Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fwolf Creative Commons License 2014.03.23 0 0 65003

Sziasztok!

 

Eladó Opel önindító,gyári Valeo /eredetileg C14NZ Astra F/

iÁr:9500Ft

 

http://aprod.hu/hirdetes/opel-astra-f-onindito-ID20tLD.html

 

 

 

16db hidrotőke,eredetileg x18xe1-ben volt,GM

http://aprod.hu/hirdetes/opel-hidrotoke-szelepemelo-ID20tTR.html

 

XARAI Creative Commons License 2014.03.19 0 0 65002

Sziasztok! 

G Astra Y17DT-mbe szereltünk tempomat kart. Szoftveresen engedélyezve lett az ECU-ba. A vezetékek ki vannak építve gyárilag, kuplungkapcsoló is. Műszerrel kimértem jól kacsolnak a kar gombjai, +12V elmegy hozzá, mégsem működik. A program végig kikapcsolva felíratot ír a karra. Mi lehez a hiba még? 
Köszi előre is! 
Üdv!

dkl325 Creative Commons License 2014.03.18 0 0 65001

A légtelenítő csövön folyik a víz, mikor nyit a termosztát, a sapkát ha szívom átenged. Annyira megfújni nem tudtam, h nyisson is:)

Előzmény: 409 (65000)
409 Creative Commons License 2014.03.18 0 0 65000

Valószínűleg rossz a tágulásitartály sapkájának a szelepe, és/vagy eldugult a légtelenítő cső.

Előzmény: dkl325 (64999)
dkl325 Creative Commons License 2014.03.17 0 0 64999

Sziasztok!

 

Van egy kis probléma a kocsimmal, és mielőtt felgyújtom, ledarálom, elásom, és sóval behintem a helyét, szeretnék tanácsot kérni Tőletek.

 

Az autó (F Astra, 94, c14se) Ha ellenőrzés céljából leveszem a kiegy. tartály sapkáját, kilöki magából a hűtővizet a következő leállításnál. Tehát nincs előjele, gyorsul, lassul, kanyarodik, kapcsol a ventilátor, nyit a termosztát, de ha leáll a motor azonnal lelövi a sapkát a kiegyenlítő tartályról. A tartályban hidegen vákuum van, és ha nem piszkálom (ellenőrzöm a fagyállót) akkor nem csinálja, illetve évente talán egyszer, csak úgy magától.

 

Az elmélkedésem az, (hogy nem hengerfejes a vákuum miatt) hogy mikor leveszem a sapkát a kiegyenlítő tartályt és hűtőt összekötő csövön valamennyi levegő visszamegy a hűtőbe, mivel a cső nincs a vízszint alatt, ami(levegő) bekering a motorba, és kinyomja a fagyállót az első adandó alkalommal.

d73 Creative Commons License 2014.03.13 0 0 64998

Na, akkor megválaszolom én, hátha más is így jár.

 

Szóval, a központi zár (centrálzár) hibája mégis a már korábban átvizsgált és javított vezérlő egységben lakozott. Vannak ugye a panelen a vastag vezetősávok, amelyhez a relék vannak beforrasztva. Ott is gyanús volt még két forrasztás, azt is átforrasztottam. Illetve van a csatlakozó másik sorja, amelyen a vezérlő érintkezők, illetve vezérlőjelek érkeznek, azt a csatlakozósort is átforrasztottam a panelen. Ezek után láss csodát, működik a centrál kulccsal, gombbal és riasztóval vezérelve egyaránt.

Előzmény: d73 (64995)
ha4nz Creative Commons License 2014.03.13 0 0 64997

Tegnap megejtettem az éves pollenszűrő cserét a G-astrán:

https://picasaweb.google.com/107630952701199995343/Pollenszuro20140312?authuser=0&feat=directlink

 

Ezért érdemes évente kitakarítani fertőtleníteni és új szűrőt adni neki...

Tomcy7 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 64996

Köszi, győrben vagy környékén tud valaki jó opel szervizt?

Előzmény: 409 (64992)
d73 Creative Commons License 2014.03.12 0 0 64995

Sziasztok szakik!

 

Szívat a FAstrám.

Egy C18XE Caravan centrálzárja a probléma tárgya, megspékelve egy Caesar riasztóval. Ennek még nincs centrál távkapcsolós kulcsa, a riasztó zár-nyit, illetve a kulcs elfordításával vezérli a zárakat. Kezdetben vala - izé, működött rendben minden sok-sok évig. Aztán egyszer csak nem. Szétszedtem jobb A oszlop tövében, testkábel kontaktot javítottam, kivettem a centrál vezérlő modult, gyanús panelrészeket áthidaltam, kontaktokat tisztítottam, összeraktam, riasztó csatlakozóit kontaktjavítottam, ajtó átvezető csatlakozókat kontaktjavítottam, bal A oszlop tövében a két kábelköteg csatlakozóját kontaktjavítottam, és láss csodát, működött. Azután összeraktam, fel a műanyag burkolatokat és nem működött. Vissza lebontottam, jobb oldalt a vezérlőnél hiába feszigettem, aztán leszedtem a bal oldali takarót, a kábelköteget megmozgattam, és láss csodát, működött. Összeraktam, közben tesztelgettem, és működött rendben. Kb. két hétig. Most megint nem működik. Riasztó ki-be élesedik, a centrál sem a riasztó által, sem a kulccsal nem megy. Most megint szétborítottam a bal A oszlopnál a kábelköteget, és hiába mozgattam, cibáltam, nem működik. A riasztó összes kötését átvizsgáltam, ahol a kocsi kábelkötegéhez forrasztással csatlakoztatták, de nem működik. A két hosszú kábelköteg-csatlakozó pinjeit pici csavarhúzóval behajtogattam (hogy jobban szoruljanak), de nem működik. A centrál hibajelensége egyébként nem az, hogy meg se makkan, hanem úgy tűnik, mintha meg akarna mindegyik mozdulni a relé kapcsolására, de mintha csak fél feszültséget kapnának, és nem mozdulnak meg a rudazatok. Egyébként kézzel mozgatva nem érezhető a rudazatok mozgásában szorulás, és a centrálmotorok mechanikájában sem érezhető akadás. Szóval én valami testhibára gyanakszok, de eszem nincs, hogy hol lehet olyan közös test kötése a centrálmotoroknak, amit nem találok, és ami kontakthibábal szívat.

SzJoco_ Creative Commons License 2014.03.11 0 0 64994

Sziasztok!

 

Van egy '96-os B Vectrám X25XE motorral, és az alábbi problémákkal /kérdésekkel:

 

-Légtömegmérő meghalt, cserélve lett, most jó

-Főtengely jeladó haszontalankodik, néha jó, néha nem, ezt cserélni kellene

-2-es kopogásszenzor hiba. Ez melyik oldalon van?

-Gyertyák cserélve lettek tegnap

-Gyertyafuratokban sok az olaj - ez ugye szelepfedél-tömítés hiba, azt kellene cserélni, ugye?

-Az alapjárat egy szar. Lehet a főtengely-jeladó miatt? lehet a gyújtáskábel?

-Gyenge az autó. Lehet kompressziómérést kellene eszközölni.

-Győr környékén nincs valaki, akinek lenne OP-COM vagy legalább EML327-es kábele kölcsönbe, hogy legalább hibakódot tudjak olvasni/törölni? Illetve még egy kompressziómérő kézi készülék is jól jönne...... 8)

 

Előre is köszönöm!

diagnet Creative Commons License 2014.03.11 0 0 64993

Teljesen mindegy mit jelent. Ezt a hibát csak szakszervizben lehet javítani.

Előzmény: Tomcy7 (64991)
409 Creative Commons License 2014.03.10 0 0 64992

Úgyvan, sebességjeladó áramköri hibát jelent. A gond csak annyi, hogy azon az autón nincs ilyen jeladó, a sebességjelet CAN-BUS-on az ABS-től kapja.

Meg kell nézni diag készülékkel, hogy a motorvezérlő kap-e sebességjelet menet közben. (ha valóban P0500 a hibakód!!)

Előzmény: Tomcy7 (64991)
Tomcy7 Creative Commons License 2014.03.10 0 0 64991

Sziasztok!

 

Fateromnak van egy dízel 1.7-es 100Le kombi H astrája, és van egy P0500-as hibakódja, meg egy P1614(ezt tudjuk mit jelent, mert van amikor hiába indítózik nem indul a kocsi), de a P0500-as nem tudom mi lehet.

Netet túrva valami sebesség szenzor gondot ír, de ez konkrétan mi lehet?

Köszi a segítséget.

C20NE Creative Commons License 2014.03.08 0 0 64990

Én csak a vákuumra reagálta, az biza csak akkor keletkezhet ha fojtás van  a csőben, hogy ez felhozza-e az olajat, mondjuk a karter szellőzőn azt nem tudom...

 

Amúgy a végkövetkeztetéseddel maximálisan egyetértek: Valami el van baszarintva :-)

Előzmény: 409 (64989)
409 Creative Commons License 2014.03.08 0 0 64989

Nade, akármekkora vákuum mellett sem szívhatja fel az olajat, ha valami nincs elbaszarintva.

Előzmény: C20NE (64988)
C20NE Creative Commons License 2014.03.08 0 0 64988

El van dugulva a szívócső. A pillangószelep rendesen mozog?

Előzmény: Eduard04 (64987)
Eduard04 Creative Commons License 2014.03.06 0 0 64987

Sziasztok!
G Astra Z16XEP gázos autó hengerfejezve volt. Azóta a szívótorokban akkora vákuum jelentkezik, hogy még az olajat is felszívja.
Valakinek ötlete, mi lehet a probléma?

tt1150 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 64986


Megtaláltam a hiba okát!

Végigtapiztam az összes vákum csövet és találtam egy repedést az egyiken.

Tűzfal és az injektor ház között található csövön volt egy repedés, levágtam kb. 1 cm és azóta megszűnt a hiba jelenség!

Megjavítva!!!

Előzmény: diagnet (64980)
tt1150 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 64985

1990-es évjárat.

Néha jelentkezett a hiba és újraindítás után megszűnt, azaz amikor hibaolvasó közelébe kerültem már nem volt tárolva a hiba.

Szerelőm aki maszekba javít nekem ezt meg azt, néha műszak után hazahozta a cégtől a hibaolvasót....

Kivillogtatáskor sem jelzet hibát amikor én próbáltam a műszerfalon előcsalogatni.

Amennyiben állandóan hibás lett volna akkor egyértelműen kidobta volna!

Szóval a két jeladó közül egyik néha hibázott, ezt kiszűrni csak két cserével tudtam tutira megoldani.

Előzmény: 409 (64984)
409 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 64984

"Első két jeladót lecseréltem mert nem lehetett kimérni melyik a hibás,"

 

Mikori autó ez? Még nem lehet kivillogtatni az ABS-t?

Előzmény: tt1150 (64982)
409 Creative Commons License 2014.03.05 0 0 64983

Na igen, nekem csak a megemelkedett fordulat jutott el a fejembe, nem figyeltem, hogy mennyire emelkedik.

A spirálos kmórás Opeleknek a műszercsoportban van az ECU sebességjeladója.

Előzmény: diagnet (64980)
tt1150 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 64982

Menet közben leállítani és újraindítani még nem próbáltam de megfogom.

Régebben volt ABS jeladóm hibás és menet közben felkapcsolta a hibajelzést de csak nagyon meleg nyári időben néha akkor menet közben én is újra indítottam és hiba elmúlt. Első két jeladót lecseréltem mert nem lehetett kimérni melyik a hibás, azóta nincs gondom vele. néha hibázott és bosszantott mert tudtam a hiba okát de méréskor nem lehetett kimérni a hibát. 

Előzmény: hegyilama (64978)
tt1150 Creative Commons License 2014.03.04 0 0 64981

Igen 1000 körül a normális haladáskor üresbe rakva, most pár hónapja csinálja az 1500-as fix fordulatot ami szerintem is sok. hiba kód nincs semmi! Üresben fékre lépve is picit emel fordulatot a rásegítő miatt de akkor sem ennyit, most pedig fékre lépéskor sem változik semmi csak fix 1500 amíg meg nem álok akkor pedig normális minden.

Fals levegő hibát nem észleltem, de akkor sem lehet elvileg mert amikor nem gurul akkor is fals levegő miatt emelt fordulat volna. Valami jeladó lehet szerintem is mert változás csak a menet közben van.

Előzmény: diagnet (64980)
diagnet Creative Commons License 2014.03.03 0 0 64980

1500 a sok.

1050-1100-ra emeli üzemszerűen.

Rémlik valami jeladó hiba az órában, meg hozzá társult fals levegő, de elfelejtettem már.

Előzmény: 409 (64979)
409 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 64979

"Mi lehet az oka?"

 

Az, hogy ilyenre írták meg a szoftverét. Menet közben kuplung kinyomásra azt várja, hogy váltasz, így másképpen ejti a fordulatot, illetve nem áll vissza alapjáratra. (környezetvédelem) Nem életszerű, hogy üresben gurulgasson egy autó.....

Előzmény: tt1150 (64977)
hegyilama Creative Commons License 2014.03.03 0 0 64978

Szia!

Nekem az X16XEL (Astra F) ugyanezt csinálj, ha menet közben újraindítom, akkor beáll a rendes alapjárat.

Még nem jöttem rá a hiba okára.

 

Láma

Előzmény: tt1150 (64977)
tt1150 Creative Commons License 2014.03.03 0 0 64977

Sziasztok!

 

Segítség kellene esetleg ha valaki találkozott ilyen problémával!

 

Vectra A C18NZ motoros autónál közlekedés közben üzem meleg motornál berakom üresbe  a váltót és 1500-as fordulaton pörög a motor (gurulok bármilyen km/órával ugyan az).

Amikor szinte megállok 5km/h alatt pedig vissza esik a fordulat normál 800-as fordulatra.

 

Mi lehet az oka? én még nem jöttem rá.

S.Rituska29 Creative Commons License 2014.03.01 0 0 64976

Szia! Köszönöm szépen.

Előzmény: diagnet (64975)
diagnet Creative Commons License 2014.03.01 0 0 64975

Nem lehet a rángatást programozással, vagy bármilyen szoftveres úton megszüntetni.

Előzmény: S.Rituska29 (64974)
S.Rituska29 Creative Commons License 2014.02.28 0 0 64974

Szia! Köszönöm szépen a hozzászólásod. Visszavittem, de azt mondták a motorvezérlő rendben van jól működik, hibakódot nem generál. Ezért is kérdeztem, hogy azon lehet-e valamit állítani, programozni vagy ilyesmi.

Előzmény: diagnet (64970)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!