Keresés

Részletes keresés

vasutasadam Creative Commons License 2010.02.12 0 0 18115
Mellesleg nem örülök, hogy a fórumodon ismét a munkámat mutogatod, még ha csak képekben is. Megvan annak az oka, hogy csak ide teszem fel a képeket. Még a saját oldalamon sincsenek fent.
De azt, hittem, ezt már megbeszéltük. Tévedtem. :(
Előzmény: Gothpaladinus (18113)
vasutasadam Creative Commons License 2010.02.12 0 0 18114
Gratulálunk, nyertél!
okos vagy
Előzmény: Gothpaladinus (18113)
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.02.12 0 0 18113
Szerintem az ottani és környéki lakók örülnének neki, ha végre valami szokatlan és jó szerelvénnyel utazhatnának, ha már egyszer Budapestre nem nagyon volna alkalmuk feljönni, max tízévente egyszer, legalább ez visszaadná valamelyest a belvárosi érzést az ottani közlekedésbarátoknak! :)
Előzmény: vasutasadam (18111)
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.02.12 0 0 18112

Na de azt milyen pályán csináltad? Gyanítom, hogy legalább egy Helsinki Maglev szintű pályahossz kell hozzá, és hogy sehol ne állj meg pályakezdettől pályavégig!

Aztán fogadjunk, hogy vagy végig (majdnem?) teljesen egyenes a pálya, vagy kikapcsoltad a kisiklást és a felborulást, különben úgy sodródtál volna ki a sínről, hogy még...

Előzmény: Taurus1116 (18104)
vasutasadam Creative Commons License 2010.02.12 0 0 18111
Vajon?...
Előzmény: Gothpaladinus (18109)
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.02.12 0 0 18110

Akk már inkább átírom a Train.dat-ban az erre vonatkozó értékeket, mert már így is sok nekem ez a milliónyi billkombi, pl az ATS bekapcsolását sem tudom megjegyezni, hogyan lehet elérni se BVE 2-ben, se BVE 2.6-ban, se BVE 4.2-ben, se OpenBve-ben, anélkül meg pl az Uchibon egyfolytában csörget a járgány, hogy nyomjam be...

 

Ja, és itt teszem hozzá, hogy ezt ráadásul úgy csináltam, hogy mindenhol megálltam, és nem haladtam át egyik állomáson se, amin a gyorsított személyvonat nem áll meg, tehát miután a 190-192 km/h-t elértem, másodperceken belül fékeznem kellett, hogy jól tudjak megállni, de be tudtam tartani a megfelelő féktávokat!

Előzmény: Taurus1116 (18104)
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.02.12 0 0 18109
Miért is ne? :)
Előzmény: vasutasadam (18106)
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.02.12 0 0 18108
Szerintem azonnal válts NOD32 2.7-re (de ne 3.0-ra), ha nem akarod, hogy továbbra is vírusnak ítélje a Norton az ATS-ed!
Előzmény: Peti817172M (18105)
Taurus1116 Creative Commons License 2010.02.12 0 0 18107
Avast!-ot tölts le. Az tökéletesen működik, és nem zár csak úgy karanténba egy fájlt sem.
Előzmény: Peti817172M (18105)
vasutasadam Creative Commons License 2010.02.12 0 0 18106
Micsoda mozdonyvezető vagy. Remélem valódi mozdonyba nem fognak elengedni... Képes lennél a 2-es metróval elmenni Örkénybe.
Előzmény: Gothpaladinus (18103)
Peti817172M Creative Commons License 2010.02.11 0 0 18105
Ezt nem értem. Eddig tökéletesen működött az OS_Ats1.dll, most meg nem tudom használni, mert a köcsög Norton Antivirus karanténba zárja.
Taurus1116 Creative Commons License 2010.02.11 0 0 18104
Ha nem elég, menet közben nyomd meg a Ctrl+J-t! Úgy én már mentem 600-zal is! :D
Előzmény: Gothpaladinus (18103)
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.02.11 0 0 18103

Nem módosítottam a szerelvény adatain, de Kunbaracs előtt sikerült egyéni sebességrekordomat megdöntenem a Vizipókkal, nem tudom hányan bírták már ki rajtam kívül ezt az iramot anélkül, hogy elhányták volna magukat XD:

Vizipók Kunbaracs
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.02.11 0 0 18102

Menj csak el Bvemetro 3-as metrójában KőKi-Újpest irányban az újpesti kihúzó ütközőjéig mondjuk kb 50-60 km/h-s sebességgel! Úgy le fogsz borulni a sínről, hogy még... :D

Én az MXA-val csináltam nemrég ilyet a pályán, látszik is az eredmény a képen:

MX/A Újpesten
Előzmény: maztro (18096)
Gothpaladinus Creative Commons License 2010.02.11 0 0 18101

Hát ez tök jó... Nem vagyok itt mintegy két napig, és egyből összehordotok annyi mindent, hogy alig lehet benne kiigazodni...XD

Na jó, annyit azért felfogtam (remélem jól), hogy folytatódik a éli kiépítése, és hogy tervbe vette Vasutasadam a 3D-kabint a FLIRT-höz, bár ha az nem lesz animált, akkor szerintem jobb lenne magába az objektumba beépíteni a kabint ILYEN módon, ahogy Krisz is teszi ezt most éppen (?) a Szilivel és a Giganttal!

vasutasadam Creative Commons License 2010.02.11 0 0 18100
Azért! ;)
Előzmény: maztro (18099)
maztro Creative Commons License 2010.02.11 0 0 18099
Erre a képre tényleg azt tudom mondani, hogy nem sötét. Bocsi.
Előzmény: vasutasadam (18098)
vasutasadam Creative Commons License 2010.02.11 0 0 18098
Remélem tényleg nem sötét...
.
vasutasadam Creative Commons License 2010.02.11 0 0 18097
A textek már most is túl világosabb. Az ütköző: .Buffer parancsot kell a Route-ba írni. Én már anno csináltam animált ütközőt: A vonat ha nekiment, benyomódtak az ütközőtányérok. De elveszett. :( Most épp egy animált forgalmistán dolgozok, aki meneszt. Az is volt már egyszer. :(
Előzmény: maztro (18096)
maztro Creative Commons License 2010.02.11 0 0 18096
Na akkor ez tisztázott. Nem arról van szó, hogy ne csinálj ilyen route-t, csak lefelejtetted a kulcsszót, hogy ez nem szabályosan lenne, és csak annak jó, aki be van avatva. :D (Amúgy bárcsak lehetne majd ilyet a jövőben!)

Viszont a hsz-t a videódhoz linkeltem elsősorban:
Elsősorban várom a fejleményeket, hogy egy komplexebb Déli-ben vezethess(ünk) majd vonatot. Habár szerintem a textúrákat kicsit meg lehetne világosítani (ha van mivel), de az eddigiek, mondani sem kell, felülteljesítettek a vártnál, és nekem tetszik! :)
---
Azt nem tudtam, hogy ütközőnél ki lehet siklatni a vonatot. Mi ez a bizonyos valami, ami kisiklatja (gondolom, hogy nem az objektum, azon átmenne a vonat simán)? :D
Amúgy ha meg még ez is megoldható lenne animáltan, hogy a vonat egy kicsit meghurcolja az ütközőt, mielőtt kisiklik (kidől), jópofa lenne. A vonat törésmodelljére viszont itt egyáltalán nem gondolok, nyugi. :)
Előzmény: vasutasadam (18078)
vasutasadam Creative Commons License 2010.02.11 0 0 18095
A 30a pályára nyugodtan használhatod majd a Déli - Érd elág. szakaszt! ;-)
Előzmény: HLJ (18094)
HLJ Creative Commons License 2010.02.11 0 0 18094
Én ha majd eljutok oda, hogy befejezzem a 44-es akkor a 30-as vonal jön, de szépen lassan fokozatosan építem fel majd. Házak terén gondban leszek majd, de másnem mint az alföld5-ben sorházakat fogom cserélgetni addig amíg nem lesz más textúra!
HLJ Creative Commons License 2010.02.11 0 0 18093
Az előbbi gondolat menetből egy kukkot nem értek, de látom nem csak én vagyok így.

Ha egy route fáljt csinálsz akkor eleve nem csak előre felé lehet menni? Persze lehet tolatni, de az nem számít semminek se az csak tolatás. Az sta. parancs mindig az első állomásról indul visszafelé nem lehet vele dolgozni ez nem msts. Másrészt meg egy átlag vezető illetve játékos örül a fejének, hogy beülhet egy flirtbe vagy bármely más mozdonyba és vezethet pláne ha valós pálya.

Alapvetően nem rossz az elképzelésed Ádám, de openBVE-től szerintem ilyet ne várj el.

Ahogyan mások is mondták lényeg legyen meg a pálya és ha utána tudsz változtatni tedd azt, de az alap pálya legyen meg elsőnek, mégha béta verzió akkor is!
vasutasadam Creative Commons License 2010.02.11 0 0 18092
Persze, hogy előbb a normál pályát építettem volna fel. Azután szerettem volna ezt, de így inkább hagyom ezt, és folytatom a rendes route-ot.
Előzmény: bvemetro (18091)
bvemetro Creative Commons License 2010.02.10 0 0 18091
Én sem értem, nem csak maztro az egyetlen :P
Tehát a tárolóból indulok, de hátul nincs Sta parancs. Az openBVE majd jól megbüntet pár mínusz ponttal, mert állomáson kívüól nyitok ajtót :P
Aztán az egyszeri játákos, aki _játszani szeretne_ (és nem pedig ökörködni) az majd találja ki, hogy miért nem a Déliből indul. A tárolónál lévő vörös jelzőt majd időre szabályzod? openBVE-ben ugyan nagy eséllyel lehet időpontra tenni a jelző működését, hogy teszem azt 15.58-kor legyen zöld, de aki a tárolóban kezd 15:50-kor (mert ugye be kell toltani a pu-ra 56-os indulásra) az majd néz bambán hogy "a f***ért vörös a jelző 8 percig? Meg különben is miért nem a Déliből indul a pálya?"

Ez körülbelül egy ugyanolyan "átverés" mint a "mozgó jármű", amiről párszor írtam már. A játék rendje szerint nem lehet mozgó járművet készíteni, csak egy egyenes vonalú, egyenletes mozgással haladó tárgyat, amit természetesen fel lehet öltöztetni jármű-külsővel. Így aztán az egyszeri felhasználó azt hiszi róla hogy tényleg mozgó jármű, pedig nem is.
Inkább egy alap pályát kellene készíteni, amiben mindenkinek egyértelmű hogy mit kell csinálni, és haladnál is vele, minthogy ennek az átverős vezetőálláscserés micsodának az elkészítésén gondolkodsz. Én is szórakozhattam volna hogy kocsiszínből ki a kihúzóba a metróval, aztán forduljunk, stb, csak azóta se lenne pálya belőle.
Előzmény: vasutasadam (18085)
Peti817172M Creative Commons License 2010.02.10 0 0 18090
Legfeljebb nem fogod látni a vonat végét, mikor gyalogolsz hátra :)
Előzmény: maztro (18088)
maztro Creative Commons License 2010.02.10 0 0 18089
Természetesen csak a "3d cab objektumot" tekintve. Eltűnik a pályáról.
Előzmény: maztro (18088)
maztro Creative Commons License 2010.02.10 0 0 18088
Igazad van. Viszont észrevettem, hogy ennek is van látótávolsága. Csináltam egy pályát, ahol a sín textúrája 25 darabra volt osztva, és mint kiderült (ez felesleges is volt tehát) 50 méteres a látótávolság vezetőfülkés nézetben.
Előzmény: Peti817172M (18087)
Peti817172M Creative Commons License 2010.02.10 0 0 18087
Most kipróbáltam, és nem olyan lassú fülkenézetben a kamera. Már gyorsított rajta Michelle.
Előzmény: maztro (18086)
maztro Creative Commons License 2010.02.10 0 0 18086
De értem, hisz ugyanezt mondtam én is. :D
Csak míg én fel tudtam vázolni, te nem tudtad az ezelőtti hsz-emre azt mondani, hogy ez korán sem lesz szabályos módszer. :P S mivel azt sugalltad tehát, hogy szerinted szabályos lesz, ezért kérdeztem, és írtam a kritikát, hogy hogyan gondolod? :P

Magyarán nem lehet megvalósítani, csak a beavatottak fogják (ha akarják) eljátszani a BVE programjától független módszerrel, önkényesen. :P

A kanyarodást viszont már értem. A 3d cabot fogod úgy kialakítani, hogy a Flirt másik végébe is el lehessen menni, a külső nézet megmarad. Világos!
Csak egy apróság, amit már említettem: a 3d cab-ban a kamera gyorsasága elég lassúcska, tehát ennyiből sem élethűsíthető mindez a jelenlegi openBVE-vel.

Örülnék, ha ezt normál route-ban is lehetne így, de eddig egy szóval nem mondtad, hogy ez ennyire mesterséges lesz.
nem szabályos elképzelés = nem volt magától értetődő
Értjük egymást? :)
Előzmény: vasutasadam (18085)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!