fékezési folyamat teljes időtartamára, s ezáltal csökken a sérülés veszélye. Az övfeszítőket egy gázgenerátor indítja a légzsákvezérlő készülék jelére. Az övfeszítő indítási küszöbe alacsonyabb, mint az elülső légzsáké, azaz adott esetben olyan ütközés alkalmával is működik, amelynek ereje nem elegendő az elülső légzsák felfúvásához.
BÚÉK mindenkinek! Volna egy apró, nem túl jelentős kérdésem, csak a kíváncsiság és a hozzánemértés miatt. Pár hete van egy Thaliám, 1.4-es, 16V-s, kijöttem vele zökkenőmentesen Németországba. Az üléshuzat felszerelésekor vettem észre, hogy kéteres vezeták fut az első ülések aljába. Mi lehet ez? Minek villany az ülésbe? Valamit érzékel? Mert tudtommal ülésfűtést nem tudok kapcsolni.
tisztán addig jársz,amíg meg nem áll benne valami - tisztán max 2000-2500-ig forgasd, mert nem fog tudni annyi szeszt betolni az egéstérbe, amennyi valóban kéne, így gyenge lesz a keverék. Idővel a motor látja kárát!
Felesben inkább 10 fok fölött, az alatt nagyon nehezen indul és többet is fog enni, mert nem tud annyira jó hatásfokkal égni.
Ha hosszútávokat mész és nem városozol, akkor megéri felesben használni.
Tisztán átalakítóval annyi a trükk,hogy az injektor nyitási időket nyújtja meg. Vagy fixet veszel, ami potival szabályozható és lesz egy állandó dúsításod, vagy elektronikásat, ami programozható.
Utóbbim van, kollegám vette, de aztán vett egy dízel gépet és abba nem jó... keress meg, ha érdekel.
Sziasztok! BUÉK minden kedves barátomnak! Most,hogy a benzin ára az egekben,föltennék egy E 85-ös kérdést. A nyáron próbálgattam én is az etanolt felesbe,sőt tisztán is-így nyáron is csak mindig második indítózásra ment,de utána tökéletes volt. Tetszett az alacsonyabb fordulaton megérkeő nyomaték,csak 4500 nál vett egy nagy levegőt a motor és húzott tovább. Csak a fogyasztással nem vagyok kibékülve. Sokat eszik a szeszből. Nincs értelme tankolni. Nálunk Szolnokon Agip-nál 90 Ft-al olcsóbb. Tisztán 11 litert is megeszik vegyes használatnál. Mondjuk nekem 7.5 alá 95 ös benzinnel sose sikerült lemennem,de inkább 8. Ha beletetetem az átalakítót kevesebbet fog enni? Az átalakító a motor mely beállításait változtatja? Mert a mennyiség plusszot a lambda szonda is tud ja. 360×8=2880 270×11=2970. Az ár pediemelkedik pedig 2-3 kg kukorica=1 liter. Várom azok tapasztalatát akiknek benne van.
Én úgy tudom, rönyós szerelőtöl, hogy az ECU testet ad ki, a 12V fix. Igaz lehet, mivel a 4-es trafómról vettek le fix 12V-ot az Gázas ECU működtetéséhez.
Én multiméterrel nem láttam semmit, a hibás trafó pedig totál szar volt. Se szakadást, sem ellenállás különbséget. Maradt a próbálgatás. Új trafó mind a 4 helyen kipróbálva.
Boldog Új Évet, és olcsóbb benzint- gázolajat, kevesebb hibát Kívánik minden kedves márkatársnak! :)
Sziasztok! A múltkor megírtam, h egy bizonyos kútnál tankoltam és hát nem hittem a szememnek, mert az átlagfogyasztásom 9,5 literre jött ki. Hozzá kell tennem, hogy félig E85 - félig OMW 95 carrera volt. Most hanyagoltam azt a kutat ahol az E85-öt tankoltam és az AGIP-nál tettem bele az E85-öt és OMW-nél a 95 carrerát. Az átlagfogyasztás nem csalás nem ámítás: 7,2 liter, így fele benya fel E85. Most akkor döntse el mindenki, hogy némelyik kutaknál, hogy hitelesít a mérésügyi hivatal vagy, hogy mutyizik a kutas.
Szerintem a trafó ugy müködik mint régen. Ezzel a "régi" módszerrel a szekunder áthuzásos menetzárlatot (mivel elég nagy a menetszám ) nem érzékelsz. Gyengébb szikra ami nyomás alatt hiányos gyujtás. Ennyit egy multiméterrel is elérsz. Vannak trafók amik csak néha produkálnak hibát azt végképp nehéz kiszürni, csak a gépben derül ki.
Köszönöm a gyors segítséget de én sem jol irtam nem a tükör meg a hátlapja sérült hanem a karoszéria burkolat tőrt szét ami védi a z elektromos tökröt ilyen szinre fujt burkolat.Nekem tháliám van az megegyezik a clioéval mert még soha nem figyeltem