1/a. Tehát ez csak a játékostól függene egy gyenge illúzióképp, hogy ő mikor akarja ezt eljátszani egymagában - tehát hogy játék kezdetekor elviszi a kamerát a szerelvény végébe, 180fokban megfordul vele, tolat, megáll, visszaviszi a kamerát, és megfordítja, majd előremegy a vonattal? 1/b. Ha ez így lenne, akkor a menetrend hogyan működne? 1/c. A vezetőállás-nézet (F1) kamerája elég lassan mozog (nem?), még a gyaloglásnál is lassabban. Így kéne végigcammogni a Flirt-ön?
2. És a kanyarokban mi lesz a helyzet a vonattal (útközben nem lehet másik, "darabokra szedett" szerelvényt betölteni)? :)
3. Amit még nem értek (nem ismerem a Déli közlekedését): hátrafelé is kell majd mennie a vonatnak? (nem a mínuszban 'elhelyezett' blokkok miatt, hanem a vezetőfülke-csere miatt) Ha csak egy sínen mehet, és csak egy irányba (ha csak nem tolat ugyanazon sínen), akkor nem értem, mire lenne jó a vezf. csere? Honnan, és miért kell betolatnia, ahová azonos úton vissza is fog menni? Hogy van ez? :)
A válaszoknak örülnék, mert keletkezett egy kis űr a fejemben!
Jó ötlet, de ne bonyolítsd túl. Először épüljön meg a pálya, de minél előbb. Már így is tűkön ülünk. (vagyis csak a többiek... én úgyse fogok tudni menni rajta)
Tudok. Nem szedem darabokra. Egy egység lesz az egész szerelvény. És nem csak külső nézetben látszik. Pl. A Te Vizipókodban is ki lehet sétálni az utastérbe. Jó lesz ez.
A hátsó fülkét csak külső nézetben lehet használni, de akkor meg állandóan elmászik, mert az első kocsihoz igazítja a kamerát. Vagy te tudsz jobb ötletet?
Köszönöm. A vezetőállás-cserét meg lehet oldani, bár nem lesz animált a dolog. Én egy Flirtet teszek ilyenné. Csak a belsejét lemodellezem vezetőállással együtt. Aztán azt beteszem a panel.animatedbe. A vezető mindkét vezetőálláson szabadon mozoghat. De ez egyelőre csak elképzelés...
Szerintem is úgy kellene ahogy bvemetro írta, de tök felesleges mert a bve-ben csak egy irány van, gondolom az openbve-ben is. Misellnek csak a szája járt, de ezt még nem oldotta meg. Szóvak úgy is két route kellene, az egyikkel ráállsz a másikkal majd mész kifelé.
A vezetőállás csere mintha valami annak látszó dolog lenne, vagy lemaradtam valamiről. De amúgy miért akarod 0-nál kezdeni a pályát? Kezdd 1000-nél a tárolónál és akkor be tudsz menni vezetőálláscserére. Nálam a 2-es metró 10000-nél, a 3-as meg 3100 körül kezdődik, sehol nincs leírva hogy kötelező 0-nál kezdeni a pályát. A játék úgyis az első állomáshoz (stop parancshoz) töltődik be.
Igen csak 3 bhv van. Tulajdonképpen az is csak záhonyba jár csak itt javítjuk. Nekünk csak 29-05 ös Bp kocsik vannak (volt Ap kocsi), kb 30 darad, meg vagy 40db 10/20-67 es IC kocsi. Debrecennek is inkább 29-05 ös van meg lengyel illetve győri fülkés kocsi. Igy télen nem is bánom hogy nincs mert nem kell kályhákat cserélni. A légfűtéses kocsikkal nincs annyi gond (pl 29-05 Bp, 20-37 B győri)
Máris vissza kell vennem! :( FPS 20, a betöltési idő 3 perc. Akkor ez a mai nap nem a fejlesztésről, hanem a visszafejlesztésről fog szólni. Nyugi, azért felismerhető lesz :)
Két kérdem lenne: Ki használja az openBVE-t, akinek kicsi a gépe? Szükség lenne/bírná a gép, ha meg lenne építve mind a 12 vágány? Vagy elég ami látszik?
Másik: Lehet a Route fájlba mínusz értéket írni? Például elkezdem 0 méternél (Déli tárolóba), be kéne járni a pályaudvarra(ez a mínusz), vezetőállás csere és utasfelvétel után pedig irány Kelenföld. Ez megoldható?
Néha szokott lenni Bhv. Csak asszem 3 van, a határon kilépős kocsinak használják. Mondtam is hogy lefotózom, meg bz-t is. Csak egy normális tölthetö AAA elem kéne a digcsó fényképezőbe mert a 100 forintos elemmel nem birtam lőni egyet sem. A héten szerzek, mert én is akartam fotózni. A kocsik alját akartam így havasan. Lentről az aknából nagyon szép, ahogy a légáram kavarta a havat, olyan mintha egy cseppkőbarlangba lennél :)) De lehet erről már lemaradtam, hacsak nem lesz még hó...
Ádám ha jól tudom a Déli pu.nál csak 12 vágány van nem és hét a rendezőnél? Ha rosszul tudom javítsatok ki, a Kelenföld lesz a nagy falat majd, bár nem tudom mennyire részletesen akarod megcsinálni.
Nem tudom ha kész lesz a bzm lehet neki kezdek majd a vágány hálózatnak a 30a vonalon. Bár ígérni semmit se akarok visont erős a vágy bennem, hogy a kedvenc vonalam meglegyen építve a BVEhez!!!!!
Ez jól jön majd a 30-as vonalhoz is ha végre megépítem a 44-est! Ez a hülye idő múlna már el és lehetne újra fotózni. Bár hóesésben is lehet csak a hideg ne lenne!
A 30-as vonal egyenlőre Fehérvárig lesz majd aztán Nagykanizsáig. A Dél-Balaton pálya építőjével már megállapodtam, hogy felhasználhatom a texteket és a pálya jó alap lesz a modellezéshez!
Nálunk a gépészeten a kocsiműhely fűtőgépét (ex V42-es) nemrég festették át. Már régóta tervezem, hogy lefotózom és megépítem. A Déli csonkavágányok végén jól mutatna...